Ogórek: jestem bardzo zadowolona z kampanii

Data: 2015-03-04 18:06:54
Autor: boukun
Ogórek: jestem bardzo zadowolona z kampanii
Kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek powiedziała w środę dziennikarzom, wychodząc z posiedzenia zarządu Sojuszu, że "jest bardzo zadowolona z kampanii" i że zbieranie podpisów koniecznych do rejestracji jej kandydatury "idzie bardzo dobrze". Szef SLD Leszek Miller zapewniał, że zarząd Sojuszu ocenia pozytywnie pierwszy etap kampanii.

- Przyjęcie przez wyborców jest bardzo ciepłe. Bardzo za to dziękuję - powiedziała Magdalena Ogórek. Pytana, jak ocenia swoje szanse na zwycięstwo odpowiedziała: "ja nie umiem przegrywać".

Z kolei na pytanie o to jak się czuje z tym, że nazywana jest np "kandydatką Barbie", odpowiedziała, że "przyzwyczaiła się do różnych okresleń w tej kampanii". - Będą pewnie inne - dodała kandydatka SLD.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Magdalena-Ogorek-jestem-bardzo-zadowolona-z-kampanii,wid,17311632,wiadomosc.html?

 ~Obama 48 minut temuMagdo, tylko Ty i tylko Ty będziesz moją Panią Prezydent

 ~rogerman 43 minut temuPrzyglądając się kulturalno-oświatowej działalności obecnego prezydenta,polegającej na klejeniu kotylionów,malowaniu bombek i pisanek,spotkaniach ze sportowcami i harcerzami,sadzeniu drzewek,śpiewaniu z harcerzami przy ognisku oraz witaniu i żegnaniu,rezolutna p.Ogórek na pewno się nadaje.Poza tym młoda,urodziwa,wygadana,ambitna.Czego więcej trzeba?No chyba że ma się zmienić styl prezydentury.

Data: 2015-03-04 20:07:18
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 4 marca 2015 18:06:

Kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek powiedziała w środę
dziennikarzom, wychodząc z posiedzenia zarządu Sojuszu, że "jest bardzo
zadowolona z kampanii"

Ja też jestem zadowolony z kampanii. Może główną przyczyną jest to, że ujawnił się romantyzm niespotykany na psp. :-)

Ogórek: jestem bardzo zadowolona z kampanii