Ogórek mocno zaatakowała Komorowskiego

Data: 2015-02-14 19:02:29
Autor: boukun
Ogórek mocno zaatakowała Komorowskiego
Zdaniem politologa Bartłomieja Biskupa wystąpienie Ogórek było "dosyć ciekawe". - Bardzo zaatakowała urzędującego prezydenta, a cały jej przekaz był nastawiony na młodych odbiorców i to było wydaje mi się dość konsekwentne w całym wystąpieniu. Bardzo ładnie odbiła się od zarzutów o te staże i brak doświadczenia, jednocześnie atakując dodatkowo PO. Przeszła też do tematów, które są jej bliskie, takich jak rynek pracy i ludzie młodzi - czy mają wyjeżdżać, czy nie - mówił Biskup.

W jego ocenie było to lepsze wystąpienie Ogórek niż poprzednie. - Widać było jakąś wizję, było nakierowane zdecydowanie na ludzi młodych. Nie wiem, czy nie za wąsko, ale to już sprawa strategii. Bo ono było wyłącznie właściwie do młodych, których pani Ogórek chciała zachęcić, by poszli głosować, a to jest niezmiernie trudne. Ale jakoś tam widać, że jest to w miarę przemyślane. Do tego oczywiście podtrzymała swoje poprzednie postulaty takie powiedziałbym centroprawicowe, typu gwardia narodowa czy ułatwienia dla przedsiębiorców, co już większość podnosi. Podkreśliła też opresyjność państwa - wymieniał politolog.

Jak dodał, w wystąpieniu pojawiły się też akcenty lewicowe, choć "bardzo mało" jak in vitro i związki partnerskie. - Także takie socjalne bardziej, czyli wiek emerytalny, referenda, bardzo ciekawa koncepcja, by więcej było inicjatywy tzw. głosowania ludowego - mówił.

~m.j.y. 38 minut temu

Za to spontaniczne spotkania Komorowskiego z mediami są nieobecne.A te ustawki z kartką i lizusami typu Lis,Kolęda nie budzą wątpliwości Jabłońskiego?Bądźmy poważni na serio!I przede wszystkim obiektywni!

~ala 27 minut temu

Z izby wytrzeźwień do komitetu Komorowskiego bula. Awans skarbnika Platformy

~iza 25 minut temu

każdy będze lepszy niż Komorowski

Marek 24 minuty temu

Zmiana warty po żyrandolem Masz mój głos!!!!!!!!!!!!!!

~Ana 27 minut temu

Inteligentna, wykształcona, zna języki. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

~bnm 24 minuty temu

Polacy potrafią duzo wytrzymac ale do czasu

Ogórek mocno zaatakowała Komorowskiego