Ogórek się sprzedała

Data: 2016-09-05 20:28:03
Autor: Ciemny Lud
Ogórek się sprzedała
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/magdalena-ogorek-bedzie-pisac-dla-tygodnika-do-rzeczy/dmm8nkq

Magdalena Ogórek, była kandydatka lewicy na urząd prezydenta Polski, dostała pracę. Wraca do dziennikarstwa, jednak dosyć nieoczekiwanie trafiła do... kojarzonego z prawicą tygodnika "Do Rzeczy".

Z prawicą? Chyba z PiS.

CL

Data: 2016-09-06 03:38:36
Autor: bronek.tallar
Ogórek się sprzedała
użytkownik Ciemny Lud napisał:

[...]

W końcu przyczyniła się do zatopienia SLD nawet bardziej niż
Palikot:) Więc prezes spojrzał łaskawym okiem.

Znów Palikot tez przyczynił się do zatopienia Peło, może i jemu
co się należy?:)
Przeca to Palikot pierwszy głośno  mówił:
https://youtu.be/1VKBU_s4JdU

Data: 2016-09-06 17:36:17
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
Ciemny Lud pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 5 września 2016 20:28:

[...]

No nie. A miała pokazać cycki. :-)

Data: 2016-09-06 10:11:10
Autor: sylvio
Ogórek się sprzedała
Am Dienstag, 6. September 2016 17:36:23 UTC+2 schrieb Marek Czaplicki:
> [...]

> dostała pracę. Wraca do dziennikarstwa, jednak dosyć nieoczekiwanie
> trafiła do... kojarzonego z prawicą tygodnika "Do Rzeczy".

No nie. A miała pokazać cycki. :-)

Ma ona cos takiego? A moze musze zmienic okulary, zeby zobaczyc? :-)

Data: 2016-09-06 19:16:10
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 19:11, syf pisze:
Ma ona cos takiego? A moze musze zmienic okulary, zeby zobaczyc?

ha, syf nosi okulary, trzeba zakonotować to szczere wyznanie syfa:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-06 19:24:38
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
sylvio pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 19:11:

> [...]

No nie. A miała pokazać cycki. :-)

Ma ona cos takiego? A moze musze zmienic okulary, zeby zobaczyc? :-)

Gorsze szkieletory na różnych ewentach świecą dupami wiec ona tyż może. :-)

Data: 2016-09-06 19:28:26
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 19:24, Marek Czaplicki pisze:
Gorsze szkieletory na różnych ewentach świecą dupami wiec ona tyż może

czeplik się ślini, trzeba to zakonotować:)

Data: 2016-09-06 19:34:49
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 19:28:

W dniu 2016-09-06 o 19:24, Marek Czaplicki pisze:
Gorsze szkieletory na różnych ewentach świecą dupami wiec ona tyż może

czeplik się ślini, trzeba to zakonotować:)

Jak umisz opisać to zapisz: "czeplik to facet i nie wstydzi się tego że podobają mu się babki" kropka, o taka =>>> . :-)

Data: 2016-09-06 19:55:03
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 19:34, Marek Czaplicki pisze:
Jak umisz opisać to zapisz: "czeplik to facet i nie wstydzi się tego że
podobają mu się babki" kropka, o taka =>>>

ano czeplik, tyś podstarzały do żuan, ślinisz się jak bekon na widok mężatki doktor Ogórek:)

Data: 2016-09-06 17:40:52
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 17:36, Marek Czaplicki pisze:
No nie. A miała pokazać cycki.

a pokazała dla czeplika figę.

Data: 2016-09-06 17:46:23
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 17:40:

W dniu 2016-09-06 o 17:36, Marek Czaplicki pisze:
No nie. A miała pokazać cycki.

a pokazała dla czeplika figę.

No nie. u2 pokazała cycki, a mnie tylko swe figi. :-)

Data: 2016-09-06 18:25:46
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 17:46, Marek Czaplicki pisze:
No nie. u2 pokazała cycki, a mnie tylko swe figi.

głodnemu czeplikowi chleb na myśli. więc sądzi że inni też myślą o cyckach.

Data: 2016-09-06 18:40:44
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 18:25:

W dniu 2016-09-06 o 17:46, Marek Czaplicki pisze:
No nie. u2 pokazała cycki, a mnie tylko swe figi.

głodnemu czeplikowi chleb na myśli. więc sądzi że inni też myślą o
cyckach.

uhu. Bidny u2. Wzwód odcina mu krew od mózgu i zapomina myśleć. :-)

Data: 2016-09-06 18:56:08
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 18:40, Marek Czaplicki pisze:
uhu. Bidny u2. Wzwód odcina mu krew od mózgu i zapomina myśleć.

no proszę o czym myśli czeplik:)

Data: 2016-09-06 19:04:30
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 18:56:

W dniu 2016-09-06 o 18:40, Marek Czaplicki pisze:
uhu. Bidny u2. Wzwód odcina mu krew od mózgu i zapomina myśleć.

no proszę o czym myśli czeplik:)

No nie. A miałeś pokazać fucka. :-)

Data: 2016-09-06 19:07:43
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 19:04, Marek Czaplicki pisze:
No nie. A miałeś pokazać fucka.

głodnemu czeplikowi fuck na myśli:)

Data: 2016-09-06 19:26:51
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 19:07:

W dniu 2016-09-06 o 19:04, Marek Czaplicki pisze:
No nie. A miałeś pokazać fucka.

głodnemu czeplikowi fuck na myśli:)

hłe hłe. cyrkus i pajdak? To Twe argumenty. :-)

Data: 2016-09-06 19:29:20
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 19:26, Marek Czaplicki pisze:
hłe hłe. cyrkus i pajdak? To Twe argumenty.

a cóż w tym złego czeplik, tak was określam od lat czeplik, a ty tylko fuck fuck i fuck:)

Data: 2016-09-06 19:32:39
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 19:29:

W dniu 2016-09-06 o 19:26, Marek Czaplicki pisze:
hłe hłe. cyrkus i pajdak? To Twe argumenty.

a cóż w tym złego czeplik, tak was określam od lat czeplik, a ty tylko
fuck fuck i fuck:)

A wiesz choć, skąd to słowo ma rodowód i może znowu wystąpić takie w narodzie słowotwórstwo?

Data: 2016-09-06 19:34:28
Autor: u2
Ogórek się sprzedała
W dniu 2016-09-06 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
może znowu wystąpić takie w
narodzie słowotwórstwo?

ty czeplik to naród wybrany... do przekrętów:)

Data: 2016-09-06 19:36:09
Autor: Marek Czaplicki
Ogórek się sprzedała
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 6 września 2016 19:34:

W dniu 2016-09-06 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
może znowu wystąpić takie w
narodzie słowotwórstwo?

ty czeplik to naród wybrany... do przekrętów:)

Znam Twą stopkę. :-)

Ogórek się sprzedała