Ogórki, restauracja, teraz kiełki...

Data: 2011-06-05 12:26:58
Autor: matador
Ogórki, restauracja, teraz kiełki...
.... wszystkie te informacje w ciągu 48 h.
Każda nieprawdziwa.
W co grają Niemce ?

matador.

Data: 2011-06-05 14:08:38
Autor: Hans Kloss
On 5 Cze, 21:26, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
... wszystkie te informacje w ciągu 48 h.
Każda nieprawdziwa.
W co grają Niemce ?
 To nie jest takie proste wykryć źródło zakażenia tak pospolitą
bakterią. Onegdaj w Kanadzie w małym miasteczku Walkerton ludzie
zaczęli masowo chorować na zatrucie pokarmowe i zanim się zorientowano
co jest jego źródłem zachorowało 2.5 tysiąca   a zmarło siedmiu.. A
zatrucia były ograniczone do  jednego niedużego miasta, więc
znalezienie źródła zakażenia było 1000x łatwiejsze.
J-23

Data: 2011-06-05 23:08:45
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 5 Cze, 21:26, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
> ... wszystkie te informacje w ci=B1gu 48 h.
> Ka=BFda nieprawdziwa.
> W co graj=B1 Niemce ?
 To nie jest takie proste wykry=E6 =BCr=F3d=B3o zaka=BFenia tak pospolit=B1
bakteri=B1. Onegdaj w Kanadzie w ma=B3ym miasteczku Walkerton ludzie
zacz=EAli masowo chorowa=E6 na zatrucie pokarmowe i zanim si=EA zorientowan=
co jest jego =BCr=F3d=B3em zachorowa=B3o 2.5 tysi=B1ca   a zmar=B3o siedmiu=
.. A
zatrucia by=B3y ograniczone do  jednego niedu=BFego miasta, wi=EAc
znalezienie =BCr=F3d=B3a zaka=BFenia by=B3o 1000x =B3atwiejsze.
J-23

=================

WOW !!  I na epidemiologii też się znasz !!  Powiedz Chams , na czym się nie
znasz...

MH

Data: 2011-06-05 17:02:01
Autor: Hans Kloss
Ogórki, restauracja, teraz kiełki...
On 6 Cze, 01:08, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

WOW !!  I na epidemiologii te si znasz !!  Powiedz Chams , na czym si nie
znasz...
 Na zaburzeniach psychicznych- bladego pojęcia nie mam na jaka
przypadłość cierpisz.
J-23

Data: 2011-06-06 02:04:26
Autor: Lorn
W dniu 2011-06-06 02:02, Hans Kloss pisze:
[...]

Wiem na jaką ty cierpisz i twój zmiłuj się Boże Guru z metra cięte... :-p

Data: 2011-06-05 17:05:47
Autor: Hans Kloss
Ogórki, restauracja, teraz kiełki...
On 6 Cze, 02:04, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Wiem
Wiesz tyle co zjesz kobieto- a i to niedokładnie.
J-23

Data: 2011-06-06 02:07:32
Autor: Lorn
W dniu 2011-06-06 02:05, Hans Kloss pisze:
On 6 Cze, 02:04, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Wiem
Wiesz

Ano wiem ;-p

Data: 2011-06-06 11:32:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-05 23:08, Hans Kloss pisze:
On 5 Cze, 21:26, matador<matadorpika...@gmail.com>  wrote:
... wszystkie te informacje w ciągu 48 h.
KaĹźda nieprawdziwa.
W co grają Niemce ?
  To nie jest takie proste wykryć ĹşrĂłdło zakaĹźenia tak pospolitą
bakterią. Onegdaj w Kanadzie w małym miasteczku Walkerton ludzie
zaczęli masowo chorować na zatrucie pokarmowe i zanim się zorientowano
co jest jego ĹşrĂłdłem zachorowało 2.5 tysiąca   a zmarło siedmiu. A
zatrucia były ograniczone do  jednego nieduĹźego miasta, więc
znalezienie źródła zakażenia było 1000x łatwiejsze.
J-23

Myślę że to jest bardzo łatwe, bo wbrew temu co piszesz nie jest to pospolita bakteria. I na dostatek przenosi się tylko w jeden sposób.

Data: 2011-06-06 06:22:25
Autor: Hans Kloss
On 6 Cze, 11:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Myślę że to jest bardzo łatwe, bo wbrew temu co piszesz nie jest to
pospolita bakteria.
Pałeczka okrężnicy, E. coli, znasz jakąś pospolitszą bakterię? W 5-
tysięcznym Walkerton źródła zakażenia szukano bodaj miesiąc i była nim
woda z miejskich wodociągów zakażona tą sama bakterią.

I na dostatek przenosi się tylko w jeden sposób.
Przenosi się w sposób sobie właściwy- w zakażonych pokarmach albo
napojach. teraz zbierak wsszystkie napoje i pokarmy z regionu
występowania zakażeń, rób posiewy i badania mikrobiologiczne na
zjadliwość. Sam się mogłeś przekonać do czego to prowadzi- E.coli jest
obecna w bardzo wielu miejscach, była m.in. na warzywach z Hiszpanii i
dopiero czasochłonne specjalistyczne badania pozwoliły stwierdzić że
nie należały do poszukiwanego jadowitego szczepu.
Ja stawiam na produkty jakiegoś "ekologicznego" (tzn. polewanego
gnojówką) rolnictwa albo okresowe stosowanie  zakażonej wody na
którymś etapie przetwórstwa spożywczego (np. do polewania
przywiędniętych warzyw w magazynach) ale jaka jest prawda to się
dopiero  (prawie na pewno) okaże.
J-23

Data: 2011-06-05 21:19:41
Autor: pluton
Ogórki, restauracja, teraz kiełki...
W co grają Niemce ?

Pewnie w ukrytą opcję śląską.

Nullification

Data: 2011-06-05 22:44:08
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isglfd$dqj$1inews.gazeta.pl...
W co grają Niemce ?

Pewnie w ukrytą opcję śląską.

ja bym stawial na ukryta opcje kaszubską.

R.

Data: 2011-06-06 04:09:28
Autor: cirrus
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isglfd$dqj$1inews.gazeta.pl...
W co grają Niemce ?
Pewnie w ukrytą opcję śląską.

Zakamuflowana opcją niemiecką.

--
stevep

Data: 2011-06-05 23:05:18
Autor: Ajgor

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3acb32b1-d70e-4271-bf23-e46edf6cca74@ct4g2000vbb.googlegroups.com...
... wszystkie te informacje w ciągu 48 h.
Każda nieprawdziwa.
W co grają Niemce ?

Naćpali sie pietruszką

Data: 2011-06-06 00:19:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-06-05 21:26, matador pisze:
... wszystkie te informacje w ciągu 48 h.
Każda nieprawdziwa.
W co grają Niemce ?

W pomidora...

Ogórki, restauracja, teraz kiełki...