Ogórkowa jest dobra.

Data: 2015-01-19 11:57:14
Autor: Marek
Ogórkowa jest dobra.
....na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

Data: 2015-01-19 21:10:26
Autor: El Comandante
Ogórkowa jest dobra.
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:22ae8a9b-bd20-4e04-9107-146d24db60d6googlegroups.com...
...na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

Równie dobra na zatwardzdenie jest Kapusta kiszona, albo kwasny Bigos, jedzony przez 3 dni...

Data: 2015-01-19 12:37:27
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 21:10:39 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
> [...]

Równie dobra na zatwardzdenie jest Kapusta kiszona, albo kwasny Bigos, jedzony przez 3 dni...

Po kiego Wacka wdajesz się w pyskówę z prymitywem o różnych nickach? Chcesz być tak samo postrzegany?

Data: 2015-01-19 23:17:17
Autor: El Comandante
Ogórkowa jest dobra.
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:841ef0ae-a018-4e59-8d95-4c7e1d84ebb1googlegroups.com...
> [...]

jedzony przez 3 dni...

Po kiego Wacka wdajesz się w pyskówę z prymitywem o różnych nickach? Chcesz być tak samo postrzegany?

Marek to chyba dobry kolega z Niemiec? Tak mi się wydaje, a błądzić każdy
może ..., aby do czasu...

Data: 2015-01-19 16:04:46
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 23:17:21 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:

Marek to chyba dobry kolega z Niemiec? Tak mi się wydaje, a błądzić każdy
może ..., aby do czasu...

Hęęę...?! Wdepnoł w szajse i w końcu ma papu.

Data: 2015-01-19 21:16:00
Autor: Budzik
Ogórkowa jest dobra.
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

...na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

pl.rec.kuchnia...

Data: 2015-01-19 15:18:14
Autor: Marek
Ogórkowa jest dobra.
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 22:16:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> ...na zatwardzenie.
> Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

pl.rec.kuchnia...

Ogórkowa jest teraz tematem politycznym.

Data: 2015-01-19 21:47:06
Autor: Mark Woydak
Ogórkowa jest dobra.
W dniu 2015-01-19 o 20:57, Marek pisze:
...na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

Haben Sie Scheiße essen?
Es schmeckt gut! ü! ü! ü! üü!

Data: 2015-01-19 21:47:50
Autor: Mark Woydak
Ogórkowa jest dobra.
W dniu 2015-01-19 o 21:47, Mark Woydak pisze:
W dniu 2015-01-19 o 20:57, Marek pisze:
...na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

Haben Sie Scheiße essen?
Es schmeckt gut! ü! ü! ü! üü!

ty pótszywancu! U! Ó! ÓÓ!

MW

Data: 2015-01-20 05:01:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
OgĂłrkowa jest dobra.
Marek wrote:

...na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogĂłry i troche ogĂłrkowej wody.

Zakisiłbyś Ogóra Mareczku, co? Niestety marzenie ściętej głowy, nie masz tego poziomu ani klasy, żeby dorosnąć nawet do tej Pani Kandydatki.

PS. Jak zasiadał już Kartofel historycznie na tym Szanownym i Chwalebnym Tronie z woli Narodu i jakoś nie obraził Urzędu w ten sposób, to przecież Ogórek też być może tym bardziej! Pomyślcie Państwo: toż to pięć lat politycznego sezonu Ogórkowego - czy to nie jest ekstra super fajne?

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-01-20 07:21:35
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 05:01:59 UTC+1 użytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:

Zakisiłbyś Ogóra Mareczku, co? Niestety marzenie ściętej głowy, nie masz tego poziomu ani klasy, żeby dorosnąć nawet do tej Pani Kandydatki.

!!

:)))

Data: 2015-01-20 13:00:33
Autor: Lord Donald
OgĂłrkowa jest dobra.
Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i kulinarne.

Data: 2015-01-20 16:15:41
Autor: Alex
OgĂłrkowa jest dobra.

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9lg0v$20q$1@speranza.aioe.org...
Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i kulinarne.

Madzia powiadasz? Często trzepiesz wacka?

Alex

Data: 2015-01-20 07:43:29
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 16:16:07 UTC+1 użytkownik Alex napisał:

Madzia powiadasz? Często trzepiesz wacka?

Alex

Boszsz...  Jakeś się uchował? Przeca nie ma już budek z piwem.

Data: 2015-01-20 16:43:19
Autor: Lord Donald
OgĂłrkowa jest dobra.
Widać masz z tym problem, skoro ciągle o tym myślisz, wszystkie twoje posty mają jednolita tematykę, znajdź sobie kobietę to ci przejdzie.

Data: 2015-01-20 17:21:41
Autor: Marek Woydak
OgĂłrkowa jest dobra.
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:m9lg0v$20q$1speranza.aioe.org...
Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i kulinarne.

Moja dziewczyna teĹź dobrze pitrasi, zaspokaja moje potrzeby nie tylko polityczne. Idealna na prezydenta? ;-)

MW

Data: 2015-01-20 13:50:26
Autor: Marek
Ogórkowa jest dobra.
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 17:32:18 UTC+1 użytkownik Marek Woydak napisał:
> [...]
> Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja > potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i > kulinarne.

Moja dziewczyna też dobrze pitrasi, zaspokaja moje potrzeby nie tylko polityczne. Idealna na prezydenta? ;-)

MW

Kwasniewski powiedzial,ze "szkoda Oli", jesliby miala kandydowac.
Tobie , twojej nie szkoda ?

Data: 2015-01-20 18:19:35
Autor: El Comandante
OgĂłrkowa jest dobra.
[...]