Ogórkowa jest dobra.

Data: 2015-01-19 21:10:26
Autor: El Comandante
Ogórkowa jest dobra.
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:22ae8a9b-bd20-4e04-9107-146d24db60d6googlegroups.com...
...na zatwardzenie.
Trzeba miec tylko dobrze ukiszone ogóry i troche ogórkowej wody.

Równie dobra na zatwardzdenie jest Kapusta kiszona, albo kwasny Bigos, jedzony przez 3 dni...

Data: 2015-01-19 12:37:27
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 21:10:39 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
> [...]

Równie dobra na zatwardzdenie jest Kapusta kiszona, albo kwasny Bigos, jedzony przez 3 dni...

Po kiego Wacka wdajesz się w pyskówę z prymitywem o różnych nickach? Chcesz być tak samo postrzegany?

Data: 2015-01-19 23:17:17
Autor: El Comandante
Ogórkowa jest dobra.
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:841ef0ae-a018-4e59-8d95-4c7e1d84ebb1googlegroups.com...
> [...]

jedzony przez 3 dni...

Po kiego Wacka wdajesz się w pyskówę z prymitywem o różnych nickach? Chcesz być tak samo postrzegany?

Marek to chyba dobry kolega z Niemiec? Tak mi się wydaje, a błądzić każdy
może ..., aby do czasu...

Data: 2015-01-19 16:04:46
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 23:17:21 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:

Marek to chyba dobry kolega z Niemiec? Tak mi się wydaje, a błądzić każdy
może ..., aby do czasu...

Hęęę...?! Wdepnoł w szajse i w końcu ma papu.

Ogórkowa jest dobra.