Ograniczenia na S5

Data: 2016-07-12 20:44:00
Autor: Artur Miller
Ograniczenia na S5
A tak przy okazji w temacie ograniczeń prędkości... ktoś ma pomysł dlaczego na obwodnicy Rawicza pojawiły się w dwóch miejscach ograniczenia do 80? Jedno w okolicy zjazdu na Rawicz, drugie na jakimś wiadukcie/moście.

Kiedyś było przez kilkanaście dni przed którymś z przejść dla zwierzaków, ale znikło... oczywiście w okolicy żadnych utrudnień, zmian... pojawiły się ot tak sobie...

a.

Data: 2016-07-13 09:29:56
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenia na S5
Tue, 12 Jul 2016 20:44:00 +0200, w <nm3dph$9aa$2@usenet.news.interia.pl>, Artur
Miller <nomail@nomail.com> napisał(-a):

A tak przy okazji w temacie ograniczeń prędkości... ktoś ma pomysł dlaczego na obwodnicy Rawicza pojawiły się w dwóch miejscach ograniczenia do 80? Jedno w okolicy zjazdu na Rawicz, drugie na jakimś wiadukcie/moście.

Może mieszkańcom było za głośno?
Gdzieś tak jest, że na obwodnicy jakiegoś miasta jest 60, bo przeszkadza hałas.

-- -

Data: 2016-07-13 10:10:48
Autor: Myjk
Ograniczenia na S5
Wed, 13 Jul 2016 09:29:56 +0200, radekp@konto.pl
Może mieszkańcom było za głośno?
Gdzieś tak jest, że na obwodnicy jakiegoś miasta jest 60, bo przeszkadza hałas.

Czemu nie ma tam ekranów, skoro są w okoilicy zabudowania? --
Pozdor
Myjk

Data: 2016-07-13 10:21:39
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenia na S5

Wed, 13 Jul 2016 09:29:56 +0200, radekp@konto.pl > Może mieszkańcom było za głośno?

http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/na-al-solidarnosci-ograniczenie-do-60-km-h-bo-jest-za-glosno,n,141109854.html

Data: 2016-07-13 10:23:16
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenia na S5
> [...]

> Gdzieś tak jest, że na obwodnicy jakiegoś > miasta jest 60, bo przeszkadza hałas.

Czemu nie ma tam ekranów, skoro są w okoilicy zabudowania?

Chociaż ten link ciekawszy:

"Na ekspresówce trzeba zwalniać, bo szumi. Ale ekranów nie będzie, bo za cicho"
http://lublin.wyborcza.pl/lublin/1,48724,17359803,Na_ekspresowce_trzeba_zwalniac__bo_szumi__Ale_ekranow.html

Data: 2016-07-13 10:41:45
Autor: J.F.
Ograniczenia na S5
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dsq60kjnsa15.dlg@myjk.org...
[...]

Bo przy 60 nie ma halasu :-)

A propos - takie niewielkie wroclawskie osiedle Kuzniki
https://www.google.pl/maps/@51.1279795,16.9472768,16.9z
Stale slychac tam szum.
A do autostrady  1km. I jeszcze jakies park  po drodze.

Ekrany ... no, wydaje mi sie, ze sa, ale Street View sugeruje, ze nie ma.
Tzn sa - ale od drugiej strony. Moze dlatego kieruja caly halas na osiedle ...

J.

Data: 2016-07-13 11:44:29
Autor: Myjk
Ograniczenia na S5
Wed, 13 Jul 2016 10:41:45 +0200, J.F.
Bo przy 60 nie ma halasu :-)

Jest hałas, ale zdecydowanie mniejszy niż przy 80-100. I ja to rozumiem.
Nie rozumiem tylko czemu obwodnica, na tyle dziewicza, że jeszcze jej
góglecar nie przeleciał, nie ma ekranów...

A propos - takie niewielkie wroclawskie osiedle Kuzniki
https://www.google.pl/maps/@51.1279795,16.9472768,16.9z
Stale slychac tam szum.

Ja mieszkam też przy trasie wylotowej z Wawy -- jakieś 350m od drogi,
odgrodzony jestem na całej długości lasem, i też stale słychać szum. Ciszej
było jak był FR działający, ale obecnie jest zakejtany. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2016-07-17 18:24:29
Autor: Artur Miller
Ograniczenia na S5
W dniu 2016-07-13 o 09:29, radekp@konto.pl pisze:
[...]

tam nie ma mieszkańców. Las, rzeka, kury, kaczki, drób... niestety google street view nie dotarło jeszcze do obwodnicy Rawicza, więc ciężko pokazać..

a.

Data: 2016-07-17 16:35:44
Autor: Zenek Kapelinder
Ograniczenia na S5
Pewno dlatego ze jest zjazd a w drugim miejscu most czy wiadukt.

Data: 2016-07-18 12:50:55
Autor: Artur Miller
Ograniczenia na S5
Pewno dlatego ze jest zjazd a w drugim miejscu most czy wiadukt.

zjazdów i mostów jest na tej drodze więcej, niczym sie dla kierowcy nie rózniących. dlaczego tylko na jednym jest ograniczenie?

a.

Data: 2016-07-18 13:29:00
Autor: Zenek Kapelinder
Ograniczenia na S5