[prawo] Ograniczenia prędkości a rowery...

Data: 2009-02-28 19:57:11
Autor: robert
[prawo] Ograniczenia prędkości a rowery...
Takie pytanie krótkie: czy rowerzyści mają obowiązek przestrzegania
ograniczeń prędkości?
Nie mam obowiązku posiadania licznika, więc skąd mam wiedzieć z jaką
prędkością jadę...
Pomijając osiedla, i inne szczególne sytuacje, to minimalna dopuszczalna prędkość w ruchu drogowym jest w terenie zabudowanym 50 km/h, raczej trudna do przekroczenia na płaskim terenie (nie z górki) dla przeciętnego rowerzysty na przeciętnym rowerze.

--

[prawo] Ograniczenia prędkości a rowery...