Ograniczenia predkosci na A4

Data: 2011-07-20 00:36:09
Autor: gobo
Ograniczenia predkosci na A4
Hej,
Jestem ze Zgorzelca i w sobotę pokonywałem trasę Zgorzelec - Grodków (zjazd z A4 na Nysa/Brzeg), a w niedzielę wracałem do Zgorzelca.
Mam identyczne spostrzeżenia jak i Ty i nawet mówiłem pasażerom w aucie, że ktoś niepoważny ustawiał te ograniczenia, gdyż nawet wciskając pedał hamulca na maksa nie zwolnię do kolejnego ograniczenia stojącego kilka metrów za pierwszym. Oczywiście śmialiśmy się też z tego, że 50, czy 100 metrów dalej stał końca zakazu i wtedy nawet nie zwalniałem.
Najgorsze jest to, że jakieś 2-3km w stronę Zgorzelca od rozjazdu na Olszynę na takim zwężeniu stała policja z radarem i wyhaczała po 2-3 auta równocześnie.
Moim zdaniem ukarani powinni zostać drogowcy, bo nie zabrali swoich zabawek mimo tego, że nic nie robili, a trasa była przejezdna i nic nie powodowało konieczności zmiany prędkości.
Pozdrawiam
Piotr

Ograniczenia predkosci na A4