Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ograniczenia predkosci na A4

Ograniczenia predkosci na A4

Data: 2011-07-20 11:25:57
Autor: J.F
Ograniczenia predkosci na A4
UĹĽytkownik "topek"  napisaĹ‚ w
Do chamstwa pt siedzenie na zderzaku,

Masz po prostu jakies szkopskie nawyki.
Jedziesz sobie spokojnie, w lusterko nie spogladasz, to sie nie stresujesz  :-)

trzymania sie permanentnie lewego pasa choc prawy jest pusty juz przywyklem. Zreszta niemcy nas chyba przebijaja pod wzgledem trzymania sie lewego pasa.

Niemcy u siebie czy niemieckie rejestracje na polskiej A4 ?

A jak sa 3 pasy to na 100% ciota jedzie srodkowym pasem, i chocby nie wiem co, nie zmieni na prawy-pusty.

Bezpieczniej, jakby cos wybieglo, czy dziura w drodze. A wyprzedzic przeciez nie ma problemu.

Po pierwsze odleglosci miedzy znakami.
Taka redukcja predkosci powinna nastapic, ze wypadalo by miec hamulce ceramiczne od porsche. 110-80-60km/h znaki stoja jeden za drugim.

Stalyby dalej, to bys narzekal ze do remontu kilometr, a tu policjanci stoja i lapia na 110 :-P
Poza tym dala Bozia oczka ? Przeciez z daleka widac, mozna zwolnic wczesniej :-P

90% tych ograniczen stalo w miejscu w ktorym, uwaga, uwaga, nie bylo zadnego zagrozenia na drodze, tylko komus sie slupkow/pacholkow nie chcialo sprzatnac.
Nikt nie pracowal. Po prostu 5 slupkow stalo na poboczu (o ile bylo) i bach ograniczenie.
Pewnie sie jakis remont skonczyl i znakow nie zdjeli

Albo w poniedzialek rano przyjda dokonczyc koszenie trawy.
A moze beton musi zastygnac :-)

Szczytem byla seria znakow, jadac z Wrocka do Zgorzelca.
80km/h - 100m dalej do 110km/h i 50m dalej do 60km/h
oczywiscie slupki na poboczu.

Oj tam, jedna pomylka w ustawieniu znakow, a ty juz saznistego posta.
A 110/h ... 100m ... 80/h ... 50m .. 60/h ... to chyba jak najbardziej prawidlowe ustawinie, nie wymagajace ceramicznych hamulcow.

Poza tym ograniczenie do 60km/h stalo 50m przed zniesieniem ograniczen (bialy znak z czarna linia ;) wiem, ze wiecie)
Wiec jak ktos lecial 100 pare km/h i widzial pare metrow dalej zniesienie ograniczenia, to nawet nie bylo sensu hamowac.

Ale obowiazek byl. Moze tam np jest wyjazd ciezarowek z budowy. Budowy autostrady.


Jak sie stosuje z grubsza do ograniczen, to po piatym takim wycietym numerze, po prostu bralem tylko noge z gazu wytracajac nieznacznie predkosc.
Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z drogami? :-(

A w niemczech ? Jedzie sobie czlowiek spokojnie 250, a tu mu bach ograniczenie do 120. A 100m dalej fotoradar. Co oni sobie mysla, ze ja porsze jade i mam ceramiczne hamulce ? I to po co - bo tam jest wjazd na autostrade, k*, druga w nocy, wjezdza jeden samochod na godzine, trzy pasy wolne, a tu kaza do 120 zwalniac ... co za nazista to wymyslil :-)

J.

Data: 2011-08-01 12:24:16
Autor: Bartłomiej Zieliński
Ograniczenia predkosci na A4
Użytkownik J.F napisał:
Bezpieczniej, jakby cos wybieglo, czy dziura w drodze. A wyprzedzic
przeciez nie ma problemu.

W jakim¶ programie TV osoba, która jechała ¶rodkowym pasem, uzasadniła takie zachowanie słowami: "jadę ¶rodkowym, żeby nie musieć podejmować gwałtownych decyzji".

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
* Bartłomiej Zieliński            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ograniczenia predkosci na A4

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona