Data: 2011-07-21 13:59:00 | |
Autor: PesTYcyD | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
W dniu 2011-07-19 23:18, topek pisze:
Szczytem byla seria znakow, jadac z Wrocka do Zgorzelca. Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi etapami prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego z jego pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie ograniczenia, więc nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z takimi pracami wolałbyś ograniczenie prędkości na całej A4 |
|
Data: 2011-07-21 14:17:45 | |
Autor: Cavallino | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:
Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi etapami prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego z jego pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie ograniczenia, więc nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z takimi pracami wolałbyś ograniczenie prędkości na całej A4 A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ? |
|
Data: 2011-07-21 16:41:47 | |
Autor: J.F | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news: Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi etapami prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego z jego pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie ograniczenia, więc nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z takimi pracami wolałbyś ograniczenie prędkości na całej A4 A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ? No i pewnie jest kladziony poza, bo watpie zeby im sie chcialo te betony skuwac, ale i tak potrzebuja troche miejsca plus zapas. Owszem, mozna postulowac zeby kladli 3m za barierka i nie przeszkadzali w ruchu. J. |
|
Data: 2011-07-21 17:45:17 | |
Autor: Cavallino | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j09drb$3hh$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" napisał w Autostrada zazwyczaj nie ma drzew w skrajni, więc chodziło o to, żeby się do tego zabierali w całości od strony płotu.
Dokładnie. Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w Niemczech) a nie pod jezdnią. BTW: Załamali mnie w Poznaniu, gdy zbudowali tymczasową drogę (ze 2 km) dla ciężkiego ruchu (biegnącą wzdłuż dotychczasowej, w miejscu byłego chodnika i drogi rowerowej bodajże), żeby w normalnej drodze kłaść kolektor sanitarny. I tak się zastanawiam - czemu nie można było położyć tego kolektora w miejscu tej nowej drogi, tylko koniecznie pod normalną? Szerokość ta sama mniej więcej, a 2 lata utrudnień w ruchu mniej. |
|
Data: 2011-07-21 20:02:59 | |
Autor: J.F | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ? Autostrada zazwyczaj nie ma drzew w skrajni, więc chodziło o to, żeby się do tego zabierali w całości od strony płotu. Ale miewa nasypy, rowy - moze byc trudno pojechac po zboczu koparka. Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w Niemczech) a nie pod jezdnią. No i tu sie zgadzamy. Mniejsze obciazenia, mniejsze utrudnienia w razie prac. Nie jestem pewien - ale czy teraz tak sie nie robi ? J. |
|
Data: 2011-07-21 20:34:56 | |
Autor: Cavallino | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
Autostrada zazwyczaj nie ma drzew w skrajni, więc chodziło o to, żeby się do tego zabierali w całości od strony płotu. Ale czyj to problem? Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w Niemczech) a nie pod jezdnią. Nie robi. Wielki kolektor w Poznaniu dowodem. I burdel w całej prawobrzeżnej części miasta. |
|
Data: 2011-07-22 08:05:20 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Dnia 2011-07-21 17:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w Być może często tak jest, ale nie jest to reguła: http://maps.google.com/maps?q=wuppertal&hl=en&ll=51.259143,7.148267&spn=0.000313,0.000603&sll=37.0625,-95.677068&sspn=51.177128,79.013672&t=h&z=21&layer=c&cbll=51.25922,7.148227&panoid=XX1tw0xHy5CvzfWnTS1iBw&cbp=12,343.58,,0,0 Szukałem też dla przykładu w Dreźnie, i choć sporo studzienek w ulicach znalazłem, to nie były to studzienki instalacji idących wzdłuż ulicy. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-22 09:48:46 | |
Autor: Cavallino | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:j0b3v5$il6$1news.onet.pl...
Dnia 2011-07-21 17:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Nie twierdziłem że to reguła. Po prostu onegdaj w Hamburgu widziałem rozkopanych parę ulic, ale wykopy były na chodnikach, a ruch odbywał sie normalnie, jeden pas był tylko nieco zwężony. Co dziwne - nawet koparka działała z chodnika, kopiąc za sobą, samochody żadne na jezdni stać nie musiały. A u nas wiadomo jak jest, nawet jak tory tramwajowe w pasie zieleni robią, to i tak zamkną jezdnię, żeby sobie przejazdy ułatwić. I nikt nie wymyśli, że towar można też torami sobie dowieźć (drugą nitką). |
|
Data: 2011-07-21 23:12:30 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Ograniczenia predkosci na A4 | |
Dnia Thu, 21 Jul 2011 13:59:00 +0200, PesTYcyD napisał(a):
Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie pracują. Chłopie, przestań pierdzielić. Nie ma nikogo, słupki stoja na krawędzi asfaltu. Po co zostały znaki? Niech bedą wtedy, kiedy będą tam ludzie. A jak zostawiacie tak, że nie ma ludzi, a znaki są, to potem przez takie właśnei uczenie kierowców, że znaki sa po nic giną robotnicy, bo kolejny znak tez jest olewany. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |