Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany

Data: 2016-07-19 00:32:20
Autor: PlaMa
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Cześć, pomóżcie mi proszę bo albo mnie kumpel troluje albo muszę sobie kodeksy odświeżyć.

Mam znak "Ograniczenie prędkości 40km/h" za nim kawałek jest znak "obszar zabudowany".

Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie jest razem z D-42.

Data: 2016-07-18 22:34:28
Autor: masti
PlaMa wrote:

[...]

50/60. typowe debilne oznakowanie.

Data: 2016-07-19 09:48:03
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Mon, 18 Jul 2016 22:34:28 -0000 (UTC), w <nmjlhk$65g$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisał(-a):

PlaMa wrote:

> [...]
>
> Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie > jest razem z D-42.

A jeżeli wieś nie ma żadnego skrzyżowania, to co obowiązuje po znaku "końca
terenu zab."? :)

Data: 2016-07-19 10:03:41
Autor: klaus
<gone@to.hell> napisał(-a):

PlaMa wrote:

[...]

Ograniczenie adekwatne dla danej grupy pojazdów i drogi jaka występuje za znakiem.
W znacznej większości będzie to 90km/h.

Data: 2016-07-19 11:16:49
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Tue, 19 Jul 2016 10:03:41 +0200, w <nmkmsn$l64$1@node1.news.atman.pl>, klaus
<klaus@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> terenu zab."? :)

Ograniczenie adekwatne dla danej grupy pojazdów i drogi jaka występuje za znakiem.

A jeżeli przed znakiem terenu zab. jest razem zielony znak. z nazwą
miejscowości i tabl. 40km/h? :)

Data: 2016-07-19 10:00:41
Autor: Budzik
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

A jeżeli przed znakiem terenu zab. jest razem zielony znak. z nazwą
miejscowości i tabl. 40km/h? :)

To wtedy masz 40 na całym terenie tej miejscowości chyba ze znaki mowia inaczej.

Data: 2016-07-19 16:40:19
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Tue, 19 Jul 2016 10:00:41 +0000 (UTC), w
<XnsA64A78F3E7063budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik

Czyli do którego miejsca?

Data: 2016-07-19 19:00:38
Autor: Budzik
> [...]

> miejscowości i tabl. 40km/h? :)

To wtedy masz 40 na całym terenie tej miejscowości chyba ze znaki mowia inaczej.

Do znaku konca miejscowości?

Data: 2016-07-19 21:41:40
Autor: masti
Budzik wrote:

> [...]

> miejscowości i tabl. 40km/h? :)

To wtedy masz 40 na całym terenie tej miejscowości chyba ze znaki mowia inaczej.

który powinien być na granicy administracyjnej ale zwyle nie ma zielonej
przekreślonej
bo znak miał służyć ograniczeniu na całym obszarze zabudowanym, ale
debile od stawiania zapomnieli

Data: 2016-07-20 11:47:38
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Tue, 19 Jul 2016 19:00:38 +0000 (UTC), w
<XnsA64ACF2EFE0B1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik

Czyli którego? :)

Data: 2016-07-19 18:41:11
Autor: PlaMa
W dniu 2016-07-19 o 12:00, Budzik pisze:

A jeżeli przed znakiem terenu zab. jest razem zielony znak. z nazwą
miejscowości i tabl. 40km/h? :)
To wtedy masz 40 na całym terenie tej miejscowości chyba ze znaki mowia
inaczej.

Łot? B33 na E17 daje ograniczenie na całym terenie miejscowości (co to znaczy w ogóle?)?! A co jak jest E17 a nie ma D42 i (co ważniejsze w tym przypadku) D43?

Data: 2016-07-19 11:27:02
Autor: radekp@konto.pl
> [...]

> terenu zab."? :)

Ograniczenie adekwatne dla danej grupy pojazdów i drogi jaka występuje za znakiem.

Aha, i jeszcze jedno -- to jest błędna odpowiedź :)

Data: 2016-07-19 10:00:41
Autor: Budzik
> [...]

występuje za znakiem.
W znacznej większości będzie to 90km/h.

Aha, i jeszcze jedno -- to jest błędna odpowiedź :)

Powaznie?

Data: 2016-07-19 11:52:09
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Tue, 19 Jul 2016 11:27:02 +0200, w
<pgsrobpm32qi67rrgg1h9shafuj4fae3al@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Tue, 19 Jul 2016 10:03:41 +0200, w <nmkmsn$l64$1@node1.news.atman.pl>, klaus
<klaus@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> W znacznej większości będzie to 90km/h.

Aha, i jeszcze jedno -- to jest błędna odpowiedź :)

A nie przepraszam -- to dobra odpowiedź :)

Data: 2016-07-19 10:06:08
Autor: radekp@konto.pl
Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
Tue, 19 Jul 2016 00:32:20 +0200, w
<578d58ef$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, PlaMa <barakady@wp.pl>
napisał(-a):

Cześć, pomóżcie mi proszę bo albo mnie kumpel troluje albo muszę sobie kodeksy odświeżyć.

Mam znak "Ograniczenie prędkości 40km/h" za nim kawałek jest znak "obszar zabudowany".

A ten znak "40km/h" nie wisi razem z zieloną tablicą miejscowości?

Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie jest razem z D-42.

Data: 2016-07-19 14:20:49
Autor: Trybun
W dniu 2016-07-19 o 00:32, PlaMa pisze:
[...]

Do 40, oczywiście o ile po tym znaku nie ma skrzyżowania dróg. Tylko znak odwołujący bądź skrzyżowanie odwołuje postawiony znak.

Data: 2016-07-19 15:51:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:578e1b03$0$12543$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przeczytaj par 27 i sprostuj.

J.

Data: 2016-07-19 19:24:16
Autor: cef
[...]

Może kiedyś było na jednym słupku,
ale ktoś przeniósł.

Data: 2016-07-19 21:40:08
Autor: masti
cef wrote:

[...]

nie było

Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany