Ograniczenie dostępu do netu w Sams ung Avila 5230

Data: 2009-12-07 12:50:49
Autor: Morek
Ograniczenie dostępu do netu w Sams ung Avila 5230
Paweł wrote:
Witam,

Moje nastoletnie dziecko dostało ww telefon.

Ma on w menu multum usług korzystających z połączenia z internetem (YouTube, GoogleMaps etc.)

Czy jest jakiś sposób aby te połączenia danych ograniczyć (deaktywować)?

Albo w telefonie albo w ustawieniach konta u operatora?

Sieć: ERA, abonament.

Może stworzyć jakąś nieprawidłową konfigurację ustawień w telefonie?

Pozdrawiam,

Paweł

Zaloguj sie na swoje konto przez strone www i wylacz calkowicie transmisje danych....Ja tak zrobilem dla swojej corki i od tego czasu spie spokojnie...-;)))

Ograniczenie dostępu do netu w Sams ung Avila 5230