Ograniczenie nauki historii ¶rodkiem do kontroli społeczeństwa

Data: 2013-06-01 23:19:50
Autor: mi¶ z okienka
Ograniczenie nauki historii ¶rodkiem do kontroli społeczeństwa
Powszechne ogłupienie społeczeństwa może być bardziej zaplanowane niż nam się wydaje. Jeszcze za czasów pierwszej komuny prowadzona była aktywna walka z nauczaniem historii.
wiecej:
 http://zmianynaziemi.pl/wideo/ograniczenie-nauki-historii-srodkiem-kontroli-spoleczenstwa

Data: 2013-06-02 09:58:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-01 23:19, mi¶ z okienka pisze:
Powszechne ogłupienie społeczeństwa może być bardziej zaplanowane niż nam się
wydaje. Jeszcze za czasów pierwszej komuny prowadzona była aktywna walka z
nauczaniem historii.

Droga do m±dro¶ci tylko poprzez wytyczne nakazane przez IPN?

Data: 2013-06-02 16:29:27
Autor: miĹ› z okienka
Ograniczenie nauki historii środkiem do kontroli społeczeństwa

Niekoniecznie:

 "мобилизационный план 41" (ĐśP-41)
po polsku:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_%E2%80%9EBurza%E2%80%9D_%28ZSRR%29
http://www.suworow.pl/obrobione/operacja_burza.jpg
http://wwhttp://www.suworow.pl/index.php?
po rosyjsku:
http://lib.rus.ec/a/26332
http://lib.rus.ec/b/339325/read
http://lib.rus.ec/b/114033
http://lib.rus.ec/b/253022
http://lib.rus.ec/s/32610
http://lib.rus.ec/a/12176
po angielsku
http://www.solonin.org/en/book_june22
http://www.solonin.org/en/book_june-23-m-day
http://www.solonin.org/en/book_june25
http://www.solonin.org/en/book_airfields
http://www.solonin.org/files/Solonin_EN.pps

Data: 2013-06-02 18:52:14
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 16:29, miĹ› z okienka pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Droga do mądrości tylko poprzez wytyczne nakazane przez IPN?

> [...]

No tak, zadałem nieopatrznie pytanie komuś dla kogoś wyznacznik prawdy to Wiki i Suworow..

Data: 2013-06-02 22:01:06
Autor: miĹ› z okienka

> [...]
| > |
| > |

| No tak, zadałem nieopatrznie pytanie komuś dla kogoś wyznacznik prawdy
| to Wiki i Suworow..

Ostatnio doszedl Marek Sołonin - rosyjski historyk i publicysta.

Data: 2013-06-03 10:27:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 22:01, miĹ› z okienka pisze:
| No tak, zadałem nieopatrznie pytanie komuś dla kogoś wyznacznik prawdy
| to Wiki i Suworow..

Ostatnio doszedl Marek Sołonin - rosyjski historyk i publicysta.

Pewnie takich "Marków Sołoninów" wkrótce będzie na pęczki. Każdy będzie starał się zarobić na na upadku ZSRR.

Data: 2013-06-03 19:58:18
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kohk1h$np5$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Pewnie takich "Marków Sołoninów" wkrótce będzie na pęczki.

pewnie tak...

Data: 2013-06-04 09:06:57
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-03 19:58, miĹ› z okienka pisze:

| Pewnie takich "Marków Sołoninów" wkrótce będzie na pęczki.

pewnie tak...

A "misie z okienka" będą coraz pewniejsze swoich racji, chłonąc ten ich bełkot..

Data: 2013-06-04 21:08:16
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok3ml$5eb$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-03 19:58, miĹ› z okienka pisze:

| > |

| A "misie z okienka" będą coraz pewniejsze swoich racji

Lepiej sie z nimi oswajaj, jesli nie chcesz wychodzic na debila.

Data: 2013-06-05 16:18:14
Autor: Trybun
Ograniczenie nauki historii środkiem do kont roli społeczeństwa
W dniu 2013-06-04 21:08, miĹ› z okienka pisze:
| > |

| A "misie z okienka" będą coraz pewniejsze swoich racji

Lepiej sie z nimi oswajaj, jesli nie chcesz wychodzic na debila.

Kto tu wychodzi na półgłówka to nie będę palcem pokazywał.

Data: 2013-06-04 14:20:16
Autor: Antenka
On 1 Cze, 23:19, mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> wrote:
[...]

I co się tak dziwisz Uszatku hmm?
Kto nie zna przeszło¶ci, ten nie rozumie  teraĽniejszo¶ci. A kto jest
bezmózgowcem tyż niczego nie kuma
nawet wtedy, kiedy zna jfakty. :-P

Antenka

"Naród trac±c pamięć, traci życie".

Ograniczenie nauki historii ¶rodkiem do kontroli społeczeństwa