Ograniczenie prędkości

Data: 2019-02-26 11:47:01
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ograniczenie prędkości
desperacko wduszającego pedał w podłogę a tu nic

Może rodziny zabitych podczas nie mogącego się zakończyć wyprzedzania coś wywalczą w sądzie. Ogólnie jako przeciwnika UE bardzo cieszy mnie każda głupia decyzja tejże instytucji. Przybliża ona bowiem koniec tego eurokołchozu. Mam nadzieję, że zajmie to mniej czasu, niż upadek komuny, a ta też skończyła przez własną głupotę (choć biurokrację miała mniejszą).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-02-26 02:51:49
Autor: Adam Klobukowski
Ograniczenie prędkości
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:47:05 UTC+1 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
> [...]

Może rodziny zabitych podczas nie mogącego się zakończyć wyprzedzania coś wywalczą w sądzie. Ogólnie jako przeciwnika UE bardzo cieszy mnie każda głupia decyzja tejże instytucji. Przybliża ona bowiem koniec tego eurokołchozu. Mam nadzieję, że zajmie to mniej czasu, niż upadek komuny, a ta też skończyła przez własną głupotę (choć biurokrację miała mniejszą).

Wyprzedzanie nie uprawnia do przekraczania prędkości.

AdamK

Data: 2019-02-26 11:59:54
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik Adam Klobukowski adamklobukowski@gmail.com ...

> [...]

głupotę (choć biurokrację miała mniejszą).

Wyprzedzanie nie uprawnia do przekraczania prędkości.

Tyle teoria. Praktyka mowi ze jezeli to sie robi w granicach rozsadku to wiecej z tego pozytku niz szkod.
Problem zaczyna sie wtedy kiedy (co omawialismy w innym watku) wariat zaczyna wyprzedzac kolumne pojazdów nie wiedzac gdzie chce ten manewr zakonczyc a potem ma pretensje ze gdzies tam mu miejsca nie starczyło. I jeszcze inni na niego trąbią ze zajezdza droge, hamuje etc...

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2019-03-01 02:10:54
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ograniczenie prędkości

Wyprzedzanie nie uprawnia do przekraczania prędkości.
Pieprzyć karetki, niech jadą grzecznie 50. Co prawda pacjent umrze, ale za to... no właściwie nic za to. I straż pożarna i Policja, że o innych uprzywilejowanych nie wspomnę. Potem się ustawi wszędzie znaki 30 i będzie zabawa.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-03-01 11:55:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ograniczenie prędkości
Hello Pawel,

Friday, March 1, 2019, 2:10:54 AM, you wrote:

[...]

Ale pojęcie ,,stan wyższej konieczności" znasz i rozumiesz?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-02-26 11:59:54
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik Pawel "O'Pajak" opajak1@gazeta.pl ...

[...]

Powiem tylko ze z tego co czytałem to na ten moment nie ma być brak mozliwości przyspieszenia a jedynie sygnalizacja ze robisz coś zle czyli np dajacy ci znac pedał gazu (lekkim oporem, wibracjami??) oraz jakis sygnał dzwiekowy.

Ale: pomysl tak: jeżeli wszyscy jada 90 to po co miałbys wyprzedzac?

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-02-26 13:06:40
Autor: J.F.
Ograniczenie prędkości
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA027C8728357budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Bo ja chce szybciej, i dopiero grozba kary, wysokiej lub czestej, mnie powstrzyma :-)

Poza tym zaraz sie okaze, ze ciezarowkom wolno 80, czy nawet 70, i juz trzeba wyprzedzic.

J.

Data: 2019-02-26 17:59:53
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości

Poza tym zaraz sie okaze, ze ciezarowkom wolno 80, czy nawet 70, i juz trzeba wyprzedzic.

Wymagałoby to urealnienia pewnych spraw.
Ciezarówki jezdza przelotowo 90 i nie widze powodów zeby miały jezdzic wolniej. Trzeba po prostu zrezygnowac z ograniczenia do 70 bo jest sztuczne i absurdalne.

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2019-02-28 02:01:33
Autor: kk
Ograniczenie prędkości
On 2019-02-26 18:59, Budzik wrote:

[...]

Każde ograniczenie jest sztuczne i absurdalne. Zwolnienie do 70 może nie być ani sztuczne ani absurdalne.

Data: 2019-02-28 10:59:50
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

[...]

Ale masz w tym temacie jakies zdanie czy tylko tak chciałes ogólnie coś powiedziec?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2019-03-04 20:51:22
Autor: z
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-28 o 02:01, kk pisze:

Każde ograniczenie jest sztuczne i absurdalne. Zwolnienie do 70 może nie być ani sztuczne ani absurdalne.

W takim razie biorąc pod uwagę krajowe realia (infrastruktura) ograniczamy do 70 km/g i h...

Tylko co na to grinpisy? Przecież jazda z takimi prędkościami to wyższe zużycie paliwa i niszczenie matki natury ;-)

Data: 2019-03-05 05:59:54
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik z z@z.pl ...

Tylko co na to grinpisy? Przecież jazda z takimi prędkościami to
wyższe zużycie paliwa i niszczenie matki natury ;-)

Z jakimi predkosciami? Akurat 70km/h dla wiekszosci samochodów moze byc najbardziej optymalna predkoscią pod wzgledem zuzycia.

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2019-03-05 19:43:49
Autor: Poldek
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-26 o 18:59, Budzik pisze:

[...]

Ciężarowy przy 90 emituje większy hałas i większą degradację drogi. Ograniczenia mają swoje powody, których możesz być nieświadomy.

Data: 2019-03-05 23:59:53
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

Wiesz czym sie rozni wrobelek od zwłaszcza?

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2019-03-06 13:04:09
Autor: Poldek
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-03-06 o 00:59, Budzik pisze:
[...]

Przekonałeś mnie swoją argumentacją.

Data: 2019-02-28 02:00:16
Autor: kk
Ograniczenie prędkości
On 2019-02-26 12:59, Budzik wrote:
[...]

By wyprzedzić duży gabarytowo pojazd zasłaniający widok

Data: 2019-02-28 10:59:51
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
[...]

Ok, ale rownie dobrze mozesz po prostu zachować odpowiedni odstep.

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2019-02-28 04:43:57
Autor: WS
Ograniczenie prędkości
On Thursday, February 28, 2019 at 11:59:52 AM UTC+1, Budzik wrote:

> Ok, ale rownie dobrze mozesz po prostu zachować odpowiedni odstep.

No wlasnie "odpowiedni". Tez nie cierpie jezdzic za takimi, co zaslaniaja widok do przoodu. Wymaga to zaufania do nich, tzn. ze np nie zaspia i zatrzymaja sie w miejscu na kims, kto stoi juz w korku, albo odleglosci nie mniejszej niz droga hamowania, co jest nierealne i bez sensu... Jak widze kilkanascie samochodow w przod, to w sumie praktycznie hamulca nie trzeba uzywac.... kolumna zaczyna zwalniac, jakis stop sie zapala... to wystarcza odpuszczenie gazu.

Data: 2019-02-28 16:59:49
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...

> [...]

praktycznie hamulca nie trzeba uzywac... kolumna zaczyna zwalniac,
jakis stop sie zapala... to wystarcza odpuszczenie gazu.
Tak, odpowiedni.
A ze rozsadny kierowca nie jezdzi na zderzaku, zwłaszcza wtedy kiedy ten z przodu ogranicza widocznosc to chyba oczywiste.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2019-02-28 09:40:06
Autor: WS
Ograniczenie prędkości
On Thursday, February 28, 2019 at 5:59:51 PM UTC+1, Budzik wrote:

Tak, odpowiedni.
A ze rozsadny kierowca nie jezdzi na zderzaku, zwłaszcza wtedy kiedy ten z przodu ogranicza widocznosc to chyba oczywiste.

Nie trzeba na zderzaku wisiec, calkowita droga hamowania przy 100km/h wynosi 100-150m, z takim odstepem nie da sie jechac przy wiekszym ruchu! Jak nie wiadomo co sie dzieje z przodu to jazda z mniejszym oznacza najechanie na 99% w poprzednika, jesli on stanie w miejscu (wypadek). Dlatego zeby miec kontrole... staram sie miec widocznosc daleko do przodu

Data: 2019-02-28 18:43:44
Autor: Cavallino
Ograniczenie prędkości
W dniu 28-02-2019 o 18:40, WS pisze:
[...]

Mam tak samo.
Dlatego wszystkie drogowe śmieci, w rodzaju ciężarówek, dostawczaków, wynalazków z przyciemnionymi szybami, wyprzedzam tak szybko jak się da.

Data: 2019-02-28 19:59:48
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
[...]

Ale rozpatrujemy teoretyczna sytuacje w ktorej wszyscy jada 90 na godzine bo wiecej nie pozwala samochód ze wzlgedu na ograniczenie predkosci.
Czy wtedy rowniez miałbys problem z utrzymaniem odstepu?

Data: 2019-02-28 12:29:12
Autor: WS
Ograniczenie prędkości
On Thursday, February 28, 2019 at 8:59:50 PM UTC+1, Budzik wrote:

Ale rozpatrujemy teoretyczna sytuacje w ktorej wszyscy jada 90 na godzine bo wiecej nie pozwala samochód ze wzlgedu na ograniczenie predkosci.
Czy wtedy rowniez miałbys problem z utrzymaniem odstepu?

Wg mnie problem polega na tym, ze odstep zaklada, ze nikt nie stanie "w miejscu", czyli nie popelni bledu pakujac sie np. w stojaca przeszkode na drodze. Stad karamble... Jesli jeden zatrzyma sie na strefie zgniotu, to zaraz jest kilka/nascie/dziesiat samochodow rozbitych. Dlatego nie cierpie jechac "w ciemno",musze widziec kilkadziesiat/set metrow drogi do przodu! Fizyki sie nie oszuka :( oczywiscie mozna usilowac zostawic te ponad 100m odstepu, ale w praktyce zaraz ktos wyprzedza i sie w ten odstep wp...

Data: 2019-02-28 21:59:48
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
[...]

KURWA. Czy ja pisze po chinsku?
W JAKI KURWA SPOSOB KTOS MIALBY CIE WYPRZEDZIC I SIE "WPAKOWAC" JAK CAŁA KOLUMNA JEDZIE 90KM/H Z ZACHOWANIEM ODLEGŁOSCI A SZYBCIEJ SIE NIE DA BO SAMOCHODY MAJA BLOKADY NA PRZEKRACZANIE PREDKOSCI?!?!?!?

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2019-02-28 23:22:27
Autor: RadoslawF
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-28 o 22:59, Budzik pisze:

[...]

Piszesz po polsku ale głupoty.

W JAKI KURWA SPOSOB KTOS MIALBY CIE WYPRZEDZIC I SIE "WPAKOWAC" JAK CAŁA
KOLUMNA JEDZIE 90KM/H Z ZACHOWANIEM ODLEGŁOSCI A SZYBCIEJ SIE NIE DA BO
SAMOCHODY MAJA BLOKADY NA PRZEKRACZANIE PREDKOSCI?!?!?!?

Normalnie, lewy kierunkowskaz i buta.
Bo mam samochód bez ogranicznika.
I nawet jak wprowadzą ograniczniki w nowych to będę
jeździł starymi. Bogatemu nikt nie zabroni.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-03 12:35:00
Autor: Zenek Kapelinder
Ograniczenie prędkości
Nikomu niczego nie mozna zabronic. Biednemu tez nie mozna zabronic przekraczania predkosci. Ale mozna obrzydzic. System punktowy nie ma nic wspolnego z zamoznoscia. Oczywiscie po zebraniu kompletu punktow dalej nie mozna zabronic. Ale mozna jeszcze bardziej obrzydzic. Mozna zakazac kierowania. Tych co do zakazu sie nie dostosuja mozna ukarac taka grzywna ze nawet bogaty jeknie, najbardziej krnabrnych mozna czasowo odizolowac za murami z drutami pod napieciem od samochodu. Posiadanie PJ nie jest obowiazkowe jak szczepienia. Ma sie tylko prawo do posiadania PJ po spelnieniu okreslonych warunkow. Tym ktorzy ciagle i z premedytacja lamia warunki na jakich dostali PJ moze zostac ono czasowo odebrane.

Data: 2019-03-06 20:41:16
Autor: kk
Ograniczenie prędkości
On 2019-03-03 21:35, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Umiejętność prowadzenia pojazdów to podstawowa umiejętność życiowa a nie żadne prawo.

Data: 2019-03-03 18:59:58
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

[...]

Cham a nie rozmówca...

[...]

Takie podejscie to zmienianie tematu.
Tak, na dzien dzisiejszy dokładnie tak jest.
Ale przedstawiona sytuacja jest hipotetyczna i nie przewiduje mozliwości przekraczania predkosci.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2019-03-01 00:08:56
Autor: WS
Ograniczenie prędkości
On Thursday, February 28, 2019 at 10:59:50 PM UTC+1, Budzik wrote:

[...]

w taki sam jak teraz TIRy niby maja i... wyprzedzaja sie na autostradach kilometrami, bo rozn. predkosci ~ 1-2km/h

Data: 2019-03-03 18:59:58
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
[...]

I robią to nagle pakując sie ostro przed wyprzedzany pojazd z hamulcem w podłodze... Ok...

Data: 2019-02-28 14:40:34
Autor: Jacek Maciejewski
Ograniczenie prędkości
Dnia 28 Feb 2019 10:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

Ale: pomysl tak: jeżeli wszyscy jada 90 to po co miałbys
wyprzedzac?
By wyprzedzić duży gabarytowo pojazd zasłaniający widok

Ok, ale rownie dobrze mozesz po prostu zachować odpowiedni odstep.

Nie da się. Jak tylko ustawisz rozsądny odstęp, natychmiast jakiś
Cavalino ci się ładuje przed maskę.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-28 16:59:49
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

Mam wrazenie ze własnie wskoczyłes w watek i nie masz pojecia o czym była mowa....

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2019-03-01 11:42:03
Autor: Jacek Maciejewski
Ograniczenie prędkości
Dnia 28 Feb 2019 16:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

Mam wrazenie ze własnie wskoczyłes w watek i nie masz pojecia o czym była mowa....

Zgadza się. Masz wrażenie. Ja ten wątek założyłem :)
Przez wiele lat będą jeździć stare bryki bez ogranicznika razem z tymi z
ograniczeniem. A ich żywot będzie sztucznie przedłużany. Rozwinie się
też czarnorynkowe obchodzenie ogranicznika.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-03 19:59:58
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
[...]

No to mow ze problemem nie jest sama idea samochodów ktore nie moga przekraczac predkosci a kwestia organizacji tegoz plus okres przejsciowy.

Data: 2019-03-05 10:35:25
Autor: Jacek Maciejewski
Ograniczenie prędkości
Dnia 03 Mar 2019 19:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

No to mow ze problemem nie jest sama idea samochodów ktore nie moga przekraczac predkosci a kwestia organizacji tegoz plus okres przejsciowy.

Oj, Budzik, czepiasz się. Żadnego problemu nie widzę, chciałem jedynie
spytać jak ludzie to widzą.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-05 23:59:53
Autor: Budzik
Ograniczenie prędkości
[...]

Tak juz mam ze czesto czytam to co ktos mysli ale stara sie napisac coś innego :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2019-03-07 01:19:11
Autor: z
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-03-03 o 20:59, Budzik pisze:
No to mow ze problemem nie jest sama idea samochodów ktore nie moga
przekraczac predkosci a kwestia organizacji tegoz plus okres przejsciowy.

I to jest wystarczający powód żeby porzucić takie debilne pomysły.

Ja pierdzielę... Komisarze za moje pieniądze się tak bawią?

Data: 2019-03-06 16:55:00
Autor: Zenek Kapelinder
Ograniczenie prędkości
Protestuj. Kup paczke fajek z przemytu.

Data: 2019-03-07 17:29:21
Autor: Marcin N
Ograniczenie prędkości
[...]

Bzdura.
Jeżdżę tak. Na ogół nikt się nie wtrynia. A jeśli zdarzy się jakiś ścigant, to tylko ułatwiam mu wyprzedzenie siebie - a za chwilę wyprzedzi tego przede mną i następnego...

--
MN

Data: 2019-03-07 17:48:10
Autor: Jacek Maciejewski
Ograniczenie prędkości
Dnia Thu, 7 Mar 2019 17:29:21 +0100, Marcin N napisał(a):

A jeśli zdarzy się jakiś ścigant, to tylko ułatwiam mu wyprzedzenie siebie - a za chwilę wyprzedzi tego przede mną i następnego...
W efekcie co chwila masz przed maską następnego i następnego i
następnego i cały czas nic nie robisz tylko wypracowywujesz odstęp. A to
z tego powodu że z przeciwka jedzie sznurek i ci co ci się władowali
przed maskę nie mogą tira wyprzedzić. Robi się ciasno i nerwowo, każdy
przed tobą a za tirem co chwila wyskakuje na lewo żeby coś uwidzieć bo
tir zasłania i żeby choć mając ewidentny zamiar wyprzedzania mieli
włączony lewy migacz. A całkiem zabawnie robi się jak zacznie wyprzedzać
naraz dwóch nerwowych i się nieco przeliczą i usiłują się zmieścić z
powrotem.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-07 09:46:57
Autor: sczygiel
Ograniczenie prędkości
W dniu czwartek, 7 marca 2019 10:48:13 UTC-6 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

włączony lewy migacz. A całkiem zabawnie robi się jak zacznie wyprzedzać
naraz dwóch nerwowych i się nieco przeliczą i usiłują się zmieścić z

Tez mam jak Marcin N.
Frustratow spotykam rzadko.
Czesciej spotykam snuje co to jada licznikowe 40 przez zabudowany.
Albo takich co rozpedzaja sie jakby nie mogli a potem zapierdalaja 100 na 90-ce gdzie pogoda pozwala na 70-80.
A na kazdym zakrecie zwalniaja do 40 i hamuja juz w trakcie zakrecania.

Ale oni sa przewidywalni. Spowalniaja ale nie przeszkadzaja.

Data: 2019-03-07 18:48:03
Autor: Marcin N
Ograniczenie prędkości
Dnia Thu, 7 Mar 2019 17:29:21 +0100, Marcin N napisał(a):

A jeśli zdarzy się jakiś
ścigant, to tylko ułatwiam mu wyprzedzenie siebie - a za chwilę
wyprzedzi tego przede mną i następnego...

Nic takiego się nie dzieje.

--
MN

Data: 2019-03-04 20:49:10
Autor: z
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-26 o 12:59, Budzik pisze:

[...]

"System ISA będzie informował kierowcę o przekroczeniu prędkości w bardzo dokuczliwy sposób, np. poprzez sygnały dźwiękowe (podobne, jak w przypadku niezapięcia pasów), a ostatecznie automatycznie ograniczy prędkość samochodu na podstawie znaków, systemu GPS i przepisów obowiązujących w poszczególnych krajach. "

Data: 2019-02-26 12:20:35
Autor: J.F.
Ograniczenie prędkości
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q535f6$itk$1$opajak@news.chmurka.net...
[...]

No coz  - na razie poza eurokolchozem mamy Szwajcarie, Norwegie, i wkrotce byc moze UK.

To jakos nie sa kraje, gdzie mozna gnac ile dusza zechce :-(

Szwedzi mieli swoja "wizje 0", ale odstawili ... czyzby obywatele nie chcieli jezdzic bezpiecznie, 80km/h ?

J.

Data: 2019-02-26 12:51:33
Autor: Poldek
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-26 o 12:20, J.F. pisze:

[...]

Ostatniego lata w Szwecji, gdy na prostej drodze za miastem zabrałem się za wyprzedzanie jadących jak zwykle 80 z bezpiecznymi odstępami, czyli przyspieszyłem gdzieś tak do 95, to zostałem przez każdego wyprzedzanego obtrąbiony przywołująco do porządku.
Po 2 tygodniach w Szwecji powrót do Polski i zderzenie z brutalnością i chamstwem kierujących jest traumatycznym przeżyciem.

Data: 2019-03-04 20:47:27
Autor: z
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-26 o 12:51, Poldek pisze:
[...]

I takie praworządne zachowanie Szwedów spowodowały ograniczniki prędkości w samochodach?
UE ostatnio porzuciło na dobre metodę marchewki i wymachuje tylko kijem.
Swoich obywateli ma za debili których trzeba zakawtanować bo sobie zrobią krzywdę.
To już za komuny nie było takiego traktowanie człowieka. Białego dorosłego człowieka ;-) GRUBO!

Data: 2019-03-04 11:55:34
Autor: Zenek Kapelinder
Ograniczenie prędkości
W przypadkow kierowcow metoda marchewki nie dziala. Jak sobie wyobrazasz marchewke dla kierowcy? Moze wpisanie pochwaly do akt osobowych ze nie zostal zlapany za predkosc albo jazde po wodce?

Data: 2019-03-04 22:31:20
Autor: z
Ograniczenie prędkości
W przypadkow kierowcow metoda marchewki nie dziala. Jak sobie wyobrazasz marchewke dla kierowcy? Moze wpisanie pochwaly do akt osobowych ze nie zostal zlapany za predkosc albo jazde po wodce?

Jest pewna subtelna różnica między po wódce a przekroczeniem prędkości.

Nawet jest różnica jak w Londynie przejdziesz na czerwonym

To nie musi być nawet marchewka ale odrobina wolności i zdrowego rozsądku oczywiście uzupełniona surowym karaniem ciężkich wykroczeń. SUROWYM a nie opiekowaniem się i niańczeniem łąjdaków.

Kwestia podejścia. Czas pokaże która metoda jest lepsza. Prawactwo ;-) zaczyna rządzić na świecie. To nie jest jednostkowy wybryk odszczepiaństwa. To jest uzewnętrznienie zdrowych poglądów większości społeczeństwa które były tłamszona przez lata lewackiego ucisku ...
No dobra... POPRAWNOŚCI POLITYCZNEJ Niech będzie ;-)
UE z takimi zapędami się zapadnie w swojej gnuśności szybciej niż się to fizjonomom ;-) wydaje

Data: 2019-03-05 10:28:06
Autor: J.F.
Ograniczenie prędkości
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ec04c9c1-18d0-4e2b-aa82-75716e446fcc@googlegroups.com...
W przypadkow kierowcow metoda marchewki nie dziala.
Jak sobie wyobrazasz marchewke dla kierowcy? Moze wpisanie pochwaly do akt osobowych ze nie zostal zlapany za predkosc albo jazde po wodce?

Karta Dzentelmena Jezdni :-)

Wersja niemiecka: kasuja sie punkty - trzeba przez rok zadnego nie zlapac, a wolno ich miec tylko 7.

Wersja amerykanska: nizsze OC.

J.

Data: 2019-03-05 10:30:52
Autor: J.F.
Ograniczenie prędkości
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c7d80d3$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Szwecja ma swoje "Vision zero", co prawda odlozone, ale moze ktos doszedl, ze tylko ograniczniki im pomoga :-)

UE ostatnio porzuciło na dobre metodę marchewki i wymachuje tylko kijem.
Swoich obywateli ma za debili których trzeba zakawtanować bo sobie zrobią krzywdę.

Europoslowie sa za, bo oni mandatow nie placa :-)

To już za komuny nie było takiego traktowanie człowieka. Białego dorosłego człowieka ;-) GRUBO!

No jak nie, jak tak :-)

J.

Data: 2019-03-05 17:39:24
Autor: Cavallino
Ograniczenie prędkości
W dniu 05-03-2019 o 10:30, J.F. pisze:
[...]

Pomogą to obywatelom innych krajów.
Podjąć decyzję zakupową ws Volvo.
Oczywiście negatywną.

Wprowadzą coś takiego, minie rok i ich nie ma.

Data: 2019-03-07 07:50:07
Autor: Poldek
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-03-05 o 17:39, Cavallino pisze:
[...]

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/volvo-ograniczy-predkosc-maksymalna-swoich-aut-do-180-km-h

Wprowadzą coś takiego, minie rok i ich nie ma.

Cavallino nie kupi Volva, to Volvo zniknie z czasoprzestrzeni :-)

Data: 2019-02-26 13:08:22
Autor: J.F.
Ograniczenie prędkości
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c752838$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym mial traume w Szwecji :-)

J.

Data: 2019-03-07 17:23:13
Autor: Marcin N
Ograniczenie prędkości
W dniu 2019-02-26 o 12:20, J.F. pisze:

Szwedzi mieli swoja "wizje 0", ale odstawili ... czyzby obywatele nie chcieli jezdzic bezpiecznie, 80km/h ?

Czy możesz coś więcej napisać na ten temat?
Bardzo mnie ciekawi, na jakim etapie zrozumiano, że gdy jedna zmienna dąży do zera (ofiary śmiertelne), to druga musi dążyć do nieskończoności (koszty).

--
MN

Data: 2019-03-04 20:42:51
Autor: z
Ograniczenie prędkości
Właśnie przeczytałem w końcu początek tego artykułu ;-)
i aż mnie ciarki przeszły po plecach bo to się zacznie już w 2020 roku
i my wszyscy za te wszystkie systemy będziemy płacić.

Tak jak zapowiedziałem: Jeszcze ze dwie takie informacje i będę głosował za polexitem.

A licznik bije. :-)

Ograniczenie prędkości