Ograniczenie prędkości łącznie z T-23b

Data: 2009-05-27 11:11:19
Autor: Michal Jankowski
Ograniczenie prędkości łącznie z T-23b
Adam 'Adak' Kępiński <adak61@gazeta.pl> writes:

Na slłpie jest ograniczenie prędkości do 40km, a nad tym T-23b.

Nie mam pojecia, co to jest T-23b. Zadaj pytanie jakos po ludzku.   MJ
PS. Nie, nie bede guglac.

Data: 2009-05-27 11:21:45
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Michal Jankowski napisał:

Adam 'Adak' Kępiński <adak61@gazeta.pl> writes:

Na slłpie jest ograniczenie prędkości do 40km, a nad tym T-23b.

Nie mam pojecia, co to jest T-23b. Zadaj pytanie jakos po ludzku.
A wiesz jak wyglada prawko i inne znaki? Co za lenistwo :-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzory_znak%C3%B3w_drogowych_w_Polsce
pozdraiwam

--
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --