Ograniczenie tonażu na A1?

Data: 2010-08-27 07:55:10
Autor: Mirek Ptak
Ograniczenie tonażu na A1?
Witajcie!

http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budowie-autostrady-a1,1523855

Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za friko naprawić.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-08-27 08:09:14
Autor: Gabriel 'wilk'
Ograniczenie tonażu na A1?
Użytkownik Mirek Ptak napisał:

Witajcie!

http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budowie-autostrady-a1,1523855 Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za friko naprawić.
Hehe, wierzysz w cuda Mirku? Nikt tego nie naprawi (chyba ze za nasze pieniadze-czyt. podatnikow), do pierdla tez ich nie wsadza, miliony zarobili, firma upadnie a autostrady nie otworza przez najblizsze 10 lat :-(
                Oskar Wilde

Data: 2010-08-27 08:20:05
Autor: Seba
Ograniczenie tonażu na A1?
Dnia Fri, 27 Aug 2010 08:09:14 +0200, Gabriel 'wilk' napisał(a):
[...]

Przyjmą taktykę na "Euro 2012" (trzeba koniecznie oddać coś do użytku -
nieważne jakiej jakości) i temat przycichnie :(
Ja to wyczytałem tutaj:
http://www.tvn24.pl/-1,1671008,0,1,budowali-autostrade-z-piasku,wiadomosc.html

Swoją ścieżką u nas w WRC są dwa miejsca (jedno zrealizowane kilka lat
temu, drugie własnie skończyli), gdzie infrastrukturę drogową remontował
prywatny wykonawca za swoje pieniądze - jak pokazuje praktyka to jedno z
nielicznych poprawnie wykonanych remontów (mówię o trwałości, jakości i
terminowości) w naszym mieście. ot, taka nasza szara rzeczywistość

Data: 2010-08-27 10:52:25
Autor: Mirek Ptak
Ograniczenie tonażu na A1?
Dnia 2010-08-27 08:09,  *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

:-(

Może zrobią jak w temacie - białe kółko z czerwoną obwódka i napisem 10t w środku? :/

Data: 2010-08-27 11:21:08
Autor: Andrzej Lawa
Ograniczenie tonażu na A1?
W dniu 27.08.2010 10:52, Mirek Ptak pisze:

Może zrobią jak w temacie - białe kółko z czerwoną obwódka i napisem 10t
w środku? :/

W sumie - czemu nie? Jeździsz ciężarówką? ;->

A ciężki transport tranzytowy zesłać na tory.

Data: 2010-08-27 11:38:31
Autor: Agent
Ograniczenie tonażu na A1?

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:i57jvn$cfu$1news.onet.pl...
Witajcie!

http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budowie-autostrady-a1,1523855

Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za friko naprawić.

Za friko nie naprawią bo jakby to mieli zrobić to by zbankrutowali a jak zbankrutują to nikt tego nie zrobi. Czyli podsumowując: mogą robic co chcą

Data: 2010-08-27 12:10:53
Autor: Andrzej Lawa
Ograniczenie tonażu na A1?
W dniu 27.08.2010 11:38, Agent pisze:

Za friko nie naprawią bo jakby to mieli zrobić to by zbankrutowali a jak
zbankrutują to nikt tego nie zrobi. Czyli podsumowując: mogą robic co chcą

"Nie mamy waszego dolomitu. I co nam zrobicie?"

Data: 2010-08-27 12:52:58
Autor: Agent
Ograniczenie tonażu na A1?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4c778f2d$1news.home.net.pl...
[...]

Nie rozumiem Twojej odpowiedzi.

Data: 2010-08-27 13:35:03
Autor: MZ
Ograniczenie tonażu na A1?
W dniu 2010-08-27 12:52, Agent pisze:

[...]

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

Teraz już rozumiesz?

--
MZ

Data: 2010-08-27 13:47:55
Autor: Andrzej Lawa
Ograniczenie tonażu na A1?
W dniu 27.08.2010 12:52, Agent pisze:

[...]

Bo widać za młody jesteś i nie oglądasz klasyki polskiego kina ;->

Data: 2010-08-28 16:34:48
Autor: Michal Lukasik
Ograniczenie tonażu na A1?

http://www.youtube.com/watch?v=3z7Y0rpt-po
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2010-08-27 16:17:36
Autor: andreas
Ograniczenie tonażu na A1?

[...]

Te medialne informacje na ten temat to trochę radio Erewań.
Trzeba poczekać na pełniejsze ze żródła. czyli policji.

--
andreas

Data: 2010-08-27 21:44:06
Autor: J.F.
Ograniczenie tonażu na A1?
On Fri, 27 Aug 2010 16:17:36 +0200,  andreas wrote:
Te medialne informacje na ten temat to trochę radio Erewań.
Trzeba poczekać na pełniejsze ze żródła. czyli policji.

Sprawa sie troche klaruje - zarzuty na razie sa takie ze nie wybierano
z nawierzchni, tylko gdzies obok. Ale dalej znow Erewan - nie wiadomo
czy chodzi o podbudowe pobocza, czy jakis sklad, czy nawet sie mowi
"wyrobisko". Telewizja pokazuje jakis row.

No nic - maja byc kontrolne odwierty. J.

Data: 2010-08-28 09:29:32
Autor: andreas
Ograniczenie tonażu na A1?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lv4g76dm27dk27vqnjf5pq7dqgu1justle4ax.com...
[...]

"Telewizja kłamie" :)

Podejrzewam, że inwestorowi/wykonawcy sprzedano już raz zasób znajdujący się w bliskiej "kopalni" a potem uszczuplano go w nocy, aby opchnąć jeszcze raz z dowozem na innych odcinkach.

--
andreas

Data: 2010-08-28 11:23:40
Autor: Cavallino
Ograniczenie tonażu na A1?
Użytkownik "andreas" <andreas@onet.pl> napisał w wiadomości news:

Podejrzewam, że inwestorowi/wykonawcy sprzedano już raz zasób znajdujący się w bliskiej "kopalni" a potem uszczuplano go w nocy, aby opchnąć jeszcze raz z dowozem na innych odcinkach.

Niestety nie.
Robili wykopki warstwy już ułożonej, w pasie jezdni.

Data: 2010-08-28 11:43:47
Autor: J.F.
Ograniczenie tonażu na A1?
On Sat, 28 Aug 2010 11:23:40 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Gdaka sie na razie upiera ze nie. Chyba ze masz na mysli pas drogi i
jakies pobocze dalekie od jezdni.

J.

Data: 2010-08-28 11:57:49
Autor: Cavallino
Ograniczenie tonażu na A1?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Gdaka sie na razie upiera ze nie. Chyba ze masz na mysli pas drogi i
jakies pobocze dalekie od jezdni.

Widać od wczoraj wieczora już się to zmienilo. ;-)

Data: 2010-08-28 06:56:24
Autor: Budzik
Ograniczenie tonażu na A1?
Osobnik posiadający mail wprzyjemski@onet.ue napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

duza firma, to moze jest ubezpieczona od udzielonych gwarancji?

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2010-08-27 12:17:05
Autor: J.F.
Ograniczenie tonażu na A1?
On Fri, 27 Aug 2010 07:55:10 +0200,  Mirek Ptak wrote:
http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budowie-autostrady-a1,1523855

Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za friko naprawić.

Mnie sie otwiera jak to czytam. Co to k* ma byc - informacja ? Napisane bez skladu i ladu. Czy ci dziennikarze juz nic nie potrafia ?
No chyba ze ma zachecic do kupienia papieru, wtedy przepraszam.

A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.
Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ? Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

J.

P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wroclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541026,wroclaw-dziewczynka-wjechala-w-samochod-marki-bmw,id,t.html?kategoria=645
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541956,wroclaw-wszystkie-ulice-w-miescie-sa-przejezdne,id,t.html?kategoria=645
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/545672,wroclaw-pkp-sprzatnelo-sliwki-z-przejscia,id,t.html?kategoria=645

Data: 2010-08-27 14:06:40
Autor: Mirek Ptak
Ograniczenie tonażu na A1?
Dnia 2010-08-27 12:17,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.

Wszystko w swojej kolejności.

Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ?

Dosyć to miękkie, ale jako podłoże się sprawdza.

Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

W sumie racja - mam nadzieję, że tam asfaltu nie położyli, ale jeśli tak to kiepsko...

P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wroclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html

To jest przecudne - wczoraj, czy przedwczoraj mało nie zszedłem po przeczytaniu :)

Data: 2010-08-28 10:45:30
Autor: V-Tec
Ograniczenie tonażu na A1?
Mirek Ptak pisze:
Witajcie!

http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budowie-autostrady-a1,1523855

ale tupet, budowa autostrad jest na świeczniku i tak bezczelnie kraść.

W.

Ograniczenie tonażu na A1?