Ograniczenie tonażu na A1?

Data: 2010-08-27 12:17:05
Autor: J.F.
Ograniczenie tonażu na A1?
On Fri, 27 Aug 2010 07:55:10 +0200,  Mirek Ptak wrote:
http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budowie-autostrady-a1,1523855

Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za friko naprawić.

Mnie sie otwiera jak to czytam. Co to k* ma byc - informacja ? Napisane bez skladu i ladu. Czy ci dziennikarze juz nic nie potrafia ?
No chyba ze ma zachecic do kupienia papieru, wtedy przepraszam.

A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.
Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ? Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

J.

P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wroclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541026,wroclaw-dziewczynka-wjechala-w-samochod-marki-bmw,id,t.html?kategoria=645
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541956,wroclaw-wszystkie-ulice-w-miescie-sa-przejezdne,id,t.html?kategoria=645
http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/545672,wroclaw-pkp-sprzatnelo-sliwki-z-przejscia,id,t.html?kategoria=645

Data: 2010-08-27 14:06:40
Autor: Mirek Ptak
Ograniczenie tonażu na A1?
Dnia 2010-08-27 12:17,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.

Wszystko w swojej kolejności.

Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ?

Dosyć to miękkie, ale jako podłoże się sprawdza.

Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

W sumie racja - mam nadzieję, że tam asfaltu nie położyli, ale jeśli tak to kiepsko...

P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wroclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html

To jest przecudne - wczoraj, czy przedwczoraj mało nie zszedłem po przeczytaniu :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Ograniczenie tonażu na A1?