Ograniczona lacznosc ?

Data: 2010-02-01 20:00:46
Autor: Pytajnik
Ograniczona lacznosc ?
Witam,

Jest mega problem z internetem. Łącze sie z netem z laptopa przez firme ktora mi daje neta w moim miescie i o co chodzi ? Nagle wyskakuje informacja o ograniczonym polaczaniu lub jego braku, nie ma informacji typu ze kabel sieciowy zostal odlaczony. Usulgodawca napewno nie leci w kolki bo na drugim laptopie wszytsko dziala jak nalezy. I dziwna sprawa bo po odpaleniu programu Combofix wszytsko naprawia, dziala tak ze 2 godziny, i pozniej znowu to samo. Raz jest tak ze nie dzialaja strony www a GG dziala, natomiast po odpaleniu Combofixa znowu naprawia sytuacje na okolo 2h, byl u mnie serwis co udostepnia neta probowali nawet mnie polaczyc na routerze ale bez zmian, oni zalamali rece ze nie maja pojecia o co chodzi. Ktos spotkal sie z taka sytuacja ? Gdzie szukac problemu ?

Data: 2010-02-01 22:20:46
Autor: Paweł
Ograniczona lacznosc ?
Użytkownik "Pytajnik" <pytam@botak.pl> napisał w wiadomości news:hk78da$q82$1inews.gazeta.pl...
[...]

sprobuj:
1. "recznie" na sztywno wprowadzic dane typu DNS, IP, brama
lub
2. zmienic gniazdko, do ktorego jest podlaczony kabel na inne
lub
3. podlaczyc w ten sam sposob komp do internetu jak drugi dzialajacy komp
lub
4. wymien kabel siecowy

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4825 (20100201) __________

Data: 2010-02-03 07:28:52
Autor: KILu
Ograniczona lacznosc ?
Paweł wrote:
[...]

5. Odpowiednio zabezpiecz system...  nie zdziwilbym sie, gdyby cos go infekowalo.

--
KILu

Ograniczona lacznosc ?