Ogromne wiece dla poparcia premiera Orbana na Wegrzech- a tzw polskie media milcza jak zaklete!

Data: 2012-01-23 00:37:16
Autor: muto2100
Ogromne wiece dla poparcia premiera Orbana na Wegrzech- a tzw polskie media milcza jak zaklete!
Data: 2012-01-23 00:53:42
Autor: J-23
Ogromne wiece dla poparcia premiera Orbana na Wegrzech- a tzw polskie media milcza jak zaklete!
On 23 Sty, 09:37, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.wykop.pl/ramka/1014911/ogromna-manifestacja-poparcia-dla-o...

To sa akcje protestu przeciwko polityce Orbana, ktory niszczy
tozsamosc narodowa Wegrow. Pozamykal, i likwiduje wiekszosc placowek
upowszechniania kultury. Wegrom przypomina to ideowe wspieranie
hitleryzmu przed II WS, przez owczesny rzad wiegierski.

Data: 2012-01-23 01:18:19
Autor: muto2100
On 23 Sty, 09:53, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

upowszechniania kultury. Wegrom przypomina to ideowe wspieranie
hitleryzmu przed II WS, przez owczesny rzad wiegierski.

zpomniales    o  twoim  wodzu   Zapatero    ten   zaprowadzil
Hiszpanie    do  glodu    narodowego     i  powolnego   wymierania
ludnosci    hiszpanskiej!     wprowadzajac   cala  Europe     w
bezpowrotny  koniec     UE!

Data: 2012-01-23 01:28:29
Autor: J-23
On 23 Sty, 10:18, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> [...]

Hiszpanie    do  glodu    narodowego     i  powolnego   wymierania
ludnosci    hiszpanskiej!     wprowadzajac   cala  Europe     w

czy Zapatero bral udzial w demonstracjach, ktore falszywie
zaprezenowales? czy dalej bredzisz bez klamliwie, i bez sensu

Data: 2012-01-23 02:21:13
Autor: muto2100
On 23 Sty, 10:28, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

czy Zapatero bral udzial w demonstracjach, ktore falszywie
zaprezenowales? czy dalej bredzisz bez klamliwie, i bez sensu

o  czym  ty  teraz    bredzisz    -sprawdz     You   tube    a
zobaczysz     ile  ludzi    bylo    na  wiecu    poparcia  dla
Orbana-   to   co   niech    czerwona   UE   wysle     NATO      to
wysla    tych   demonstrujacych     do  obozow    smierci!    bo  to
faszysci     a  Zappatero      to  kto   to     za    za  jeden?

Data: 2012-01-23 03:12:54
Autor: J-23
On 23 Sty, 11:21, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> [...]

wysla    tych   demonstrujacych     do  obozow    smierci!    bo  to
faszysci     a  Zappatero      to  kto   to     za    za  jeden?

przeczytaj uwaznie:
http://www.tvn24.pl/1,1732227,druk.html

kto organizuje takie manifesty "poparcia"? dziennikarze...! takich
sluzalczykow gotowych lizac d... kazdemu za marne srebrniki wszedzie
pelno
co wazne:
"Według najnowszego sondażu mimo iż 84 proc. Węgrów uważa, iż sprawy
id± w złym kierunku, Fidesz wci±ż cieszy się poparciem ok. 1,5 mln
ludzi"

Data: 2012-01-23 13:26:45
Autor: Obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

przeczytaj uwaznie:
http://www.tvn24.pl/1,1732227,druk.html

ROTFL...a moze jeszcze gadzinowke trzeba przeczytac?

Za PRL pewnie byles wiernym czytelnikiem Trybuny Robotniczej i wierzyles we
wszystkie informacje ktore ci przekazywal kolchoznik i telewizja bezpieczniacka?

Eh....czlowieku, teraz juz sie nie dziwie, ze takie brednie tu wypisujesz.

Kazdy rezim na takich *pozytecznych idiotach*  sie opieral i jak widac nadal
opiera. W PRL-u  musieli miec armie kapusi, a dzisiaj wystarczy gadzinowka
i poskomusze masmedia  - idota wszytko lyknie, bez popitki.

Data: 2012-01-23 05:55:46
Autor: J-23
Ogromne wiece dla poparcia premiera Orbana na Wegrzech- a tzw polskie media milcza jak zaklete!
On 23 Sty, 14:26, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

wszystkie informacje ktore ci przekazywal kolchoznik i telewizja bezpieczniacka?

co roznica co ja czytam, albo w co wierze, lub nie wierze - fakty sa
bezsporne.
poza tym robie gruba nieprzyzwoitosc na twoje inwektywy, mowiac
dosadnie i trywialnie "wale to w czambul"

Data: 2012-01-23 14:07:27
Autor: Obserwator
[...]

jakie fakty? te z poskomuszej TV i gadzinowki, czy te ktore mialy rzeczywiscie
miejsce?

poza tym robie gruba nieprzyzwoitosc na twoje inwektywy, mowiac
dosadnie i trywialnie "wale to w czambul"

walnij sie w swoj glupi czerep, pustaku.

Data: 2012-01-23 14:52:36
Autor: A. Filip
Ogromne wiece dla poparcia premiera Orbana na Wegrzech- a tzw polskie media milcza jak zaklete!
J-23 <khanula@gazeta.pl> pisze:
[...]
[...]

idą w złym kierunku, Fidesz wciąż cieszy się poparciem ok. 1,5 mln
ludzi"

A masz teĹĽ odpowiedĹş na pytanie z czyjej winy?
Z winy Brukselki czy Fideszu czy wrednego krwiopijczego kapitalizmu z
USA co resztę świata wyrolował na szaro swoimi kredytami hipotecznymi?

Bo sytuacje na świecie i na Węgrzech (również++ z winy "przed Fideszowców") mamy taką że to że Węgrzy uważają że "będzie gorzej" jak dla mnie jest
oznaką braku oderwania od rzeczywistości. Liczy się *naprawdę* odpowiedź
na pytanie czy "nie pod Fideszem" sprawy szłyby w lepszym kierunku.

Wiec kto unika zadawania *precyzyjnych* pytań dla mnie ściemnia z premedytacją.

Data: 2012-01-23 10:18:03
Autor: J-23
On 23 Sty, 14:52, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> pisze:

> [...]

> "Według najnowszego sondażu mimo iż 84 proc. Węgrów uważa, iż sprawy
> id± w złym kierunku, Fidesz wci±ż cieszy się poparciem ok. 1,5 mln

A masz też odpowiedĽ na pytanie z czyjej winy?
Z winy Brukselki czy Fideszu czy wrednego krwiopijczego kapitalizmu z
USA co resztę ¶wiata wyrolował na szaro swoimi kredytami hipotecznymi?

Bo sytuacje na ¶wiecie i na Węgrzech (również++ z winy "przed Fideszowców")
mamy tak± że to że Węgrzy uważaj± że "będzie gorzej" jak dla mnie jest
oznak± braku oderwania od rzeczywisto¶ci. Liczy się *naprawdę* odpowiedĽ
na pytanie czy "nie pod Fideszem" sprawy szłyby w lepszym kierunku.

Wiec kto unika zadawania *precyzyjnych* pytań dla mnie ¶ciemnia z premedytacj±.

jak dlugo moze trwac fikcja ekonomiczna polegajaca na tym ze banki
pozyczaja pieniadza, ktorych nie maja - tym, ktorzy nigdy nie beda w
stanie oddac zaciagnietych kredytow.
moim zdaniem ekonomia swiatowa zaczela staczac sie w dol od kiedy
wymyslono i wprowadzono w obieg pieniadz papierowy. bo jak sie mialo w
kieszeni monete srebrna, czy zlota, to zawsze miala ona wartosc
kruszcu. a jak sie ma w kieszeni papier, to jego wartosc jest zalezna
od b.wielu uwarunkowan. a tam gdzie jest metlik uwarunkowan roznych,
to zawsze jest wiekasza mozliwosc manipulacji.

Ogromne wiece dla poparcia premiera Orbana na Wegrzech- a tzw polskie media milcza jak zaklete!