Ogumienie

Data: 2014-12-28 18:19:45
Autor: Mateusz NSR
Ogumienie
Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu opony niszczej± pękaj± itp. Czy to prawda?? Je¶łi tak to czy s± jakie¶ sposoby na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów? Pozdrawiam

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-12-28 22:30:38
Autor: Jacek
Ogumienie
W dniu 2014-12-28 o 19:19, Mateusz NSR pisze:
Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu
opony niszczej± pękaj± itp. Czy to prawda?? Je¶łi tak to czy s± jakie¶
sposoby na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów?
Tak, pastę do butów na opony powszechnie stosowało Ludowe Wojsko Polskie a więc na 100% to dobry pomysł.
Jacek

Data: 2014-12-28 23:45:03
Autor: masti
Ogumienie
Mateusz NSR wrote:

Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu opony niszczej± pękaj± itp. Czy to prawda?? Je¶łi tak to czy s± jakie¶ sposoby na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów? Pozdrawiam

tylko koce grzewcze. Ponieważ profesjonalne s± drogie użyj takich
http://allegro.pl/gke-150-elektryczny-koc-ogrzewajacy-marki-gotie-i4918747583.html
do tego w pasuj±cych kolorach

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-12-29 15:11:12
Autor: RadoslawF
Ogumienie
W dniu 2014-12-28 o 19:19, Mateusz NSR pisze:
Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu
opony niszczeją pękają itp. Czy to prawda?? Jeśłi tak to czy są jakieś
sposoby na zabezpieczenie opon ?? MoĹĽe pasta do butĂłw? Pozdrawiam

Umyć, wypastować, wstawić domieszkania (ogrzewanego).

Pozdrawiam

Ogumienie