Data: 2018-04-29 10:24:39 | |
Autor: J.F. | |
Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow. | |
Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6b1354b2-dec8-444e-9cad-629195c972f7@googlegroups.com...
A jeszcze niedawno mantra brzmiala: "nie masz zimowek tos dupek, glupek i samobojca". No nie tak calkiem, bo jednak od lat ADAC testowal. Ciekawe co spowodowalo zmiany u producentow ... klienci zaczeli odchodzic i kupowac u konkurencji ? Szczegolnie odkad pojawil sie wymog zimowek ? https://autokult.pl/31206,test-opon-calorocznych-adac-ogumienie-w-rozmiarze-175-65-r14 Hamowanie od 80 km/h do 0 km/h na suchej nawierzchni przy temp. Od 30 do 36 stopni Celsjusza Hamowanie od 80 km/h do 0 km/h na mokrej nawierzchni przy temp. powyżej 15 stopni Celsjusza i poniżej 10 stopni Celsjusza Jest tu maly niuans ... przeciez nie po to kupuje caloroczne, zeby zmieniac Nokiany na GY i potem na Michelina :-) Najgorsza z testowanych opon całorocznych (Firestone): 48,2 m Znaczy sie Firestone nie .. Dobrej jakości opona letnia przy temp. poniżej 10 st. Celsjusza: 42,7 m A to mnie ciekawi. Skad takie roznice ? Miekkosc gumy az taki wplyw ma ? Na mokrym ? Czy wlasnie dlatego, ze na mokrym ? Hamowanie od prędkości 50 km/h do 0 km/h na śniegu przy temp. -3 stopni Celsjusza Takie dobre to te Crossclimate nie sa ... Dobrej jakości opona zimowa: 29,1 m Taaa, "dobrej jakosci". Tak swoja droga - Nokian WR zniosly lato bardzo dobrze i bez ekscesow. W USA sa sprzedawane jako caloroczne/bezprzymiotnikowe ... ale moze to inne opony, niz te w Europie. J. |
|