Ohydna, wyreżyserowana ustawka się rypła

Data: 2019-05-10 11:26:00
Autor: Bruno Brunowski
Ohydna, wyreżyserowana ustawka się rypła
czyli Mateusz próbował grać własnymi dziećmi o parę punktów w kampanii.

--
Bruno

Data: 2019-05-10 20:29:15
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 20:26, Br Br pisze:
czyli Mateusz próbował grać własnymi dziećmi o parę punktów w kampanii.

e tam, wiadomo, że posyłał swoje dzieci do żydowskiej szkoły w Warszawie, mówił o tym publicznie Szewach Weiss:)
--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 11:56:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 20:29:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> e tam, wiadomo, że posyłał swoje dzieci do żydowskiej szkoły w Warszawie, mówił o tym publicznie Szewach Weiss:)

Kukuryżniczku, chodzi o ustawkę z Super Expresem.

--
Bruno

Data: 2019-05-10 20:59:30
Autor: u2
[...]

ja wiem, ze to niewygodne, kiedy atakujesz Polskiego żyda:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 12:18:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 20:59:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Kukuryżniczku, chodzi o ustawkę z Super Expresem.
> ja wiem, ze to niewygodne, kiedy atakujesz Polskiego żyda:))))))))))))))

A jaka to różnica czy to żyd, czy katolik, czy muslin czy kalwin?

--
Bruno

Data: 2019-05-10 21:21:06
Autor: u2
Ohydna, wyreżyserowana ustawka się ryp ła
W dniu 10.05.2019 o 21:18, Br Br pisze:
ja wiem, że to niewygodne, kiedy atakujesz Polskiego żyda:))))))))))))))

A jaka to różnica czy to żyd, czy katolik, czy muslin czy kalwin?

ano, próbujesz relatywizować, nie tą razą:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-11 07:11:31
Autor: Pajdak
KUPA "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cd5c2f3$0$17364$65785112news.neostrada.pl...
[...]

https://oko.press/morawiecki-przyznaje-ze-zydowskie-korzenie-domagajac-sie-drzewka-yad-vashem-dla-calego-polskiego-narodu-zaklamuje-prawde-o-holocauscie/

Skoro ma żydowskie korzenie to posyłał dzieci do szkoły żydowskiej. W czym problem?

--
Pajdak

Data: 2019-05-11 07:17:22
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
czyli Mateusz próbował grać własnymi dziećmi o parę punktów w kampanii.

--

Ż e n a d a !!

Facio nie ma honoru! Sterowany przez PiS idzie na moralne dno.

--
Pajdak

Ohydna, wyreżyserowana ustawka się rypła