Oj źle się exelencje bawicie.

Data: 2018-03-25 01:26:33
Autor: stevep
Oj źle się exelencje bawicie.
# Mam 28 lat. Jestem katolikiem od urodzenia, a od ponad 10 lat świadomym  wierzącym kochającym naszą wspólnotę chrześcijańską. Wspólnotę, która jest  narzędziem Bożym prowadzącym człowieka do zbawienia. O tyle delikatnym  narzędziem, że można posłużyć się nim zarówno dobrze, jak i źle.
Piszę do Księży z braterskim napomnieniem, bo właśnie dopuściliście się  tego drugiego.

Jak Hierarchom wiadomo, sejmowa komisja sprawiedliwości i praw człowieka  pozytywnie zaopiniowała obywatelski projekt ustawy ,,Zatrzymaj aborcję".  Sami zresztą wnosiliście, żeby Sejm niezwłocznie podjął prace legislacyjne  nad projektem. Zdaniem przewodniczącego KEP, arcybiskupa Stanisława  Gądeckiego, ,,usunięcie przesłanki eugenicznej pozwalającej na uśmiercenie  dziecka w okresie prenatalnym będzie ważnym krokiem w kierunku  zagwarantowania pełnej ochrony życia". Zagwarantowanie pełnej ochrony  życia jest szlachetnym i pożądanym celem, ale Wasza metoda jest zła.

Według projektu ustawy nie będzie można przerwać ciąży jeśli badania  prenatalne lub inne przesłanki medyczne wskażą na duże prawdopodobieństwo  ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby  zagrażającej jego życiu (uchyla się zatem art. 4a ust. 1 pkt. 2).  Powiedzcie mi proszę, co stanie się np. w wypadku kiedy u płodu stwierdzi  się tak głębokie uszkodzenia, że dziecko czekać będzie śmierć w  męczarniach? #
Ze strony:
http://pawelbrol.natemat.pl/233691,apel-mlodego-katolika-do-konferencji-episkopatu-polski

--
stevep

Data: 2018-03-25 07:54:53
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zgeoujhnx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Powiedzcie mi proszę, co stanie się np. w wypadku kiedy u płodu stwierdzi
się tak głębokie uszkodzenia, że dziecko czekać będzie śmierć w
męczarniach? #

Jak to co?  Klecha zgarnie kase za przeniesienie "chrześcijańskiego płodu" do grona aniołków. Ciekaw jestem co się dzieje z dziećmi poczętymi przez jurnych klechów?

CL

Oj źle się exelencje bawicie.