Oj Szczuka, Szczuka...

Data: 2010-01-14 16:37:23
Autor: boukun
Oj Szczuka, Szczuka...
Zakpiła z niepełnosprawnej

Polsat musi zapłaci za obelgi Szczuki.

S±d gospodarczy utrzymał w mocy karę 500 tys. zł, jak± Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na telewizję Polsat za wypowiedĽ Kazimiery Szczuki o Magdzie Buczek z Radia Maryja.

Zdaniem KRRiT, obrażała ona niepełnosprawnych.
http://film.wp.pl/idGallery,5969,idPhoto,220354,galeria.html

Na tym zdjęciu, to ta Szczuka całkiem nieĽle wygl±da...
Tak jakby na miejscu mojego "misia" (wiemy o kogo chodzi) siedziała...

boukun

Data: 2010-01-14 17:55:51
Autor: Piotr
Oj Szczuka, Szczuka...
Dnia Thu, 14 Jan 2010 16:37:23 +0100, boukun napisał(a):

Na tym zdjęciu, to ta Szczuka całkiem nieĽle wygl±da...
Tak jakby na miejscu mojego "misia" (wiemy o kogo chodzi) siedziała..

Ba! Ale na razie musi ci wystarczyć misiek i dmuchana lala, mój ty pluszowy
ogierku. --
Czego to ludzie z głupoty nie zrobi±:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-14 18:42:02
Autor: boukun
Oj Szczuka, Szczuka...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hinia9$d4u$1news.onet.pl...
[...]

Głupi Piotru¶ jak widać się samobiczuje...

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Data: 2010-01-14 18:48:47
Autor: Piotr
Oj Szczuka, Szczuka...
Dnia Thu, 14 Jan 2010 18:42:02 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A czytałe¶, lachoci±gu:
http://zdrowie.onet.pl/1593641,2041,,,,moj_psychomaz,psychologia.html
com ci podrzucił rano?
Poczytaj, poczytaj, pluszowy ogierku, rodzinie też daj do poczytania... A
co? :-)

Data: 2010-01-14 18:55:16
Autor: * he®sk *
Oj Szczuka, Szczuka...
On Thu, 14 Jan 2010 18:48:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale napala
> się, zrobić mi laskę...

> boukun

 u mnie niedzwiedz siedzi w kf od zawsze ;o))
 --

 HeSk

Data: 2010-01-14 20:46:41
Autor: Piotr
Oj Szczuka, Szczuka...
Dnia Thu, 14 Jan 2010 18:55:16 +-0100, * he+AK4-sk * napisa+AUI-(a):

 u mnie niedzwiedz siedzi w kf od zawsze ;o))

I dobrze robisz.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nie+AXo-le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-14 19:01:38
Autor: boukun
Oj Szczuka, Szczuka...