"Oj bosz,tylko nie ochrzan,nie chce zeby mnie zwolnili z Legii"

Data: 2011-09-16 12:15:37
Autor: Prodidżys
"Oj bosz,tylko nie ochrzan,nie chce zeby mnie zwolnili z Legii"
Drodzy pracownicy Legii Warszawa.
Odpowiadając za was chcielibysmy powiedziec tylko tyle , ze bierzemy na siebie niepomyślność klubu .
Nikt nie chce byście biedowali, by wrzyrzucić was na zbity pysk,
za brak umiejetnosci .
Kibice z łazienkowkiej oczekuja dobrej gry, bo potraficie razem z nami
wspolpracowac . To nie jest tak ze to nie mozliwe .
Wy chcecie sami i wyrzucacie ze stadionu mieszkancó Warszawy ?
Dzieki oprawom i dopingu pojawil sie sponsor PEPSI ARENY i fani chcieliby kupic niedrogo bilet , zapelniajac trybuny w komplecie .
Tak , nie wychodzi wam i nie mamy z tej przyczyny powód do radości .
Potencjał piłkarzy opiera sie na zespole z dwunastym zawodnikiem.
z pozdorwieniami formacja lepszych wyników w europejskich pucharach
pl.rec.sport.pilka-nozna

Data: 2011-09-16 12:32:46
Autor: etyci
post skriptum
swoją drogą nie było sponsora stadionu (PEPSI) to do biletów nikt nie dopłacał
i byłe tańsze ..
Może to o to chodzi , że jak nikt nie dopłaca to wtedy lepiej jak bedzie
wieksza liczba płacić - za wejściówki. A zeby bylo wiecej w kasie to byly
tansze . Ale w kadre raczej nikt nie zainwestuje , zeby był rezultat,
 więc chyba troche nie o to chodzi , zeby tak było --

Data: 2011-09-16 12:44:01
Autor: Prodidżys
post skriptum
oczywiście na jakis czas możemy odejść i przestać sie udzielać w tej kwestii,
zeby media mogły przekonać się

Data: 2011-09-17 11:19:23
Autor: pat pataszon
post skriptum
dobrowolnie do nastepnego meczu w LE włącznie

--

"Oj bosz,tylko nie ochrzan,nie chce zeby mnie zwolnili z Legii"