Oj jaki biedny PiS i jakie z niego niewini ątko.

Data: 2015-11-29 03:41:21
Autor: stevep
Oj jaki biedny PiS i jakie z niego niewini ątko.
# W Internecie można wszystko. Można wylać wiadro pomyj, można bluzgać,  można bezkarnie wyżyć się na klawiaturze i napisać co tylko się chce. Sam  wielokrotnie pisałem rzeczy, które były mocne, ale jednak pewnych granic  nigdy nie przekraczałem. W ostatnich dwóch tygodniach widzę wysyp memów,  które bardzo mocno uderzają w PiS. Nie są to memy ani mądre, ani śmieszne.  Zdecydowana większość jest prymitywna i wulgarna. Nie twierdzę, że  wszystkie memy po prawej stronie są mądre, śmieszne, ale na pewno są  subtelniejsze i bardziej odnoszące się do rzeczywistości.

Lewacy i platfusy, ogarnijcie się. Miejcie sobie wasze wykoślawione  poglądy, miejcie sobie własne fora, na których dopiekacie władzy, ale  miejcie też w sobie odrobinę hamulców, które uruchomią się, gdy zechcecie  napisać coś ostrzejszego. Wiem, że apelować do internautów to można dniami  i nocami a to i tak nic nie da, ale piszę te słowa po to, żeby uświadomić,  że można inaczej krytykować.

Dziwię się jednocześnie temu, że ci, którzy tak solidarnie bronią flagi  UE, w ogóle nie protestowali, gdy ich idol Jakub Wojewódzki wkładał w psie  odchody polską flagę. Gdzie byliście wtedy, bohaterowie lewicy i ociężałe  lemingi? Czyżby unijna flaga miała dla was większą wartość niż polska?  Jeśli tak, to nigdy nie dojdziemy do porozumienia, o które nawet  specjalnie nie zabiegam. Różnice muszą być, ale wrzućcie na luz i  ogarnijcie szok, bo przeginacie pałę. Może ten język do was dotrze, bo  pisząc, czy mówiąc piękną polszczyzną, nie trafia to do was wcale.

A tak już zupełnie na marginesie, bardzo dobrze, że obleśna unijna flaga  nie razi już tak po oczach. W końcu! #
Ze strony:
http://skroc.pl/3cef4

--
stevep
-- -- -

Oj jaki biedny PiS i jakie z niego niewini ątko.