Oj mecz, mecz pani matko ....

Data: 2017-11-29 13:25:12
Autor: stevep
Oj mecz, mecz pani matko ....
# Sejmowa debata o zmianach w KRS to dyskusja wymagająca i nie dla  wszystkich ciekawa. Co innego zmagania piłkarzy, na oglądanie których  zdecydował się poseł PiS - podczas obrad komisji.
Marek Ast ze wzrokiem zatopionym w tablecie został przyłapany podczas  wtorkowego posiedzenia sejmowej komisji sprawiedliwości. Przypomnijmy,  posłowie zajmowali się wówczas jedną z najważniejszych reform PiS -  dotyczącą Krajowej Rady Sądownictwa.

Dyskusja nad prezydenckim projektem oraz poprawkami do niego trwała  wczoraj - z przerwami - prawie 12 godzin. Poseł wybrał jednak oglądanie  meczu już w trakcie pierwszej godziny posiedzenia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/glp5h

--
stevep

Data: 2017-11-29 08:59:42
Autor: japanizer
Oj mecz, mecz pani matko ....
On Wednesday, November 29, 2017 at 9:25:19 PM UTC+9, stevep wrote:
[...]

Za ile pójdzie tablet na Allegro? Przebije 25000 zł Kaczyńskiego za książkę wydawnictwa Axel-Springer dołączoną do Newsweeka?

Data: 2017-11-30 09:27:26
Autor: stevep
Oj mecz, mecz pani matko ....
W dniu .11.2017 o 17:59 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Barana nie do bo sam baran.

--
stevep

Data: 2017-11-29 09:00:53
Autor: Bytomir Kwasigroch
Oj mecz, mecz pani matko ....
użytkownik stevep napisał:

Dyskusja nad prezydenckim projektem oraz poprawkami do niego trwała  wczoraj - z przerwami - prawie 12 godzin. Poseł wybrał jednak oglądanie  meczu już w trakcie pierwszej godziny posiedzenia. #

Może słyszał Dudeła który mówił: "żadnych poprawek, bo zawetuję"
nu a skoro są poprawki i będzie veto, po co się trudzić?

Data: 2017-11-29 16:02:38
Autor: Totalna Opozycja
Oj mecz, mecz pani matko ....

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zagssax5x3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ja mu się wcale nie dziwię. Przeciez taki pionek nie ma nic do gadania. Jest chłopcem na posyłki i do bicia.

CL

Data: 2017-11-29 17:55:42
Autor: Adamek
Oj mecz, mecz. Musiał siedzieć.
[...]

Poseł Ast postąpił bardzo racjonalnie.
Dyskusja nie miała jakiegokolwiek sensu, bo decyzja już wcześniej
zapadła na Nowogrodzkiej.
Poseł musiał siedzieć na Komisji, bo mu za to płacą.

Data: 2017-11-30 09:26:11
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 17:55 Adamek <adamek357@era.pl> pisze:

[...]

# Ciągną, ciągną sanie, góralskie koniki
Hej, jadą w saniach panny, przy nich janosiki
Coraz który krzyknie nie wiadomo na co
Hej, echo odpowiada, bo mu za to płacą #

--
stevep

Data: 2017-11-30 12:39:45
Autor: stevep
W dniu 2017-11-30 o 09:26, stevep pisze:
[...]

Musiała być bura bo strasznie meczoast się uaktywnił na dzisiejszym posiedzeniu komisji, a co z atlasokotem?

--
stevep

Data: 2017-11-30 05:23:27
Autor: jacekbialy80
Oj mecz, mecz pani matko ....
Wy Pani Matki nie wzywajcie nadaremnie towarzyszu Piszczyk, bo Pani Matka się na was zeźli i przyśle wam takiego,, no wicie - seryjnego....
Nie pamiętacie jak skończył towarzysz Lepper?
_kolektyw

Data: 2017-12-01 09:55:37
Autor: Adamek
Oj mecz, mecz pani matko ....
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zaj3o7x8x3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .11.2017 o 14:23 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Grozba karalna.

stevep

Która groźba jest karalną ? :
1. " Matka się na was zeźli ... ".
2. " Nie pamiętacie ... ? "

Data: 2017-12-01 12:36:22
Autor: stevep
Oj mecz, mecz pani matko ....
W dniu 2017-12-01 o 09:55, Adamek pisze:
[...]

Która matka, ta od kota?

--
stevep

Data: 2017-12-01 05:09:04
Autor: jacekbialy80
Oj mecz, mecz pani matko ....
     ta od krawata  (oknem wchodzi i krawat przynosi)

Data: 2017-12-02 08:08:58
Autor: stevep
Oj mecz, mecz pani matko ....
W dniu .12.2017 o 14:09 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

     ta od krawata  (oknem wchodzi i krawat przynosi)

Nie ta od kota?

--
stevep

Data: 2017-12-01 13:39:01
Autor: Adamek
Oj mecz, mecz pani matko ....
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Co się debilnie pytasz  ?
Nie wiesz o czym pisałeś ?

Data: 2017-12-02 08:07:43
Autor: stevep
Oj mecz, mecz pani matko ....
W dniu .12.2017 o 13:39 Adamek <adamek357@era.pl> pisze:

[...]

Debil wszędzie widzi debili.

--
stevep

Data: 2017-11-30 14:27:59
Autor: A. Filip
Oj mecz, mecz pani matko ....
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
[...]

A na co miał uważać?  Ilu posłów totalnej opozycji wyłamało się z
głosowania "partyjnym blokiem" żeby mógł wziąć z nich przykład?

Oj mecz, mecz pani matko ....