Oj naiwny, naiwny,

Data: 2012-04-16 07:15:42
Autor: stevep
Oj naiwny, naiwny,
# Piłkarz Ruchu chciał powstrzymać kiboli. "Spojrzeli na mnie beznamiętnie"
Wojciech Grzyb liczył, że jego interwencja powstrzyma grupę pseudokibiców.
38-letni pomocnik Ruchu odważnie ruszył w kierunku grupy chuliganów,  którzy przeskoczyli stadionowy płot. - Byłem najbliżej. Liczyłem, że uda  mi się ich powstrzymać. Nie udało się. Spojrzeli tylko na mnie  beznamiętnie - opowiadał dziennikarzom Grzyb. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp1ps

--
stevep