Oj, piło się w PRL...

Data: 2009-06-12 01:32:29
Autor: Tzva Adonai
Oj, piło się w PRL...
Narzeczona zdradza - seta, nie ma na buty - sto pięćdziesiąt, cenzura
zdejmuje książkę - pół litra, przyjaciel zakapuje - półtora, nasi
przegrywają z Ruskimi w nogę - trzydniówka - o tym, jak się piło w
PRL, opowiada Janusz Głowacki

http://wyborcza.pl/1,76842,6634769.html

Data: 2009-06-12 01:33:13
Autor: Tzva Adonai
Oj, piło się w PRL...
Modne były dwa hasła, takie trochę z epoki saskiej: "Pić, pierdolić,
nie żałować, bida musi pofolgować" albo "Trzeba dużo pić i jebać, żeby
się z nędzy wygrzebać".

http://wyborcza.pl/1,76842,6634769.html

Data: 2009-06-12 10:39:03
Autor: awe
Oj, piło się w PRL...
Jeshula moze u Ciebie w domu, ja czegos takiego nie znam
awe

Data: 2009-06-12 10:40:12
Autor: marek czaplicki
Oj, piło się w PRL...
> awe pisze:

przysłowie: pijąc szkodzisz sobie, społeczeństwu i rodzinie. nie pijąc szkodzisz państwu.

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-06-12 10:41:10
Autor: Tzva Adonai
Oj, piłosię w PRL...
Jeshula moze u Ciebie w domu, ja czegos takiego nie znam

Bo ty wychowałeś się pewnie na tym samym podwórku co Kaczyński, z dala od
polskiej hołoty...

Data: 2009-06-12 10:50:13
Autor: awe
Oj, piłosię w PRL...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000aa1.4a3214a6newsgate.onet.pl...
Jeshula moze u Ciebie w domu, ja czegos takiego nie znam

Bo ty wychowałeś się pewnie na tym samym podwórku co Kaczyński, z dala od
polskiej hołoty...
-- -- -- -- -- -- -- -- --
wychowalem sie jak kazdy w PL i nigdy nie spotkalem polskiej holoty bo jej po prostu nie bylo. Gdybym wychowywal sie wsrod zydowskiej ubecji to faktycznie mialbym pewnie okazje widziec naocznie ten caly burdel.
Nie wiem skad to wynika - moze to jakas trauma po II wojnie swiatowej.
awe

Data: 2009-06-12 10:51:08
Autor: Tzva Adonai
Oj, piłosię w PRL...
Gdybym wychowywal sie wsrod zydowskiej ubecji

Ubecja była etnicznie polska, to tylko polskiej hołocie wmawiano, że jest
żydowska, żeby nienawiść pospólstwa znalazła ujście niegroźne dla
komunistycznego reżimu...

Data: 2009-06-12 11:07:15
Autor: awe
Oj, piłosię w PRL...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000aa2.4a3216fcnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
dane historyczne mowia zupelnie cos innego. zorientuj sie lepiej
awe

Data: 2009-06-12 10:07:48
Autor: jan paszek
Oj, piło się w PRL...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Narzeczona zdradza - seta, nie ma na buty - sto pi=EA=E6dziesi=B1t, cenzura
zdejmuje ksi=B1=BFk=EA - p=F3=B3 litra, przyjaciel zakapuje - p=F3=B3tora, =
nasi
przegrywaj=B1 z Ruskimi w nog=EA - trzydni=F3wka - o tym, jak si=EA pi=B3o =
PRL, opowiada Janusz G=B3owacki

http://wyborcza.pl/1,76842,6634769.html
 dzisaj pija jeszcze wiecej!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-06-12 11:54:26
Autor: boukun
Oj, piło się w PRL...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:32f0cf8b-6fa2-49cc-888b-3d7a0546056ax3g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Ale ludzie żyli, bo i zagryzali i trzeźwieli, a teraz piją na umór dwutygodniówki i zapijają się z tych wszystkich trosk na śmierć. Kilka moich roczników odwiedzam co jakiś czas... na cmentarzu.

boukun

Oj, piło się w PRL...