Ojciec Dyrektor ma poprostu rację...

Data: 2009-02-23 15:28:54
Autor: Piotr
Ojciec Dyrektor ma poprostu rację...
Data: 2009-02-23 15:35:52
Autor: =he®sk=
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
On Mon, 23 Feb 2009 15:28:54 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

 A nie te koniunkturalne g??by z tuskorzadu...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,89916,title,Brytyjczycy-zwracaja-uwage-na-geotermie-w-Polsce,wid,10876985,wiadomosc_video.html

 i znow okazuje sie, ze tadzio ma nosa do interesow ;o)))
 a ze tusku nie dal z naszej kasy na prywatne wiercenia?
 i bardzo dobrze. kazdy powienien wlasna kasa odpowiadac
 za ryzykowne dlubanie w ziemi. niech parafie zrobia zrzute,
 a tadzio sprzeda swoja, 2-letnia, wysluzona fure i niech wierci.
 na wlasny koszt. chyba, ze ty chcesz "piotrze" sie dolozyc...

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-02-23 15:49:35
Autor: Piotr
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:35:52 +0100, =he®sk= napisaů(a):

[...]

Juý sić dokůadam půacŕc podatki.
A Doniowe psy nie daůy pieniŕýków na wyraęne polityczne zamówienie, "hesku". pz
Piotr

Data: 2009-02-23 19:04:51
Autor:
On Mon, 23 Feb 2009 15:49:35 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  a tadzio sprzeda swoja, 2-letnia, wysluzona fure i niech wierci.
>  na wlasny koszt. chyba, ze ty chcesz "piotrze" sie dolozyc...

 nie? aj waj aj waj. a dlaczego nie? dlaczego nie dolozysz?
 przeciez to taki dobry interes. wyspiarze cie ubiegna !

A Doniowe psy nie daůy pieniŕýków na wyraęne polityczne zamówienie,

 jezeli sobie przypomnisz to nasza kase na rydzykowy biznes  chcial wylozyc kaczynski. tak jak teraz wyklada na durnowata
 reklame przechodzonych 50-tek z wyskakujacym zza ekranu zorro
 w postaci jaroslawa kaczynskiego, jako przyszlego zbawcy narodu.
"hesku".

 sadzisz, ze to ktos inny ? tylko ja uzywam agenta ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-24 10:19:14
Autor: Piotr
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Dnia Mon, 23 Feb 2009 19:04:51 +0100, "< he®sk >" napisaů(a):

 sadzisz, ze to ktos inny ? tylko ja uzywam agenta ;o)))

To przestań juz uýywaă tego dziadostwa, bo kaszanć z tekstów robisz.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 11:31:29
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:sy7yq726dz12$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Obaj macie jakies nieautoryzowane ( Nie Outlook Express ) dziadowstwa,
bo i tak, TYLKO TY powiekszasz ( bez kaszany ) Heskowi, a inni nie  ;)

P-Kol

Data: 2009-02-24 10:37:11
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
Obaj macie jakies nieautoryzowane ( Nie Outlook Express ) dziadowstwa,

A Outlook Express to niby nie dziadostwo?

--
Vic

"Beret z antenkŕ, antenka z berettŕ"
Ja

Data: 2009-02-24 11:39:49
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:go0fk7$qeu$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
Obaj macie jakies nieautoryzowane ( Nie Outlook Express ) dziadowstwa,

A Outlook Express to niby nie dziadostwo?

-- Vic

Teraz faktycznie sie spisl, odkad nie tworzy DBXow, a posty sa luzem,
jak jakies bydlo i sie nie da archiwizowac
Ale poza tym, najpraktyczniejszy i pod reka

Data: 2009-02-24 11:11:06
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
Ale poza tym, najpraktyczniejszy i pod reka

Ja stale polecam Thunderbirda. Rewelka - i za darmo.

Data: 2009-02-24 23:18:23
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:go0hjq$m5n$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
Ale poza tym, najpraktyczniejszy i pod reka

Ja stale polecam Thunderbirda. Rewelka - i za darmo.

A co jest rewelacyjnego?

Kol

PS jak tak zachwalasz to podaj link, bo mi sie nie chce szukac..
Musialbym wlaczyc Google i wpisywac ;)

Data: 2009-02-25 09:43:48
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
PS jak tak zachwalasz to podaj link, bo mi sie nie chce szukac..
Musialbym wlaczyc Google i wpisywac ;)

http://www.mozilla-europe.org/pl/products/thunderbird/

Zainstaluj i spróbuj, to zobaczysz co jest rewelacyjnego :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 10:41:31
Autor: KatonStarszy
Vic pisze:
ColgatesBilly wrote:
PS jak tak zachwalasz to podaj link, bo mi sie nie chce szukac..
Musialbym wlaczyc Google i wpisywac ;)

http://www.mozilla-europe.org/pl/products/thunderbird/

Zainstaluj i sprĂłbuj, to zobaczysz co jest rewelacyjnego :)

no choc jeden nawrócony na właściwy czytnik ;-)
Outlooka juz dawno wy.... , z mojego konta w windzie. ( siostra tylko go uĹĽywa , bo  lepiej zarzÄ…dza poczta)ale do usenetu Thunderbird dozo lepszy.

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-25 18:03:08
Autor:
On Wed, 25 Feb 2009 09:43:48 +0100, Vic <bjorgul@o2.pl> wrote:

http://www.mozilla-europe.org/pl/products/thunderbird/
Zainstaluj i spróbuj, to zobaczysz co jest rewelacyjnego :)

 obsluguje tylko poczte czy rowniez news'y

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:42:01
Autor: KatonStarszy
< he®sk > pisze:
[...]

Oba. Acz wygodniejszy IMHO do newsów, Ale ja oczywiście używam w obu celach. Jest nieco mniej intuicyjny od Outlooka ( nie robiony jak tamten dla analfabetów komputerowych) ale stabilniejszy , duuzo szybszy i mniej zasobożerny (o połowę) ;-)

Data: 2009-02-24 15:43:16
Autor: =he®sk=
On Tue, 24 Feb 2009 10:19:14 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  sadzisz, ze to ktos inny ? tylko ja uzywam agenta ;o)))
To przestañ juz uýywaã tego dziadostwa, bo kaszanæ z tekstów robisz.

 ja tez mam kaszane twoich tekstow ;o)))

Data: 2009-02-24 15:50:52
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 15:43:16 +0100, =he®sk= napisał(a):

 ja tez mam kaszane twoich tekstow ;o)))

Ale to kaszana z twojej kaszany. Nikt mi się nie skarżył na kodowanie.
pz
Piotr

Data: 2009-02-23 17:31:01
Autor: awe
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...

Użytkownik "=heRsk=" <?_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qsc5q4deqig9lfluif1j3do97nci5fuhf84ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ku...hesk co ty pierdolisz pajacu
awe

Data: 2009-02-24 11:32:48
Autor: MH
> [...]

> a tadzio sprzeda swoja, 2-letnia, wysluzona fure i niech wierci.
> na wlasny koszt. chyba, ze ty chcesz "piotrze" sie dolozyc...

-- -- -- -- -- -- --
ku...hesk co ty pi.rdolisz pajacu
awe
Jak zwykle to ty pi..dolisz.. Nie żebym miał cokolwiek przeciwko energii
geotermalnej. Wręcz przeciwnie , ale qrva temu przekrętowi to bym złamanego
grosza nie dał. Dlaczego ? Przypomnij sobie temat ratowania stoczni. Gdzie kasa?
Poszła na fury , imprezy itp. Teraz znowu nielegalna zbiórka od moherów..
Starczy ?

MH

Data: 2009-02-24 11:42:54
Autor: Roman Rumian
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
MH pisze:
(...)
[...]

" ... Rozpoczęcie przez ojca Tadeusza Rydzyka wierceń w poszukiwaniu wód geotermalnych wywołało ogromne zaniepokojenie lobby żydowskiego w Polsce. Nieomylny to znak, że obawiają się, iż wiercenia mogą zakończyć się pomyślnie, co zapewniłoby jeszcze solidniejsze podstawy finansowe wszystkim przedsięwzięciom toruńskiego redemptorysty. To zaś byłoby całkowicie sprzeczne z celami lobby żydowskiego, nakreślonymi 9 września ub. roku podczas inauguracji loży B’nai B’rith w Warszawie, kiedy to jej światowy przewodniczący przedstawił dwa zmartwienia: realizację tzw. „roszczeń” i pacyfikację Radia Maryja.
.... "

"... Dlatego szkoda czasu na wdawanie siÄ™ w egzegezÄ™ uzasadnienia
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, bo rąbka tajemnicy uchylił w
dzienniku „Dziennik” pan Krzysztof Masiuk, członek Rady Nadzorczej
Narodowego Funduszu Ochrony Ĺšrodowiska, w dodatku z ramienia
Platformy Obywatelskiej. „Kontrowersje wzbudza nie wniosek, tylko
osoba o. Rydzyka, który wywołuje zainteresowanie opinii publicznej”
i z wyjątkową szczerością dodał, że „gdyby odwierty geotermalne
robił jakiś zwykły człowiek, nie byłoby w ogóle tematu”.
.... "

NIKT z moich znajomych i ja osobiście nie ma jakichkolwiek pretensji do Ojca Rydzyka, że wpłacone na stocznię cegiełki przeznaczył na koncern medialny i szkołę kształcącą dziennikarzy niezależnie od totalitarnego państwa. Mało tego, wpłacają nadal wspierając te pożyteczne dla Polski inicjatywy Ojca.

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 15:00:27
Autor: Roman Rumian
MH pisze:
Użytkownik "=heRsk=" <?_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci
(...) Gdzie kasa?
Poszła na fury , imprezy itp. Teraz znowu nielegalna zbiórka od moherów..
Starczy ?

A, i jeszcze pewnie o to chodzi:

http://hotnews.pl/artpolska-246.html

"...  Prosimy naszych czytelników o DOKŁADNE PRZECZYTANIE tego artykułu, bo z komentarzy do niego co najwyżej wynika, że następne artykuły w portalu hotnews.pl będ± musiały być pisane jak do dzieci z przedszkola.

    Nie ma Maybacha, nie było Maybacha, nie będzie Maybacha. Jest to wymysł medialny, o czym możemy się przekonać czytaj±c m.in ten artykuł ZE ZROZUMIENIEM!

    redakcja
.... "

gdyby były, "fury, imprezy itp." 'zaanagażowani' dziennikarze ¶ledczy z TVN, GazWyb, itp. ¶ledz±cy dzień i noc znienawidzonego Ojca Tadeusza mieliby dowody, zdjęcia, filmy, ¶wiadków, ale nie ma nic, poza głebokim przekonaniem i oburzeniem nakręconej publiki:

"Mechanizmy skandalizacji w mediach", Autor: Hans Mathias Kepplinger.

Streszczenie z okładki:
" Każdy skandal jest inny, ale też każdy przebiega według tych samych reguł, dlatego we wszystkich aferach uwidaczniaj± się podobne schematy. Hans Mathias Kepplinger ukazuje, w jaki sposób pewne nieprawidłowo¶ci przekształcaj± się w skandale oraz jak wewnętrzna dynamika mediów sprawia, że z małych skandali powstaj± duże. Autor przedstawia, czym różni się punkt widzenia uczestników od perspektywy obserwatorów oraz co decyduje, że wszyscy sprawcy czuj± się pokrzywdzeni. Wyja¶nia również, dlaczego w trakcie skandali publiczno¶ć zawsze daje wyraz oburzeniu, potem za¶ nie rozumie, jakie motywy ni± kierowały. Opisuje wreszcie, dlaczego w apogeum skandalu prawdziwy obraz sytuacji zostaje zazwyczaj zafałszowany, co zreszt± na ogół nie obchodzi obserwatorów wydarzenia.
Autor - będ±c w opozycji do głównego nurtu medioznawstwa i opieraj±c się na przypadkach z ostatnich lat - analizuje sposób, w jaki przebiega proces skandalizacji, oraz mechanizmy, które działaj± w jego trakcie i prowadz± do tego, że z anomalii rodzi się skandal, z przyłapanego na uczynku sprawcy - bezbronna ofiara, a z obojętnej publiczno¶ci - wzburzona masa obywateli."

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 17:29:18
Autor: awe
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go0u6g$gca$1srv.cyf-kr.edu.pl...
MH pisze:
[...]

... "

[...]

-- -- -- -- -- -- -
dzieki ciekawa pozycja chyba bede musial kupic
awe

Data: 2009-02-24 18:07:23
Autor: Roman Rumian
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Panie awe,

awe pisze:
(...)

"Mechanizmy skandalizacji w mediach", Autor: Hans Mathias Kepplinger.
(...)
-- -- -- -- -- -- -
dzieki ciekawa pozycja chyba bede musial kupic

bardzo ciekawa, a Jurek Konior powiedział ... no, mniejsza z tym.
Podrzuce za jakies 2 godziny bardzo smaczne cytaty z niej.

Powinna byc lektura obowiazkowa na psp i w szkolach srednich.

Autor posluguje sie przykladami spoza Polski (Niemcy, sprawy miedzynarodowe), ale widac, że metody "naszych" s± dokładnie te same.

Cóż, socjologia ...

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 18:55:42
Autor: Roman Rumian
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Roman Rumian pisze:
(...)
"Mechanizmy skandalizacji w mediach", Autor: Hans Mathias Kepplinger.

"(...)
Przesadne przedstawienie nietypowych, jednostkowych wypadków jest ważnym składnikiem skandalizacji szkód: wypadków drogowych, awarii w zakładach produkcyjnych, skutków ubocznych preparatów medycznych czy też skażenia ¶rodków spożywczych. W doniesieniach na te tematy brakuje zazwyczaj jakichkolwiek informacji o względnej częstotliwo¶ci tego typu incydentów oraz względnego zagrożenia dla ludzi, którzy s± lub mog± być nimi dotknięci. Przesada w sposobie przedstawienia wywołuje przy tym fałszywe wyobrażenia o częstotliwo¶ci wypadków ekstremalnych również wówczas, gdy doniesienia zawieraj± prawdziwe dane statystyczne na ich temat. Potwierdza to oddziaływanie relacji na temat napa¶ci na samochody (carjacking). Napa¶ci takie kończ± się z reguły niegroĽnie, a wypadki ¶mierci zdarzaj± się rzadko. Kiedy doniesienia na ten temat zawieraj± opisy jednostkowych wypadków, wtedy - im bardziej s± one ekstremalne, tym bardziej czytelnicy przeceniaj± znaczenie częstotliwo¶ci wypadków ¶miertelnych. Dzieje się tak niezależnie od zawartych w tek¶cie prawdziwych informacji na temat faktycznych skutków napadów. Jednocze¶nie opisy skrajnych wypadków czytelnicy szczególnie często uważaj± za typowe, natomiast zjawisko carjaćkingu w sumie za problem ogólnonarodowy (Gibson/ZUlmann 1994).
Nie ma żadnego wyja¶nienia dla niezwykle silnego oddziaływania sposobu przedstawienia atypowych jednostkowych wypadków w porównaniu z dokładnymi danymi statystycznymi, ... "

No, i pomy¶lmy o przykładzie z naszego podwórka...
O ! Już mam, ale może kto¶ zechce sam spróbować ? ;-)

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 20:03:32
Autor: Roman Rumian
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Roman Rumian pisze:
Roman Rumian pisze:
(...)
"Mechanizmy skandalizacji w mediach", Autor: Hans Mathias Kepplinger.

Jeszcze jeden fragment (Pan Colgejts proszony jest niedoszukiwanie sie w nim aluzji do siebie ;-) ):

"...Dyskredytacja nonkonformistów ma mniej wspólnego z tre¶ci± ich wypowiedzi niż z odgrywan± przez nich rol± społeczn±. Nie dotyczy ona relacji pomiędzy ich wypowiedziami a przedmiotami tych wypowiedzi, ale relacji między nonkonformistami a większo¶ci±. Dyskredytacja nonkonformistów służy zagwarantowaniu większo¶ci poczucia przewagi oraz podporz±dkowaniu ofiar skandali. Oba kryteria s± niezbywalnymi warunkami obrony dominuj±cego punktu widzenia, a jednocze¶nie sukcesu skandalizacji. Tylko wtedy, gdy większo¶ć jest jednolita, może sobie podporz±dkować swoich przeciwników. W skandalu zawsze więc chodzi o całokształt: nie wystarczy napiętnować sprawcę danej nieprawidłowo¶ci. Należy go również odizolować, bo tylko w ten sposób można zapewnić powszechne obowi±zywanie danej normy. To z kolei wymaga, aby ci, którzy przerywaj± lub kwestionuj± izolację skandalizowanego, zostali zdyskredytowani. Je¶li się to nie powiedzie, to w celu zapewnienia normy należy przynajmniej wywołać wrażenie, że sympatycy skandalizowanych w ogóle się nie licz±, ponieważ ich własne pogl±dy sprawiły, że wyci±gnęli się poza nawias. W tym sensie wszystkie skandale wykazuj± cechy totalitarne: ich celem jest zrównanie wszystkich, ponieważ publiczne odstępstwo kilku osób podałoby w w±tpliwo¶ć legitymizację skandalizuj±cych i ich zwolenników. Dlatego też można uznać, że w warunkach sytemu demokratycznego gło¶ne skandale s± odmian± procesów pokazowych. W obu wypadkach oskarżenie prawie zawsze zawiera element prawdy. W obu celem nie jest jednak udowodnienie winy oskarżonym przy wykorzystaniu reguł prawnych, ale zdyskredytowanie i podporz±dkowanie ich, a wraz z nimi wszystkich tych, którzy ich popieraj±. Dlatego też w skandalu - inaczej niż w procesie karnym - nic nie wywołuje większego oburzenia niż odmowa oskarżonych, by przyznać się do winy, i niezłomno¶ć nonkonformistów, by stan±ć po stronie skandalizowanych.
...."

Mówi Wam to co¶ ?!

KŁaniam się

Roman Rumian

P.S. Jutro jeszcze podrzuce fragment o metodach 'dramatyzacji' w mediach.

Data: 2009-02-24 20:21:17
Autor: kefirh
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Użytkownik Roman Rumian napisał:
Roman Rumian pisze:

Roman Rumian pisze:
(...)

[...]

..."

Mówi Wam to co¶ ?!

KŁaniam się

Roman Rumian

P.S. Jutro jeszcze podrzuce fragment o metodach 'dramatyzacji' w mediach.

W tym tekscie jest mowa o szczuciu, osaczaniu widzow i sluchaczy oraz czytelnikow?
Przeciez wystarczy naukowo udowodnic, ze media (w rozumieniu - biezaczka, chwilowka) sa zmonopolizowane / zkartelizowane.
Nie jest w dobrym guscie pominiecie tego faktu i opisywanie zjawisk, procesow WTORNYCH.
To cos jak ekonomia socjalizmu.;)

pozdr
k.

Data: 2009-02-24 20:37:04
Autor: Roman Rumian
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Panie 'kefirh':

kefirh pisze:
(...)
[...]

to, że s± w rękach ludzi którzy manipuluja publika to tajemnica poliszynela i dlatego autor zabrał sie do sprawy z drugiej strony: analizy skutków na wielu przykładach.
Wnioski inteligentny czytelnik wyciagnie sobie sam, a on nie narazi się bezpo¶rednio na zemstę "grupy trzymajacej IV władzę". ;-)
Przy czym, trzeba sobie jasno zdać sprawę, ze nie każdy skandal jest przez nich spowodowany. Czasem jest to wynik mechanizmu działania mediów, rynku i aktywno¶ci ludzi zdeterminowanych nagło¶nić jak±¶ nieprawidłowo¶c. W ich ocenie. Przy (biernym) przyzwoleniu szfostwa mediów.

Długotwałe, ¶wiadome akcje propagandowe użwaja jeszcze kolejnego instrumentu zwanego "agenda setting":
http://www.adveron.pl/slownik/Media/AGENDA-SETTING-EFFECT.html

"Sposób oddziaływania ¶rodków masowego przekazu polegaj±cy na koncentrowaniu uwagi odbiorcy na okre¶lonych tre¶ciach (tematach). Efekt, za spraw± którego widz ma spostrzegać dane kwestie jako ważne.

Media nie zawsze mog± wpływać skutecznie na to, co ludzie my¶l±, odgrywaj± one jednak duż± rolę w kształtowaniu opinii publicznej. Badania dowodz±, że telewizja jest medium, które wywiera największy wpływ na kształtowanie pogl±dów, ocen, budowę hierarchii spraw i problemów społecznie ważnych.
...."

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 21:03:58
Autor: Karol
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
 Roman Rumian pisze:

Mówi Wam to co¶ ?!

Osobiscie - jesli mam byc szczery, uwazam, ze ten tekst moze byc rownie
dobrze przypisany GW jak i Radiu Maryja.
Tylko prosze na mnie nie krzyczec:)

Przejrzalem sobie nieco doniesien na temat o. Rydzyka, poniewaz zainspirowaly
mnie do tego wypowiedzi tutejszych jego przeciwnikow. A ja ciekawski jestem czlowiek i lubie wiedziec, kto kogo w konia robi:))

Prawda p.Rumian jak zwykle lezy posrodku. Ja jestem zwolennikiem OBIEKTYWIZMU,
zwlaszcza wowczas, kiedy twierdzi sie, iz poszukuje sie prawdy.

Informacje ktore na temat *przeszlosci* i nieco niejasnych powiazan o.Rydzyka np. tego typu:

*ojciec Rydzyk "ukończył w Niemczech pod koniec lat 80-tych kurs w Instytucie
Schillera, propagującym polityczną i gospodarczą "trzecią drogę" i wiarę w
globalny rząd spekulantów (instytut założył Lyndon LaRouche, niegdy&#65533;
trockista, pó&#65533;niej "prawicowiec"). Wrócił do Polski w 1991 r. Na początku lat
90. założył rozgło&#65533;nię Radio Maryja wzorowaną na Radio Maria International i
na włoskiej stacji Maria i, jak twierdzi, z pomocą tej drugiej stacji.
Wiadomo, że pomoc zaproponował mu Ivano Pietrobelli z Włoch i wyposażenie
stacji zostało kupione z funduszy zagranicznych[5].*.

...sa NIECIEKAWE !

Ponadto ludzie przekazali o.R. ponad 160 mln zl. na ratowanie Stoczni.

Czy wszyscy ci ludzie wiedzieli co stanie sie z ich pieniedzmi i czy wszyscy
wyraziliby taka sama chec przekazania tej forsy na budowe rozglosni RM?

Oby Polacy za iles tam lat, znowu nie rozczarowai sie o. Rydzykiem, tak samo
jak innym rownie sprytnym *patriota* takim jak chociazby Lech Walesa.

 Ps. warto DOKLADNIE sprawdzic kto to jest np.Lyndon LaRouche !!

Data: 2009-02-25 18:39:16
Autor: awe
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...

Użytkownik "Karol" <jeff.ktos@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:139f.0000038e.49a452aenewsgate.onet.pl...
Roman Rumian pisze:

[...]

W starych czy nowych mln zl i w ktorym roku to bylo
awe

Data: 2009-02-25 19:47:37
Autor: Roman Rumian
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Panie jeff (dobrze zgaduję ?),

Karol pisze:
(...)
Osobiscie - jesli mam byc szczery, uwazam, ze ten tekst moze byc rownie
dobrze przypisany GW jak i Radiu Maryja.

Nie może. prosze mi przypomnieć jakie duże skandale rozdmuchało samo, w pojednynkę RM ?
A GW to dużo szerszy i silniejszy 'Front Jedno¶ci Narodów' (wybranych przez Historię). ;-)

Tylko prosze na mnie nie krzyczec:)

Nie jestem w nastroju ;-)

(...)
Prawda p.Rumian jak zwykle lezy posrodku.

To mit wmówiony przecietniakom/wykształciuchom/ćwierćinteligentom (niepotrzebne skre¶lić) przez półinteligentów z merdiów.
Zapewniam Pana, że je¶li kto¶ z pańskiego dobrego przyjaciela/członka rodziny zrobi renegata, kłamcę, oszuta, to nie będzie Pan szukał prawdy po¶rodku, ale oczywi¶cie, je¶li to będzie kto¶ dalszy, obojętny, wróg lub niewygodna teza, to wygodnie jest uznać za prawdę to, co leży w ¶rodku.

Ja jestem zwolennikiem OBIEKTYWIZMU,

A zna Pan wielu(jednego ?!), którzy tego o sobie nie zechc± powiedzieć ??

[...]

Dlaczego ??
Zwłaszcza w czasie kiedy ¶wiat zwykłych ludzi, tej 'mierzwy' golonej przez cwaniaków w polityce i finansach cierpi z powodu rezultatu ich SPEKULACJI ?!

A sk±d Pan wie, jaki naprawdę cel miał O.Rydzyk uczestnicz±c w tym kursie ?

Powi±zania z wywiadami to reguła w takich instytutach/fundacjach, ale owszem, wrażenie nie robi ten Instytut Schillera najlepsze.

Mnie O. Rydzyk poważnie podpadł tylko raz, popieraj±c wybór biskupa Wielgusa(Michalkiewiczowi zreszt± też), ale trochę ¶wiatła na przyczynę rzucił ksi±dz Isakowicz:
http://www.isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=66&nid=577

[...]

Wie Pan, to nie¶wieży i nudny 'kotlet'. Je¶li Pan, lub kto¶ ze znajomych ma tak± cegiełkę i boli go, że poszła na RM zamiast na stocznię, niech wy¶le j± do Torunia z pro¶ba o zwrot. Wielokrotnie o to apelowano w tym radiu.
Ciekawe, że tylu nieproszonych adwokatów tej sprawy się znajduje.
Volenti non fit iniuria.
Ciekawe też, że skończone łajdaki jakie robi± nam 'politykę' i wodę z mózgu tak satanowczo domagaja się aniołów w szeregach swoich przeciwników.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-02-24 22:48:14
Autor: ColgatesBilly

"Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:go1ftt$q4$1srv.cyf-kr.edu.pl...

'> Jeszcze jeden fragment (Pan Colgejts proszony jest niedoszukiwanie sie w
nim aluzji do siebie ;-) ):'

Najsamprzod, musialbym cos z ponizszego zrozumiec  ;)

[...]

Owszem...
Odnalazlem tu siebie, bezposrednio, bez zadnych innuendow ;)

Inna rzecz, ze jest to tylko kolejny OPIS zjawiska i nawet jego zrozumienie
nie pcha nas zbytnio dalej... do przodu

PzDrKOL

Data: 2009-02-24 17:27:36
Autor: awe
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:139f.00000317.49a3ccd0newsgate.onet.pl...

> [...]
> a tadzio sprzeda swoja, 2-letnia, wysluzona fure i niech wierci.
> na wlasny koszt. chyba, ze ty chcesz "piotrze" sie dolozyc...

-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- --
czlowieku jakie ty masz pojecie o stoczni? ja to chociaz pare razy tam bylem i znam stoczniowcow bo pelno ich tutaj. Rydzyk jak sie zorientowal co to za burdel to wiedzial ze stoczniowcom nie pomoze a kase wyrzuci w bloto, wiec zainwestowal z pozytkiem dla ludzi, zwlaszcza ze potrzebna byla jakas przeciwwaga w stosunku do cwaniaczkow z PZPR i UBecji.
awe

Data: 2009-02-24 19:42:24
Autor: MH
> [...]

> Poszła na fury , imprezy itp. Teraz znowu nielegalna zbiórka od moherów..

-- -- -- -- --
[...]
Nie mam żadnego pojęcia o stoczni , nigdy tam nie byłem i szczerze powiedziawszy
mam stocznię W DUPIE !! Każdy zdrowo my¶l±cy zdawał sobie sprawę , że każdy
pieni±dz wpakowany w ten burdel to kasa w błoto. A fakt , że z ekonomicznego
punktu widzenia Rydzyk jest zdrowo my¶l±cym facetem pozwala przypuszczać , że
doskonale o tym wiedział , a nie jak to powiadasz "zorientował się". Tak czy inaczej nie ma to znaczenia. Co to qrva on jest , wyrocznia jaka¶?
Mohery dawały kasę na okre¶lony cel nakre¶lony przez wielebnego. I hoey to ma do
rzeczy , czy to ma sens czy nie.. Przekręt i tyle..

MH

Data: 2009-02-25 10:49:52
Autor: KatonStarszy
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
Nie mam żadnego pojęcia o stoczni , nigdy tam nie byłem i szczerze powiedziawszy
mam stocznię W DUPIE !! Każdy zdrowo myślący zdawał sobie sprawę , że każdy
pieniądz wpakowany w ten burdel to kasa w błoto. A fakt , że z ekonomicznego
punktu widzenia Rydzyk jest zdrowo myślącym facetem pozwala przypuszczać , że
doskonale o tym wiedział , a nie jak to powiadasz "zorientował się". Tak czy inaczej nie ma to znaczenia. Co to qrva on jest , wyrocznia jakaś?
Mohery dawały kasę na określony cel nakreślony przez wielebnego. I hoey to ma do
rzeczy , czy to ma sens czy nie.. Przekręt i tyle..

Moherowi nie przetłumaczysz. Ze kant oczywisty i złamanie odpowiednich ustaw to każdy poza fanatykami ojdyra widzi ;-D
Ta cała geotermia to rez kant. Pod Toruniem nie może byc takich złóż które by sie do wykorzystywania nadawały, nie ta budowa geologiczna. to to juz znalazł to może na 1-den budynek wystarczy , a może i nie ;-)
Opłacalny cały interes nigdy nie będzie. Toz gdyby geotermia była tak łatwo dostępna to chyba częściej by jej używano? Wywiercić dziurę nie sztuka. Sztuka znaleźć tej wody tyle by koszty sie zwróciły. Policz ile już ojdyr w to wpakował, i ile by musiał grzać te swoje budynki by sie te miliony zwróciły. A gdzie całe miasto ogrzane w ten sposób, co sobie wyhalucynował :-D. A w dodatku znalazł solankę , co pcha koszty instalacji niebotycznie do góry ;-)

Data: 2009-02-25 17:53:45
Autor: awe
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go34ns$qtt$2mx1.internetia.pl...
[...]

Opłacalny cały interes nigdy nie będzie. Toz gdyby geotermia była tak łatwo dostępna to chyba czę¶ciej by jej używano? Wywiercić dziurę nie sztuka. Sztuka znaleĽć tej wody tyle by koszty sie zwróciły. Policz ile już ojdyr w to wpakował, i ile by musiał grzać te swoje budynki by sie te miliony zwróciły. A gdzie całe miasto ogrzane w ten sposób, co sobie wyhalucynował :-D. A w dodatku znalazł solankę , co pcha koszty instalacji niebotycznie do góry ;-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
ty widzisz co chcesz widziec. Nie wiem skad twierdzenie ze pod Toruniem nie moze byc takich zloz. Jakies badania? Mysle ze to kwestia glebokosci odwiertu i tyle oraz przede wszystkim kosztow.
awe

Data: 2009-02-25 19:39:11
Autor: KatonStarszy
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...
awe pisze:
)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Owszem były badania. i nawet tu kiedyś link zapodałem.
BTW: Jestem ekologiem z wykształcenia i zawodu. Jestem jak najbardziej ZA geotermia. Ale tam gdzie to ma sens ( u nas N. całe Podkarpacie i spory kawał małopolski , takze moje Sudety). tracenie kasy na bzdety ojdyra robi fatalna reklamę dobremu pomysłowi.

Data: 2009-02-25 17:51:34
Autor: awe
Ojciec Dyrektor ma poprostu racj?...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:139f.00000370.49a43f90newsgate.onet.pl...

> [...]
> kasa?
> Poszła na fury , imprezy itp. Teraz znowu nielegalna zbiórka od > moherów..

[...]

nie mozna sadzic ze wiedzial to od razu. Mysle ze wiele razy przy ratowaniu stoczni bylo duzo dobrej woli a w prawniu okazywalo sie ze to byly rozwiazania tylko na jakis okreslony czas. MH nie badz taki podniecony bo nie ty dawales na stocznie, tylko jak napisales mohery. NIe jestes chyba adwokatem. Dziwie sie ze Ciebie to oburza. Zajmij sie o wiele bardziej ciekawymi sprawami ktore kosztowaly nas mase kasy, ktora mozna liczyc w mld $. To tam jest niesprawiedliwosc i zlodziejstwo...Jesli nawet Rydzyk wykorzystal te pieniadze do walki z ciemna strona - nie ma problemu...
awe

Ojciec Dyrektor ma poprostu rację...