Ojciec Mateusz

Data: 2011-11-17 21:13:01
Autor: Tytus z domQ
Ojciec Mateusz
Siemka
Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

Tytus

Data: 2011-11-17 20:36:43
Autor: AZ
Ojciec Mateusz
On 2011-11-17, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Siemka
Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

Ja pierdole, precle ogladaja Ojca Mateusza... To jest imidz???
A pozniej placz, ze z precli sie smieja...

Ja przelaczajac miedzy programami widzialem chyba ten pojedynek, jeden
wyglebil - ktos wie co tam sie stalo?? Wygladalo strasznie. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-17 22:04:33
Autor: Monster
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-17 21:36, AZ pisze:
On 2011-11-17, Tytus z domQ<tytus1@gazeta.pl>  wrote:
Siemka
[...]

Dobra,dobra lepiej się nie przyznawaj pomiędzy jakimi serialami pstrykałeś:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-11-18 07:44:52
Autor: Piotr Rezmer
Ojciec Mateusz
AZ pisze:

Ja pierdole, precle ogladaja Ojca Mateusza... To jest imidz???
A pozniej placz, ze z precli sie smieja...

Powiedzmy sobie szczerze, image motocyklisty gangstera przestał istnieć jakieś 10 lat temu. W międzyczasie, zaczęli nimi jeździć aktorzy, bogacze, księża, dr House, aż w końcu, nawet pozytywni bohaterowie polskich seriali.
Nie jestem preclem, w zasadzie nie znam nikogo osobiście na tej grupie, ale podejrzewam, że większość osób tu piszących nie gwałci, nie rabuje, nie gwałci.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-11-18 08:11:07
Autor: ursynek
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-18 07:44, Piotr Rezmer pisze:
Nie jestem preclem, w zasadzie nie znam nikogo osobiście na tej
grupie, ale podejrzewam, że większość osób tu piszących nie
gwałci, nie rabuje, nie gwałci.

Nawet Grzybol? Popsułeś mi światopogląd, nienawidzę Cię :)

Pozdrawiam
ursyn.

Data: 2011-11-18 20:48:56
Autor: Grzybol
Ojciec Mateusz
Użytkownik "ursynek" <ursynek@nie.tam.nie.tu.pl> napisał w wiadomości
news:ja50ea$tn9$1speranza.aioe.org... W dniu 2011-11-18 07:44, Piotr
Rezmer pisze:
[...]

Nie płacz. Ja codziennie gwałcę co się nawinie - facet, kura, pies, laska, bez znaczenia.
Teraz lepiej?

--
Grzybol

Data: 2011-11-21 07:01:28
Autor: ursynek
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-18 20:48, Grzybol pisze:
[...]

Zdecydowanie!

Pozdrawiam
ursyn.

Data: 2011-11-18 08:12:28
Autor: Marcin N
Ojciec Mateusz
[...]

Ja nie gwałcę tylko dlatego, że strasznie trudno dostać się do narzędzia przestępstwa w tych spodniach motocyklowych.

Data: 2011-11-18 11:01:26
Autor: Jasio
Ojciec Mateusz
Marcin N <marcin5.usun@wykasuj.onet.pl> napisała rzekomo
[...]

To nie gwałcisz przed rabunkiem, czy po?
Bo mowa była o procedurze gwałt-rabunek-gwałt.

A żeby się tak całkiem powstrzymać od gwałtu przy okazji rabunku , to nie uwierzę.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-11-18 10:04:22
Autor: AZ
Ojciec Mateusz
On 2011-11-18, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

To nie gwaÂłcisz przed rabunkiem, czy po?
Bo mowa byÂła o procedurze gwaÂłt-rabunek-gwaÂłt.

A Âżeby siĂŞ tak caÂłkiem powstrzymaĂŚ od gwaÂłtu przy okazji rabunku , to nie uwierzĂŞ.

Wez se kodowanie ustaw.

Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-18 11:13:09
Autor: Jasio
Ojciec Mateusz
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisała rzekomo
On 2011-11-18, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
[...]

OE Powertool miał mi pomóc. Widocznie nie bardzo.
Teraz działa OK?

Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.

Mówisz, że stosunków nie było?

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-11-18 10:16:11
Autor: AZ
Ojciec Mateusz
On 2011-11-18, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

OE Powertool miał mi pomóc. Widocznie nie bardzo.
Teraz działa OK?

Teraz OK.

Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.

Mówisz, że stosunków nie było?

A tego ja nie wiem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-18 14:08:10
Autor: doktorski
Ojciec Mateusz
W dniu piątek, 18 listopada 2011, 11:04:22 UTC+1 użytkownik Artur Zabroński napisał:

Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.
Zapomniales dodac "w takim stanie w jakim ja bylem...". Niby mlodys a padasz jak kaczka juz przy 8-mym piwie... My hy hy.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-11-21 08:28:56
Autor: AZ
Ojciec Mateusz
On 2011-11-18, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
[...]

Nie przypominam sobie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 11:23:28
Autor: Roman Niewiarowski
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-21 09:28, AZ pisze:

Nie przypominam sobie.

Po 8 piwach tracisz pamiec ?!

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-11-21 10:33:27
Autor: AZ
Ojciec Mateusz
On 2011-11-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Nie przypominam sobie.

Po 8 piwach tracisz pamiec ?!

Bylem swiadom az do konca, ba, nawet swoj namiot odnalazlem. Ale
doktorskiego nie widzialem gdy dopijalem dopiero czwarte...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 12:00:50
Autor: Roman Niewiarowski
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-21 11:33, AZ pisze:

Bylem swiadom az do konca, ba, nawet swoj namiot odnalazlem. Ale
doktorskiego nie widzialem gdy dopijalem dopiero czwarte...

Chlopaku, bo jak juz chcesz dolewac spirolu do piwa to wybieraj etylowy!

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-11-21 23:04:42
Autor: Michał V-R
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-18 11:04, AZ pisze:

Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.

Gwalt jest niemozliwy, poniwaz baba z podnisiona kiecka ucieka szybciej, niz biegnie facet z opuszczonymi spodniami. Z tego wniosek, ze gwaltow nie ma wogole, sa tylko dobrowolne stosunki plciowe
Michal V-R
gg 9409047
Ĺźyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-11-18 09:49:38
Autor: Glub
Ojciec Mateusz
On Thu, 17 Nov 2011 20:36:43 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 2011-11-17, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jeden
wyglebil - ktos wie co tam sie stalo?? Wygladalo strasznie.

Pomylił wałek rozrządu z wałkiem od trwałej.
I mu się zatarł:)

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-11-17 21:17:59
Autor: Piotr Rezmer
Ojciec Mateusz
Tytus z domQ pisze:

Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

Widzialem. Podobały mi się nazwy:
SHO
S..my
YA HA
P BIKER

Jest tu ktoś z Sandomierza?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-11-17 21:19:36
Autor: Monster
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-17 21:13, Tytus z domQ pisze:
Siemka
Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

staruszkom przejść pomaga?Mogłeś trochę streścić,cały odcinek to zbyt duzy hardkor

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-11-17 21:29:51
Autor: Piotr Rezmer
Ojciec Mateusz
Monster pisze:

staruszkom przejść pomaga?Mogłeś trochę streścić,cały odcinek to zbyt
duzy hardkor

Nielegalne wyścigi motocyklowe. Ktoś miał wypadek, ktoś inny zginął bo mu się wał zatarł. A ojciec Mateusz też na motocyklu jeździ.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-11-17 22:02:19
Autor: Monster
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-17 21:29, Piotr Rezmer pisze:

Nielegalne wyścigi motocyklowe. Ktoś miał wypadek, ktoś inny zginął bo
mu się wał zatarł. A ojciec Mateusz też na motocyklu jeździ.

Normalnie fsstrząsające,straszna ta tv,najpierw jakieś zabójcze kartony,teraz śmiercionośne wały..
Normalnie jak w Ameryce,jak jedzie na filmie motocykl to musi się wy.. bo to przecież niebezpieczne jest.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-11-17 21:33:02
Autor: Tytus z domQ
Ojciec Mateusz
Siemka

*** "Monster"
staruszkom przejść pomaga?Mogłeś trochę streścić,cały odcinek to zbyt
 duzy hardkor

Co Ty??? zapierdziela na moto az milo - dwoch dafcow co  sie umowilo na motocyklowy pojedynek na smierc i zycie dogonil, pouczyl i pozabieral kluczyki...
zeby nie zmadrzeli od razu to by spral po dupach...
NO

Tytus

Data: 2011-11-19 01:26:36
Autor: PawelK vel Pablo
Ojciec Mateusz
Dnia 321 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

Siemka
Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

Buahahaha, obejrzeliśmy z kumplem przy piwku...

ale błędów narobili przy montażu to głowa boli,
pozamieniane sprzęty, R6 wygrywa z R1,

a i tak szary zjadacz seriali będzie myślał, że to tak właśnie wygląda
pieniądze do kasku itp...

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-11-19 08:25:44
Autor: Marcin N
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-19 01:26, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

A jak to wygląda naprawdę?

Data: 2011-11-19 00:28:14
Autor: Monster
Ojciec Mateusz
On 19 Lis, 08:25, Marcin N <marcin5.u...@wykasuj.onet.pl> wrote:
> [...]

> pozamieniane sprzęty, R6 wygrywa z R1,

> a i tak szary zjadacz seriali będzie myślał, że to tak właśnie wygląda

A jak to wygląda naprawdę?

To Fuckta trzeba zapytać,oni zawsze wiedzą jak jest naprawdę,ale z
drugiej strony nie napisali kto wygrał w słynnych wyścigach na
patelniach za moto:-/rzecz się niby miała dziać w Kraku i do tego na
golasa,Amil wiesz coś?

Tomek

Data: 2011-11-19 19:39:32
Autor: PawelK vel Pablo
Ojciec Mateusz
Dnia 323 roku bieżącego, Marcin N zeznał(a) jak następuje:

Z choinki się urwałeś ?

Data: 2011-11-20 17:26:55
Autor: duddits
Ojciec Mateusz
W dniu 2011-11-19 19:39, PawelK vel Pablo pisze:
Z choinki się urwałeś ?

Chyba jeszcze ciut za wcześnie ...

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-11-21 10:42:28
Autor: Marcin N
Ojciec Mateusz
[...]

Znaczy: wiesz, ale nie powiesz?

Data: 2011-11-21 09:55:20
Autor: AZ
Ojciec Mateusz
On 2011-11-21, Marcin N <marcin5.usun@wykasuj.onet.pl> wrote:

a i tak szary zjadacz seriali będzie myślał, że to tak właśnie
wygląda pieniądze do kasku itp...

A jak to wygląda naprawdę?

Z choinki się urwałeś ?

Znaczy: wiesz, ale nie powiesz?

Zafunduj sobie liken w stolycy to zobaczysz. Tylko daj znac, to przy
okazji pokazesz mi jak sie jezdzi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-20 18:15:59
Autor: Piotr Rezmer
Ojciec Mateusz
PawelK vel Pablo pisze:
ale błędów narobili przy montażu to głowa boli,
pozamieniane sprzęty, R6 wygrywa z R1,
To chyba normalne. Przecież 6 > 1. Poza tym tam ponoć zakręt był.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-11-20 19:32:59
Autor: PawelK vel Pablo
Ojciec Mateusz
Dnia 324 roku bieżącego, Piotr Rezmer zeznał(a) jak następuje:

To chyba normalne. Przecież 6 > 1.

Poprawiłeś mi nastrój z wieczora :-)