Ojciec Mateusz Kijowski to TEŻ "człowiek honoru" za jedyne 15_000 miesięcznie przez pół roku ;-)

Data: 2017-01-06 09:10:54
Autor: A. Filip
Ojciec Mateusz Kijowski to TEŻ "człowiek honoru" za jedyne 15_000 miesięcznie przez pół roku ;-)
http://www.tvn24.pl/finanse-kod-kijowski-w-kropce-nad-i,704896,s.html
Dopytywany, czy czuje się człowiekiem honoru, Kijowski odpowiedział: "Tak".

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Ojciec Mateusz Kijowski to TEŻ "człowiek honoru" za jedyne 15_000 miesięcznie przez pół roku ;-)