Ojciec Piotra Staruchowicza pisze do Michnika?

Data: 2014-01-04 14:20:52
Autor: Mark Woydak
Ojciec Piotra Staruchowicza pisze do Michnika?
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:la8o0e$ev1$1usenet.news.interia.pl...
Szanowny Adamie,

z przerażeniem odkryłem, że prawdopodobnie ktoś udaje dziennikarzy
kierowanej przez Ciebie "Gazety Wyborczej".

Stary Staruchowicz może i jest w porządku facetem, niestety synalek to kibol, stadionowy bandyta.

MW

Data: 2014-01-04 16:36:47
Autor: stevep
Dnia 04-01-2014 o 14:20:52 Mark Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de>  napisał(a):

[...]

I jako taki jest uwielbiany przez pździelców.
--
stevep

Ojciec Piotra Staruchowicza pisze do Michnika?