Ojciec Święty poparł Filistynów

Data: 2009-05-13 21:42:48
Autor: abc
Ojciec Święty poparł Filistynów
"Panie Prezydencie, Stolica Apostolska popiera prawo waszego narodu do suwerennej ojczyzny palestyńskiej na ziemi waszych przodków, bezpiecznego i żyjącego w pokoju z sąsiadami, w granicach uznanych przez społeczność międzynarodową. "

Więcej http://www.papiez.wiara.pl/?grupa=6&art=1242237593&dzi=1124706712

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-05-13 22:55:39
Autor: konserwator
Ojciec Święty poparł Filistynów

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:guf7vt$ge9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

hmm nie smiem mowic ale papiez chyba sie mnie naczytal....

rym

Data: 2009-05-13 22:59:19
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gufcls$pkn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Od biskupa wzwyż tylko wiadoma nacja może nosić jarmułki...

Nic nie znaczące gesty...

boukun

Ojciec Święty poparł Filistynów