Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę n a urodzinach!

Data: 2009-05-05 20:51:26
Autor: Spawacz
Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę n a urodzinach!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtpmni$6uq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak juz pastujesz cudze, to rób to z głową.

"strzelił grymas"!?
FOCHY SIĘ STROI bo fochy to inaczej grymasy.
BTW, czy Ty zapraszasz każdego, kto chce być na Twoich urodzinach czy imieninach?

--
Spawacz

Data: 2009-05-05 21:20:57
Autor: Spawacz
Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę n a urodzinach!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

[...]

Mam zmieniać nagłówek, żebym był znów posądzony o naruszenie praw
autorskich?

Żartujesz, czy palisz głupa? A może dostajesz "wierszówkę"?
Jeśli musisz  "popisywać się ", wystarczy link.

BTW, do tej pory PiSu było jak mrówek na każdych imieninach oj. dyrektora
i w studio jednym i drugim, od Wassermanów, po Ziobrę i zamulonych
Gosiewskich...

Byłeś, widziałeś? I Cię to Cię obchodzi?
A może "szewc zazdrości prałatowi, że został biskupem"?

Ja nie obchodzę imienin, raczej urodziny i przyjaciele są zawsze mile
widziani,

Jestem ciekaw, czy byś zaprosił Rydzyka.

--

Spawacz

Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę n a urodzinach!