Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę na ur odzinach!

Data: 2009-05-05 17:39:23
Autor: boukun
Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę na ur odzinach!
Tak, tak, to właśnie ICH nie zaprosił.
Dzisiejsza "Rzeczpospolita" spekuluje na temat dalszych widoków związku Rydzyka i jego imperium medialnego z politykami PiS. Oględnie mówiąc, widoki owe są nie za ciekawe. Zwłaszcza dla PiS, które słuchaczy Radia Maryja uważało do niedawna za swój twardy elektorat.

Pierwszym symptomem ochłodzenia ma być według "Rz" brak polityków PiS na urodzinach ojca dyrektora w ostatnią niedzielę. Czemu ich nie było? Bo nie dostali zaproszeń. A to jest poważną oznaką wypadnięcia z łask szacownego jubilata. Oznaką, którą zrozumie każdy, nawet 12-latka grożąca nielubianej koleżance: Bo cię usunę ze znajomych na Naszej-Klasie!

Zaczyna sprawę rozumieć i PiS. Są pewne sygnały, które mnie zastanawiają i budzą smutek, zwierza się "Rzepie" melancholijna Jolanta Szczypińska. Współpracownicy ojca dyrektora też widzą sygnały, które budzą smutek, ale zapewne inne niż posłanka. To rozmycie ideowe i słabnięcie polityczne PiS.

Jeżeli PiS przegra wybory do Parlamentu Europejskiego, dowiedzie, że nic już dziś nie znaczy. I trzeba będzie PiS porzucić, a następnie zabrać się za budowę nowej siły. To ma nastąpić jesienią. Ludzie Rydzyka mają w planach przeciągnięcie na swoją stronę nie tylko posłów PiS, którzy już odeszli, ale i tych, którzy odejdą po przegranych wyborach.

Wzmocniona uciekinierami z PiS nowa siła mogłaby

wystartować już w wyborach samorządowych w przyszłym roku. I zapewne uszczknąć partii braci Kaczyńskich parę procent. A w kolejnych wyborach jeszcze parę. Aż nic nie zostanie. Bo Rydzyk potrafi. Biorąc pod uwagę, jak niszowe poglądy reprezentuje, można nawet powiedzieć, że potrafi więcej niż Palikot z Tuskiem razem wzięci.

Marta Wawrzyn

http://www.pardon.pl/artykul/8559/ojciec_tadeusz_strzelil_focha_a_ja_was_nie_chce_na_urodzinach

To ja już rozumien, dlaczego Piotruś, Hans, rAzor odwrócili się od PiSu. To Rydzyk nimi manipuluje nie Kaczyński...

boukun

Data: 2009-05-05 20:51:26
Autor: Spawacz
Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę n a urodzinach!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtpmni$6uq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak juz pastujesz cudze, to rób to z głową.

"strzelił grymas"!?
FOCHY SIĘ STROI bo fochy to inaczej grymasy.
BTW, czy Ty zapraszasz każdego, kto chce być na Twoich urodzinach czy imieninach?

--
Spawacz

Data: 2009-05-05 21:20:57
Autor: Spawacz
Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę n a urodzinach!

[...]

Mam zmieniać nagłówek, żebym był znów posądzony o naruszenie praw
autorskich?

Żartujesz, czy palisz głupa? A może dostajesz "wierszówkę"?
Jeśli musisz  "popisywać się ", wystarczy link.

BTW, do tej pory PiSu było jak mrówek na każdych imieninach oj. dyrektora
i w studio jednym i drugim, od Wassermanów, po Ziobrę i zamulonych
Gosiewskich...

Byłeś, widziałeś? I Cię to Cię obchodzi?
A może "szewc zazdrości prałatowi, że został biskupem"?

Ja nie obchodzę imienin, raczej urodziny i przyjaciele są zawsze mile
widziani,

Jestem ciekaw, czy byś zaprosił Rydzyka.

--

Spawacz

Ojciec Tadeusz strzelił focha: A ja was nie chcę na ur odzinach!