Ojciec Tadeusz woli Izrael od Polski....

Data: 2011-03-13 08:48:27
Autor: Tzva Adonai
Ojciec Tadeusz woli Izrael od Polski....
W Chicago dyrektor Radia Maryja rysował zły obraz Polski. - Tylko w
tych księży walić bo lepiej w czarnego. I wiecie co? W tej katolickiej
Polsce jak ksiądz idzie ulicą czy siostra zakonna, to tyle obelg
słyszy, że szkoda gadać. W Izraelu nie słyszałem tego. Tam się księży
szanuje.

- Problemy są nawet z porozumieniem się z rodziną w Polsce. Ci ludzie
chodzący do kościoła nieraz, przystępujący do Komunii tak są głupi, że
przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdrośni, tak źli - skarżył się w
Toronto na Polaków ojciec Tadeusz Rydzyk.

http://wyborcza.pl/1,76842,7469176,Jak_ojciec_Rydzyk_w_Kanadzie_obrazal_polskie_rodziny.html#ixzz1GUl0lK14

Data: 2011-03-14 09:52:47
Autor: Azxse

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:ed32af6e-6747-4a9b-b5d0-634bb041d3d9m7g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Za to uwielbienie Rydzyk powinien podziękować Jarosławowi Kaczyńsmiemu.

AAA

Ojciec Tadeusz woli Izrael od Polski....