Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Data: 2009-10-08 13:44:29
Autor: brat_olin
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Juz po wszystkim!  Obronil sie. Brawo!

A tu z GWna:

"To jedna z najlepszych prac, jakie czytalem"
Prof. Pawel Góralczyk, promotor, Tadeusza Rydzyka, mówil o nim: - To zaszczyt byc promotorem tak wybitnej postaci. Podziwiam go. Mam napisany jego zyciorys na 11 stron. Gdy jezdzilem do niego do Torunia, to zamykal sie miedzy swoimi szpargalami i pisal, pisal, pisal... Efektem jest ta praca. To jedna z najlepszych, jaka czytalem."

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-08 13:49:54
Autor: MH
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
[...]

Doktorat w wieku 64 lat..  MATKO BOSKA , TY WIDZISZ I NIE GRZMISZ ?!
Jeżeli nie ma się przewodu otwartego przed trzydziestką , nie broni się przed
czterdziestką , to ... doktor z takiego jak z koziej dupy rakietnica..
A propos procedury otwarcia przewodu doktorskiego , nie wiem jak to wygląda w
przypadku królowej nauk (teologii) , natomiast w przypadku nauk przyrodniczych ,
wymagana jest pewna ilość publikacji w periodykach naukowych. Zaznaczam , że
monografie prezentujące opisy/wykłady dotyczące aktualnego stanu wiedzy w
określonej dziedzinie NIE SĄ w to wliczane. Znasz jakieś naukowe dysertacje
Papcia Tadzia ??

MH

Data: 2009-10-08 16:11:48
Autor: CYC
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000139.4acdd1e2newsgate.onet.pl...
[...]

Przeciez nie bierzesz powaznie rydzykowych naukowych tytulow . Jak kazden koscielny , rowniez i jego jest parodia tego do czego przywykli ludzie nauki i srodowiska naukowe .
Podszywanie sie pod cywilne reguly jest w kosciele rzecza naturalna a celem jest proba dowartosciowania sie . Te zabiegi  robia  wrazenie jednak tylko na koltunach .
Z Rydzyka taki doktor jak z wyjca spiewak operowy .
Zal mi tylko tej uczelnie i studiujacej tam mlodziezy , bowiem schodzi na psy a dojdzie do tego , ze nikt ich dyplomu nie bedzie traktowal powaznie tak , jak niepowaznie traktuja rydzykowy doktorat .
Sadze , ze powinna powstac komisja do zbadania prawidlowosci przy procesie doktoryzowania sie Rydzyka bo nie wierze w to aby odbylo sie to w sposob normalny .
Gdzie jego prasce naukowe , publikacje ? gdzie studia doktoranckie lub asysta ?.
Wode z mozgu moga robic niepiosmiennym koltunom ale nie ludziom myslacym .

cyc

Data: 2009-10-08 16:32:07
Autor: brat_olin
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

Z Rydzyka taki doktor jak z wyjca spiewak operowy .

Doktor teologii moralnej -  malo?  Benedykt XVI, o ile pamietam,
tez sie bronil w temacie!  Panski doktorat, p. Cyc, to byl z czego?

I TAJNE glosowanie ewaluatorow bylo, znaczy bez przekretow,
a nie zadne jawne, demokratyczne. A wynik: jedenascie do zera,
POGROM. Brawo, o. Tadeuszu!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-08 17:29:13
Autor: CYC
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hakt54$og$1news.onet.pl...
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

[...]

Za glebokiej  komuny tez glosowano i bywalo , ze z wynikiem 10 do 0 po roku "studiow" co niektorzy zasluzeni dla partii  zostawali magistrami . Ich prace , podobnie jak rydzykowa , byly jedne z 'wartosciowszych" .
Nie wierze w rydzykowy doktorat . Ma dyplom ale doktor z niego jak z koziej ......

cyc

Data: 2009-10-08 23:04:27
Autor: VicAbarca
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
CYC ďčřĺň:
Za glebokiej  komuny tez glosowano i bywalo , ze z wynikiem 10 do 0 po roku "studiow" co niektorzy zasluzeni dla partii  zostawali magistrami . Ich prace , podobnie jak rydzykowa , byly jedne z 'wartosciowszych" .

Byli nawet i tacy, co magisterium robili po zawodowce - vide Leszek Miller :)

--
Vic

Data: 2009-10-09 00:38:34
Autor: brat_olin
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> wrote

Byli nawet i tacy, co magisterium robili po zawodowce - vide Leszek
Miller :)

Bartoszewski to sie nawet habilitowal po maturze!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-09 10:03:52
Autor: CYC
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:halp6j$r2c$1news.onet.pl...

[...]

Otoz to !.
Samo sedno problemu .

cyc

Data: 2009-10-08 19:41:59
Autor: Imię Nazwisko
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Użytkownik "CYC"

[...]

Przeciez nie bierzesz powaznie rydzykowych naukowych
tytulow . Jak kazden koscielny , rowniez i jego jest
parodia tego do czego przywykli ludzie nauki i srodowiska
naukowe .

Wy mi tutaj, Cyc, nie filozofujcie tylko wykażcie, że
teologia nie jest nauką. Dostalicie na tacy "Method in
theology" więc dopóki nie przeprowadzicie dowodu, to Wasze
pisanie ma wartość ględzenia starej cioty, która ma za złe
dla samej zasady.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-09 10:02:32
Autor: CYC
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:hal90d$n9p$2nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC"

[...]

[...]

.............a WY mnie mozecie w dupe pocalowac !.
Macie za soba ten sam model wychowania co WASZ Rydzyk .
Jestescie od dzisiaj , na jakis czas w zawieszeniu , nie odpisujcie wiec bo i tak nie przeczytam .

cyc

Data: 2009-10-09 02:14:30
Autor: MH
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Zal mi tylko tej uczelnie i studiujacej tam mlodziezy , bowiem schodzi na psy a dojdzie do tego , ze nikt ich dyplomu nie bedzie traktowal powaznie tak , jak niepowaznie traktuja rydzykowy doktorat .

Mnie nie jest ich żal. Student posiada dokument nazywany MATURĄ , bądź też
egzaminem dojrzałości. No więc co do diabła? Chcą być traktowani jak dorośli ,
albo dalej jak dzieciaki mają być prowadzane za rączkę?! Zdecydowana większość
tych studentów kategorycznie opowie się za pierwszą opcją.. WNIOSEK : albo
idioci , albo konformiści !!

MH

Data: 2009-10-08 19:41:43
Autor: Imię Nazwisko
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Użytkownik "MH"

[...]

Doktorat w wieku 64 lat..  MATKO BOSKA , TY WIDZISZ I NIE GRZMISZ ?!
Jeżeli nie ma się przewodu otwartego przed trzydziestką , nie broni się przed
czterdziestką , to ... doktor z takiego jak z koziej dupy rakietnica..

Czasami zazdroszczę różnym osobom tak nieskomplikowanego widzenia świata. Człowiek jest wtedy bardziej zrelaksowany i w zasadzie ma tylko jeden problem: żyjąc tak bezrefleksyjnie traci poczucie rzeczywistości i nie wyczuwa kiedy wygłaszane przezeń sądy można sprawdzić, a kiedy nie. Tego co napisałes powyżej nie da się udowodnić ani obalić - twoje szczęscie. Ale to co poniżej można:

[...]

Tu jest pełny tekst ustawy o stopniach naukowych
i nie ma nic o obowiązku publikacji. Nie chcę twierdzić, że świeżo upieczony doktor Rydzyk ich nie ma, bo to że ich nie znasz wynika z twojej niewiedzy a nie stanu rzeczy. Nie twierdzę też, że ma, bo ich nie szukałem.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-09 00:36:22
Autor: MH
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Użytkownik "MH"

[...]

> [...]

Czasami zazdroszczę różnym osobom tak nieskomplikowanego widzenia świata. Człowiek jest wtedy bardziej zrelaksowany i w zasadzie ma tylko jeden problem: żyjąc tak bezrefleksyjnie traci poczucie rzeczywistości i nie wyczuwa kiedy wygłaszane przezeń sądy można sprawdzić, a kiedy nie.

Chyba sam nie jesteś przekonany co do zasadności tego co napisałeś w odniesieniu
do mojego postu. To jest forum internetowe służące do krótkiej i zwięzłej
wymiany poglądów. Jednakże temat jaki został przeze mnie poruszony , a
mianowicie wątpliwość co do wartości owego doktoratu wcale nie jest z mojej
strony bezrefleksyjny , a oparty na własnych obserwacjach środowiska naukowego.
60-letni doktorant , to tak jak 20-letni absolwent podstawówki..

Tego co napisałes powyżej nie da się udowodnić ani obalić - twoje szczęscie.

Raczej można. Nie chce mi się szukać , zostawiam to Tobie.. Nie mniej jednak
wykazano , iż maksimum twórczej wydajności intelektualnej człowieka przypada na
30-45 rok życia. Na wszelki wypadek.... , nie podawaj mi wieku noblistów z
dziedziny nauk przyrodniczych. Z reguły nagrodę tą otrzymują po wieloletnich
badaniach weryfikujących ich idee , wymyślone/opracowane przez nich gdy byli w
podanym powyżej wieku.

Ale to co poniżej można:

> [...]

i nie ma nic o obowiązku publikacji. Nie chcę twierdzić, że świeżo upieczony doktor Rydzyk ich nie ma, bo to że ich nie znasz wynika z twojej niewiedzy a nie stanu rzeczy. Nie twierdzę też, że ma, bo ich nie szukałem.

A więc nie jestem na bieżąco w przepisach prawnych..  Nie mniej jednak ,
oczywistą oczywistością jest , iż każdy przepis liberalizujący wymagania
niezbędne do uzyskania tytułu naukowego lub wręcz ukończenia szkoły choćby
zawodowej , powoduje deprecjację wartości zawodowej i naukowej.

============

Zdarzają się coprawda wyjątki. Dzisiejszy doktorant raczej do topu intelektu nie
należy. A fakt , że forsiaty ...  Spryt , tupet i hipokryzja to nie intelekt.

MH

Data: 2009-10-09 11:36:24
Autor: Imię Nazwisko
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Użytkownik "MH"

[...]

Nie mniej jednak
wykazano , iż maksimum twórczej wydajności intelektualnej
człowieka przypada na 30-45 rok życia.

W takim razie o. Rydzyk uzyskał stopień naukowy poza
PZRECIĘTNYM wiekiem najwyższej wydajności intelektualnej.
Napisz jeszcze jak szybko następuje spadek po przekroczeniu
45 lat. A jeżeli już dojdziesz do tego, to zastanów się
jeszcze czy każdy doktorant planuje karierę naukową.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-08 14:10:20
Autor: Krzysztof
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hakjaq$t5t$1news.onet.pl...
[...]

Oddał swój życiorys jako pracę doktorską ???

K.

Data: 2009-10-08 14:23:10
Autor: Grzegorz Z.
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Dnia Thu, 8 Oct 2009 13:44:29 +0200, brat_olin napisał(a):

[...]

Zaocznie?

To w czym jego zaoczny doktorat lepszy od mojej zaocznej magisterki?

Data: 2009-10-08 14:49:14
Autor: cirrus
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
[...]

To pewnie ktoś mu napisał za pieniądze, wszakże jest biznesmenem.

--
stevep

Data: 2009-10-08 14:54:38
Autor: Grzegorz Z.
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:49:14 +0200, cirrus napisał(a):

[...]

Może ten co mu wcześniej próbował sprzedać "samolot" ? --

Data: 2009-10-08 14:58:26
Autor: jadrys
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
cirrus pisze:
[...]

Takie czasy, dawniej kupowano stopnie generalskie, a teraz tytuły naukowe.  A biedacy zawsze z tyłu  - nigdy ich nie było na nic stać.

Data: 2009-10-08 15:17:06
Autor: cirrus
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haknli$aej$3news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Dlaczego jesteś biedny? Boś głupi.

--
stevep

Data: 2009-10-08 15:54:42
Autor: jadrys
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
cirrus pisze:

Takie czasy, dawniej kupowano stopnie generalskie, a teraz tytuły naukowe. A biedacy zawsze z tyłu  - nigdy ich nie było na nic stać.

Dlaczego jesteś biedny? Boś głupi.

Święta prawda.. niestety.

Data: 2009-10-08 23:02:18
Autor: VicAbarca
Ojciec dr Tadeusz Rydzyk
brat_olin ďčřĺň:
 Gdy jezdzilem do niego do Torunia, to zamykal sie
miedzy swoimi szpargalami i pisal, pisal, pisal... Efektem jest ta praca. To jedna z najlepszych, jaka czytalem."

He, he, promotor jezdzacy do doktoranta - normalna sprawa... :)

--
Vic

Ojciec dr Tadeusz Rydzyk