Ojciec mi radził...

Data: 2009-04-16 20:21:42
Autor: Tzva Adonai
Ojciec mi radził...
.... ożeń się z bogatą Niemką, Polek unikaj, a na Rosjanki nawet nie patrz...
Takiej "mądrości życiowej" doczekałem się na początku studiów, gdy wyznałem mu,
że zakochałem się w Rosjance...

Data: 2009-04-16 20:28:25
Autor: awe
Ojciec mi radził...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000121.49e77736newsgate.onet.pl...
... ożeń się z bogatą Niemką, Polek unikaj, a na Rosjanki nawet nie patrz...
Takiej "mądrości życiowej" doczekałem się na początku studiów, gdy wyznałem mu,
że zakochałem się w Rosjance...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
a ty mu pierfidny nie powiedziales ze z ta rosjanka to sciema, bo tak naprawde to Iwan miala na imie ale zerwal z Toba bo mu zaiwaniiles zegarek co go szkokowalo i wstapil z organizacji pionierskiej, podeptal czerwona chuste, aby wstapic do klasztoru - tak to mniej wiecej bylo?
awe

Data: 2009-04-16 20:34:10
Autor: Tzva Adonai
Ojciec mi radził...
naprawde to Iwan miala na imie ale zerwal z Toba

Naprawdę nie rozumiem, dlaczego wy katobolszewicy tak się uparliście, żeby
zrobić ze mnie geja... --

Data: 2009-04-16 20:52:29
Autor: Nazgul
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai pisze:
naprawde to Iwan miala na imie ale zerwal z Toba

Naprawdę nie rozumiem, dlaczego wy katobolszewicy tak się uparliście, żeby
zrobić ze mnie geja...

A co, robisz to tylko dla pieniędzy?
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-04-16 20:58:51
Autor: Tzva Adonai
Ojciec mi radził...
A co, robisz to tylko dla pieniędzy?

Jeśli coś robię, to tylko dla przyjemności.. Bardzo rzadko zdarza mi sie brać
udział w orgiach ze składem damsko-męskim, np. z udziałem _bardzo_ dziewczęcego
chłopca... Natura zaprogramowała mnie jednak na heteroseksualizm.. Próbowałem
seksu z dopracowanymi pod każdym względem transseksualistami i to też mnie
brzydzi.. Nie mówiąc już o perspektywie stosunku z brzydkim, owłosionym
facetem.. Porzygałbym się na samą myśl, bo tak zostałem biologicznie
ukształtowany.. Nie należę jednak do żałosnego kółka krypto-pedałów, którzy z
bejsbolami i Maryjami w klapie rozpędzają różowe manify, żeby zakrzyczeć swoje
prawdziwe skłonności...

Data: 2009-04-16 21:23:26
Autor: awe
Ojciec mi radził...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.0000012f.49e77febnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
rozumiem ze nie ukrywasz swoich prawdziwych sklonnosci a tylko czasem chcialbys byc heteroseksualny? Myslalem ze heteroseksualny nie musi badac swoich preferencji tylko o tym wie. Zastanow sie w koncu kim jestes. Zydem czy Polakiem, Homo czy hetero...lewica czy prawica, czy tez wszystkim po trochu i niczym. Zreszta to twoja prywatna sprawa....ale jednak czuje sie twoje wyobcowanie
awe

Data: 2009-04-16 21:19:59
Autor: awe
Ojciec mi radził...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000125.49e77a22newsgate.onet.pl...
naprawde to Iwan miala na imie ale zerwal z Toba

Naprawdę nie rozumiem, dlaczego wy katobolszewicy tak się uparliście, żeby
zrobić ze mnie geja...
-- -- -- -- -- -- -
o ile pamietam to wynikalo z Twoich deklaracji o charakterze homoseksualnym ktore jak pamietam wszyscy traktowali bardzo powaznie, bo jesli chodzi o te zoofilskie wyskoki to raczej zawsze je traktowalem jako osobliwa prowokacje.
awe

Data: 2009-04-17 15:13:20
Autor: HaMMeR
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai wrote:
naprawde to Iwan miala na imie ale zerwal z Toba

Naprawdę nie rozumiem, dlaczego wy katobolszewicy tak się uparliście, żeby
zrobić ze mnie geja...

-- -- -- -- -- -- -- --

Nikt z ciebie geja nie robi, bo sam pisales
ze nim jestes i nawet zwierzatka tez ciebie kreca!!!
Pisales jako inkowski, lajzo antypolska!

Data: 2009-04-16 20:33:12
Autor: Jerzy Tabortowski
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai pisze:
... ożeń się z bogatą Niemką, Polek unikaj, a na Rosjanki nawet nie patrz...
Takiej "mądrości życiowej" doczekałem się na początku studiów, gdy wyznałem mu,
że zakochałem się w Rosjance...

A cóżeś studiował baranku ??

Data: 2009-04-16 20:36:38
Autor: Tzva Adonai
Ojciec mi radził...
A cóżeś studiował

Prawo, biotechnologię, informatykę i ekonomię.. Z czterech kierunków ukończyłem
niestety tylko trzy...

Data: 2009-04-16 21:09:43
Autor: Panslavista
Ojciec mi radził...

> A cóżeś studiował

Prawo, biotechnologię, informatykę i ekonomię.. Z czterech kierunków
ukończyłem
niestety tylko trzy...

I kalendarz się skończył...  W Rawiczu?

Data: 2009-04-16 21:31:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai pisze:
A cóżeś studiował

Prawo, biotechnologię, informatykę i ekonomię.. Z czterech kierunków ukończyłem
niestety tylko trzy...

Człek renesansu, chciało by się rzec, jakąś lipą zalatuje, nie jesteś "podeszły", mniemam że te "studia" to kursa, które w swojej próżności uważasz za studia. Oferta dość bogata jak piszesz, hmmm, nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć: biotechnologo-prawo-informatyko-ekonomisto:

Nie pierdol żeś skończył jakiekolwiek studia !!

Data: 2009-04-16 21:54:04
Autor: Polok_prawdziwy
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai wrote:

A cóżeś studiował

Prawo, biotechnologię, informatykę i ekonomię.. Z czterech kierunków
ukończyłem niestety tylko trzy...

A wdohtora siem niebawiłeś...?

- jozem łokrutnie długo wdohtora studiowołem...

Data: 2009-04-16 22:07:38
Autor: Andrzej Kokakolski
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai <tzva_adonai@vp.pl> napisał(a):
> A cóżeś studiował

Prawo, biotechnologię, informatykę i ekonomię.. Z czterech kierunków
ukończyłem
niestety tylko trzy...

No i nadmiernie obciążony móżdżek kaput

AK

Data: 2009-04-17 15:16:09
Autor: HaMMeR
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai wrote:
A cóżeś studiował

Prawo, biotechnologię, informatykę i ekonomię.. Z czterech kierunków ukończyłem
niestety tylko trzy...

-- -- -- -- -- -- -- -

No no.. i powiadasz, ze nadal masz 21 lat?
Lgarzu smierdzacy...

Data: 2009-04-16 22:09:05
Autor: Andrzej Kokakolski
Ojciec mi radził...
[...]

A mowi sie: "Nie rob z tata waryata"

AK --

Data: 2009-04-17 00:17:44
Autor: jadrys
Ojciec mi radził...
Tzva Adonai pisze:
... ożeń się z bogatą Niemką, Polek unikaj, a na Rosjanki nawet nie patrz...
Takiej "mądrości życiowej" doczekałem się na początku studiów, gdy wyznałem mu,
że zakochałem się w Rosjance...

A czy Rosjance też wyznałeś?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-17 11:02:47
[...]