[GW] Ojciec zabrał 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownika TOPR

Data: 2015-10-31 16:24:12
Autor: ppontek
[GW] Ojciec zabrał 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownika TOPR

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19107476,ojciec-zabral-7-latka-na-rysy-czy-to-bezpieczne-pytamy-ratownika.html

Jak zwykle pod tego typu "sensacjami" - komentarze sÄ… najbardziej wciÄ…gajÄ…ce :-)

PABLO

Data: 2015-11-03 15:39:01
Autor: adam
W dniu 2015-10-31 o 16:24, ppontek pisze:

[...]

Nie przeglądałem wszystkich, ale te akurat na wierzchu są całkiem sensowne. Lepsze Rysy od tableta.
Mój miał 3,5 roku jak wziąłem go na Kominiarski, 15 lat na Blanca.
A Ty, to w myśl poprawności niektórych specjalistów już dawno powinieneś mieć odebrane prawa rodzicielskie:)

Data: 2015-11-05 00:03:12
Autor: Titus Atomicus
[GW] Ojciec zabra³ 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownik a TOPR
In article <n1agu4$e9o$1@node1.news.atman.pl>, adam <adamw2@wp.pl> wrote:

> [...]
> ka-na-rysy-czy-to-bezpieczne-pytamy-ratownika.html
>

> Jak zwykle pod tego typu "sensacjami" - komentarze s± najbardziej

Nie przegl±da³em wszystkich, ale te akurat na wierzchu s± ca³kiem sensowne. Lepsze Rysy od tableta.
Mój mia³ 3,5 roku jak wzi±³em go na Kominiarski, 15 lat na Blanca.
A Ty, to w my¶l poprawno¶ci niektórych specjalistów ju¿ dawno powiniene¶ mieæ odebrane prawa rodzicielskie:)

Mam kolege - wzorzec miejskiego kapelusza - ktoremu od czasu do czasu podrzucam linki do wycieczek rodzinnych kol. Pontka - coby go pobrechtac. Kolega wychowuje dzieci tabletowo.
Jak mu podrzucilem TEGO linka, uslyszalem tylko - co??? w gory bez kasku??? (kolega byl tylko spacerem na Sniezce i kolejka na Kasprowym)
Co dziwne - byl tam bez kasku. Zona i dzieci - tez nie.
--
TA

Data: 2015-11-07 16:08:45
Autor: Krzysztof Halasa
ppontek <ppontek@interia.pl> writes:

[...]

Swoją drogą, jakiś czas temu byłem z moją 7-letnią córką na Rysach
(młodsza została na dole, asekuracyjnie stwierdziłem że musi jeszcze
trochę poczekać, to jednak dość długa trasa).
Gdzieś tak po godzinie 18 (połowa czerwca, długi dzień) spotkaliśmy
nieco poniżej Buli rosyjskojęzyczne małżeństwo z córką (trochę starszą
od mojej). W odróżnieniu od nas, oni wtedy wchodzili na Rysy.
Nie wyglądali na przygotowanych do zaplanowanego noclegu w górach, ale
co ja tam wiem. Słowackie schronisko było chyba jeszcze zamknięte?

Twierdzili że kontrolują sytuację, ale nie jestem pewien.
--
Krzysztof Hałasa

[GW] Ojciec zabrał 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownika TOPR