[GW] Ojciec zabrał 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownika TOPR

Data: 2015-11-03 15:39:01
Autor: adam
[GW] Ojciec zabrał 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownika TOPR
W dniu 2015-10-31 o 16:24, ppontek pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19107476,ojciec-zabral-7-latka-na-rysy-czy-to-bezpieczne-pytamy-ratownika.html

Jak zwykle pod tego typu "sensacjami" - komentarze sÄ… najbardziej
wciÄ…gajÄ…ce :-)

PABLO

Nie przeglądałem wszystkich, ale te akurat na wierzchu są całkiem sensowne. Lepsze Rysy od tableta.
Mój miał 3,5 roku jak wziąłem go na Kominiarski, 15 lat na Blanca.
A Ty, to w myśl poprawności niektórych specjalistów już dawno powinieneś mieć odebrane prawa rodzicielskie:)

Data: 2015-11-05 00:03:12
Autor: Titus Atomicus
In article <n1agu4$e9o$1@node1.news.atman.pl>, adam <adamw2@wp.pl> wrote:

> [...]
> ka-na-rysy-czy-to-bezpieczne-pytamy-ratownika.html
>

> Jak zwykle pod tego typu "sensacjami" - komentarze s± najbardziej

Nie przegl±dałem wszystkich, ale te akurat na wierzchu s± całkiem sensowne. Lepsze Rysy od tableta.
Mój miał 3,5 roku jak wzi±łem go na Kominiarski, 15 lat na Blanca.
A Ty, to w my¶l poprawno¶ci niektórych specjalistów już dawno powiniene¶ mieć odebrane prawa rodzicielskie:)

Mam kolege - wzorzec miejskiego kapelusza - ktoremu od czasu do czasu podrzucam linki do wycieczek rodzinnych kol. Pontka - coby go pobrechtac. Kolega wychowuje dzieci tabletowo.
Jak mu podrzucilem TEGO linka, uslyszalem tylko - co??? w gory bez kasku??? (kolega byl tylko spacerem na Sniezce i kolejka na Kasprowym)
Co dziwne - byl tam bez kasku. Zona i dzieci - tez nie.
--
TA

[GW] Ojciec zabrał 7-latka na Rysy. Czy to bezpieczne? Pytamy ratownika TOPR