Ojcowie franciszkanie daja przyzwolenie !

Data: 2009-09-20 09:57:04
Autor: CYC
Ojcowie franciszkanie daja przyzwolenie !
Teraz mozemy z pelna swiadomoscia  tego , ze nie popelniamy grzechu koszystac z uslug psychologow i lekarzy .
Jest " pozwolenstwo" i to nie od byle kogo , od samych ojcow .
http://bezsloganu.blog.onet.pl/Pomoc-psychologa,2,ID385901847,n

cyc

Data: 2009-09-20 01:31:08
Autor: Antenka
Ojcowie franciszkanie daja przyzwolenie !
Ojczulkowie zapomnieli dodać jednego, że psycholog często usiłuje
wejść w rolę księdza katolickiego i wyciąga od delikwenta
najintymniejsze szczegóły jego życia,  z tą jedną różnicą, że nie
obowiązuje go "tajmenica spowiedzi". Zawsze może ujawnić postronnym
osobom, co wydusił od człowieka mającego jakiś problem, narażając na
szwank jego dobre imię.
Kiedyś nie było "świeckich księży" ( tak nazywam tę "branżę") -
psychologów a zdrowie psychiczne ludzi było zdecydowanie w lepszej.
Popatrzmy na Hamerykę, na durnotę elit amerykańskich, która to
śmietanka lata do mało wiarygodnych psychoterapeutów. Ci, z kolei
wyciągnięte od nich informacje,  traktują jako dochodowy towar. :D
A ile wśód nich zbokoli ( patrz: Andrzej Samson - zwyrodnialec!), o
tym już nie wspomnę.

Antenka

Data: 2009-09-20 02:06:27
Autor: Antenka
On 20 Wrz, 10:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

W "lepszej kondycji" - miało być :)

Data: 2009-09-20 11:10:17
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ae5e14bb-958f-4921-a17a-7cc86e888fc3h30g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Nie psychologia i uprawiajacy ten zawod ludzie sa przedmiotem mojej kpiny , tylko uzurpowanie sobie przez , nadetych uzurpatorow  i to tylko dlatego , ze sa ksiezmi , prawa do publicznego wyraznia "przywolenia" na korzystanie z uslug psychologa a nawet jak w jednym fragmencie zaznaczono z lekarza i to w imieniu Boga .
Dla mnie psychologia jest pseudonauka a dzialalnosc psychologow , ma rownie wirtualne skutki , jak dzialania ksiezy .
I jedni i drudzy obracaja sie w obszarze o ktorym nie maja najmniejszego pojecia,  podpierajac sie za to filozofia nie majaca zadnego  formalnego uzasadnienia a to co traktuja za nauke , jest w istocie jej kpina i pseudonauka . Taka sama nauke mozna stworzyc z kazdej , najbzdurniejszej dziedziny zycia , jesli tylko nie zauwazy sie tego , ze fundamenty sa wsparte na blednych , zmyslonych lub zafalszowanych zalozeniach .

cyc

Data: 2009-09-21 13:07:43
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Kiedyś nie było "świeckich księży" ( tak nazywam tę "branżę") -
psychologów a zdrowie psychiczne ludzi było zdecydowanie w lepszej.

Termin "swiecki ksiadz" jest juz zarezerwowany :) Oznacza kazdego ksiedza nie bedacego zakonnikiem.

--
Vic

Data: 2009-09-21 09:19:26
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 13:07, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]
> psychologów a zdrowie psychiczne ludzi było zdecydowanie w lepszej.

Termin "swiecki ksiadz" jest juz zarezerwowany :) Oznacza kazdego

Jesteś jednak bardzo głupitki, ale to kładę na karby twojej
niedojrzałości. Czasami ta twoja "doskonałość" i "wszechwiedza" bardzo
cię zawodzą,  chłoptysiu! Nie wypowiadaj się na tematy, o ktĂłrych nie
masz zielonego pojęcia, bo głupio wypadasz! hehehe

Antenka

Data: 2009-09-21 21:13:40
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
[...]

Chcesz przez to powiedziec, ze nie mam racji z tym swieckim ksiedzem?
:D

--
Vic

Data: 2009-09-21 14:10:50
Autor: Antenka

Data: 2009-09-20 05:01:01
Autor: Antenka
Ojcowie franciszkanie daja przyzwolenie !
On 20 Wrz, 12:41, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
Użytkownik "CYC" <j...@ja.pl> napisał

> koszystac z uslug psychologow i lekarzy .
> Jest " pozwolenstwo" i to nie od byle kogo , od samych ojcow .
>http://bezsloganu.blog.onet.pl/Pomoc-psychologa,2,ID385901847,n

Ale z zastrzeżeniem do jakiego psychologa mamy się udac, he, he, he! Dwóch
gówniarzy, którym się wydaje, że mają prawo radzic kto najlepiej udzieli
pomocy osobie potrzebującej.
W jednym z małoplskich kościołów był (byc może jeszcze jest)  ksiądz
alkoholik, któremu się ubzdurało, ze zna się na medycynie, mierzył ciśnienie
przychodzącym do niego babciom i udzielał różnych porad z zakresu medycyny.
Ciekawe ile jego "pacjentek"zrezygnowało z wizyty u normalnego lekarza
przypłacając to utratą zdrowia, a może nawet życia.

Przemek
--

"S" przestała być symbolem zjednoczenia, wspólnoty gotowej poświęcić
partykularyzm na rzecz dobra wspólnego. Jej siła jest teraz wprost

prof. Magdalena Środa

Te, ejber spadaj stąd, bo naślę na ciebie ekę z Małeckiego! :-P

Antenka

P.s. Tylko Jędruś wie, czym to grozi hihi :DD

Data: 2009-09-20 20:33:44
Autor: jadrys
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:

[...]

No, może i jeszcze Billy..

Ojcowie franciszkanie daja przyzwolenie !