Ojcowska duma :)

Data: 2012-12-23 20:35:57
Autor: PeJot
Ojcowska duma :)
Czołem.

Mój 14 letni syn zaplótł pierwsze w życiu koło.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-12-23 20:46:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ojcowska duma :)
PeJot, Sun, 23 Dec 2012 20:35:57 +0100, pl.rec.rowery:
Czołem.

Mój 14 letni syn zaplótł pierwsze w życiu koło.

Rozumiem, że pod choinką znajdzie centrownicę? ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-12-23 20:55:53
Autor: PeJot
Ojcowska duma :)

Rozumiem, że pod choinką znajdzie centrownicę? ;-)

Raczej nie, ale zastanawiam się jak go nauczyć centrować.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-12-24 12:04:19
Autor: J.F.
Ojcowska duma :)
Dnia Sun, 23 Dec 2012 20:55:53 +0100, PeJot napisał(a):
Rozumiem, że pod choinką znajdzie centrownicę? ;-)
Raczej nie, ale zastanawiam się jak go nauczyć centrować.

Wytlumaczysz o co chodzi, to sam sie nauczy :-)

J.

Data: 2012-12-24 13:27:50
Autor: PeJot
Ojcowska duma :)
W dniu 2012-12-24 12:04, J.F. pisze:

Wytlumaczysz o co chodzi, to sam sie nauczy :-)

Najprościej się nauczyć na kołach które się samemu eksploatuje.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-12-24 15:13:48
Autor: ToMasz
Ojcowska duma :)
W dniu 23.12.2012 20:35, PeJot pisze:
Czołem.

Mój 14 letni syn zaplótł pierwsze w życiu koło.

eeee. mój miał 7 jak zaplatał (rower 20 cali sam rozbierał i składał szlifował ramę w celu pomalowania). PArę lat później już nie umiał. znaczy umiał ale robił kardynalne błędy, złościł się, zniechęcał.
mało przydatna umiejętność, w czasach gdy "stożek" kosztuje 7 dych, zwykłe koło połowę z tego..

niemniej jednak pogratuluj mu! motywuj!

ToMasz

Data: 2012-12-25 09:15:03
Autor: PeJot
Ojcowska duma :)
W dniu 2012-12-24 15:13, ToMasz pisze:

niemniej jednak pogratuluj mu! motywuj!

A swoją drogą, nie ma gdzieś jakiegoś pecetowego symulatora centrownicy ? ;)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-12-25 12:21:10
Autor: Jingiel
Ojcowska duma :)

A swoją drogą, nie ma gdzieś jakiegoś pecetowego symulatora centrownicy
? ;)

Nie, ale symulator jazdy na rowerze pewnie by się znalazł :). Dzisiejsza młodzież. Jak na youtubie nie ma pokazane jak wbić gwoździa w ścianę to nie pogłówkuje.

--
Jingiel

Data: 2012-12-27 04:09:02
Autor: chester
Ojcowska duma :)
W dniu 23.12.2012 20:35, PeJot pisze:
Czołem.

Mój 14 letni syn zaplótł pierwsze w życiu koło.

Ładnie :-)
Moja dwuletnia córka wie gdzie są nyple, piasty, szprychy, obręcze i opony :-)

Jest nadzieja w nowym pokoleniu!

chester

Data: 2012-12-29 00:01:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]