"Ojczyznę dojn± racz nam zwrócić Panie!" (c) A.Duda

Data: 2017-06-06 16:31:27
Autor: Lepudruk
"Ojczyznę dojn± racz nam zwrócić Panie!" (c) A.Duda
I słowo się stało ciałem! Laska od Adriana dostaje złote koryto w PZU, a tym
samym zapewnia dostęp do żłobów swoim pociotkom. Jedyn± zasług± tej pani
jest to, że jest "gor±c± patriotk±" i "zawsze miała porz±dek na biurku!. Za
czasów PO kipiała oburzeniem kiedy córka jednego z polityków tej partii
otrzymała posadę podrzędnej urzedniczki w jakim¶ ministerstwie. Dzi¶ ta
"prawdziwa Polka" ma sklerozę bo "pekunia" nie smierdzi. Dojna zmiana!
Dojna!

--
Lepudruk

Data: 2017-06-06 16:38:19
Autor: A. Filip
"Ojczyznę dojn± racz nam zwrĂłcić Panie!" (c) TKM (AWS,...)
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

A tobie *też* "Tylko cudza forsa ¶mierdzi"? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Teraz_Kurwa_My

--
A. Filip

Data: 2017-06-07 08:53:29
Autor: Lepudruk
"Ojczyznę dojn± racz nam zwrócić Panie!" (c) TKM (PiS)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Czyli, że akceptujesz taki przydział koryt swojakom, tak?

--
Lepudruk

"Ojczyznę dojn± racz nam zwrócić Panie!" (c) A.Duda