Ojdyr zakłada partię.

Data: 2018-12-04 07:49:58
Autor: Bruno Brunowski
Ojdyr zakłada partię.
", do Sądu Okręgowego w Warszawie wpłynął wniosek o rejestrację nowej partii politycznej "Ruch Prawdziwa Europa".. Stoi za nią nie kto inny jak ojciec Tadeusz Rydzyk. (...) Kto miałby być w nowej partii i wystartować do Parlamentu Europejskiego? - Były poseł PiS i były wiceprezes PZU Andrzej Jaworski zostałby jedynką na Mazowszu. A na liście znaleźliby się również: były minister środowiska Jan Szyszko, europosłanka Urszula Krupa, posłanka Gabriela Masłowska, posłanka Anna Sobecka, europoseł Mirosław Piotrowicz - wymienia nam nasz rozmówca."

Oj, znów będzie nocna nasiadówka u B!N.S!.

--
Bruno

Data: 2018-12-04 08:58:42
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Ojdyr zakłada partię.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
", do Sądu Okręgowego w Warszawie wpłynął wniosek o rejestrację nowej partii politycznej "Ruch Prawdziwa Europa".

W sumie ma sens, jewropka była trochę inna w l.70 zanim ją europejsy obsiedli.
Było jakieś tam ględzenie o korzeniach chrześcijańskich i prawie rzymskim...

Prawdziwa europa może oznaczać powrót do korzeni.

Data: 2018-12-04 10:20:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ojdyr zakłada partię.
W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 17:58:43 UTC+1 użytkownik bytomir.kw...@gmail.com napisał:
> [...]

Było jakieś tam ględzenie o korzeniach chrześcijańskich i prawie rzymskim...

Prawdziwa europa może oznaczać powrót do korzeni.

Jak na razie to tylko Partia Założona Przez Rydzyka.
Ale mnie nie martwi, że prawdziwa Europa chce z Putinem, bo tylko odbiorą jakąś
część głosów Kaczorowi - wystarczającą, żeby na szczycie karuzeli władzy
posadził się kto inny. Co jak co, ale płodozmian nawet w czerwonej komusznej
Polsce jest bez wyjątku korzystny.

Data: 2018-12-04 17:41:32
Autor: A. Filip
Ojdyr zakłada partię [Kolejna przystawka PiS+?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A ta partia ma _zacząć_ w pełni samodzielnie czy (na początek?)
być kolejną przystawką w ramach listy PiS+?  Wybory do PE z listy PiS+
byłyby niezłym testem czy to tylko na początek czy na długo.
Bo w te 18% poparcia (według wewnętrznych sondaży) uwierzę jak zobaczę.
To może być najwyżej maksymalna grupa u której mają znaczące szanse już.

Chcieć to można nawet księżyca z sera i mieć na to nadzieje ale wypada
być przygotowanym _także_ na mało optymistyczną twardą rzeczywistość.
Skrzecząca rzeczywistość ma głęboko w dupie jak ktoś się na nią obrazi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24241869,czlowiek-tadeusza-rydzyka-zaklada-partie-powstaje-ruch-prawdziwa.html
Człowiek Tadeusza Rydzyka zakłada partię. Powstaje "Ruch Prawdziwa Europa"
UZ 04.12.2018 16:09

--
A. Filip
| Wstyd bardziej niż plaga boli.  (Przysłowie polskie)

Ojdyr zakłada partię.