Ojdyr zakłada partię.

Data: 2018-12-04 08:58:42
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Ojdyr zakłada partię.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
", do Sądu Okręgowego w Warszawie wpłynął wniosek o rejestrację nowej partii politycznej "Ruch Prawdziwa Europa".

W sumie ma sens, jewropka była trochę inna w l.70 zanim ją europejsy obsiedli.
Było jakieś tam ględzenie o korzeniach chrześcijańskich i prawie rzymskim...

Prawdziwa europa może oznaczać powrót do korzeni.

Data: 2018-12-04 10:20:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ojdyr zakłada partię.
W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 17:58:43 UTC+1 użytkownik bytomir.kw...@gmail.com napisał:
> [...]

Było jakieś tam ględzenie o korzeniach chrześcijańskich i prawie rzymskim...

Prawdziwa europa może oznaczać powrót do korzeni.

Jak na razie to tylko Partia Założona Przez Rydzyka.
Ale mnie nie martwi, że prawdziwa Europa chce z Putinem, bo tylko odbiorą jakąś
część głosów Kaczorowi - wystarczającą, żeby na szczycie karuzeli władzy
posadził się kto inny. Co jak co, ale płodozmian nawet w czerwonej komusznej
Polsce jest bez wyjątku korzystny.

Ojdyr zakłada partię.