Ojejku jak fajnie

Data: 2009-05-08 14:41:01
Autor: Jan Werbiński
Ojejku jak fajnie
Powiedzmy, że skaleczyłeś się w tętnicę i na poczatku krew lała się w tempie 200ml/minutę, a teraz leje się znacznie wolniej bo tylko 150ml/min. Przewiduję, że za 5 minut będzie tryskać w tempie 80ml/min.

Myślę, że jest to niezwykle pozytywny objaw i należy to uczcić. To niezbity dowód że Twój stan zdrowia jest obecnie znacznie niedoszacowany i może być tylko lepiej.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-08 14:43:40
Autor: kroovka
naciales sie?, ze piszesz takie glupoty?
[...]

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

jw kroovka

kup ORCO i nie wyciekaj :-)

Data: 2009-05-08 14:46:34
Autor: Fidelio
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.0000055d.4a0428fcnewsgate.onet.pl...
[...]

To wcale nie jest takie głupie, to pewnie odnośnie eforycznych reakcji rynków na dane typu: bezrobocie wzrosło o 500 tysięcy ale mogło o 600 więc jest super ;-)

Data: 2009-05-08 15:42:56
Autor: george
Ojejku jak fajnie

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gu19qs$ngj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

chyba błędnie załozyłeż ze te zjazdy były z powodu tego krwotoku tętniczego.
Oni sprzedawali bo oprócz krwotoku ten koleś leciał z w wieżowca bez spadochronu (nacjonalizacja ?)
Jego krwotok to przy tym mały pikuś był. Teraz sie okazuje że strażacy zdążyli nadmuchać poduchę....
Chyba wyjdzie z tego, i krwawi jakby mniej ..

george

Data: 2009-05-09 12:57:28
Autor: wspolna-flaszka.pl
Ojejku jak fajnie

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gu19qs$ngj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

?
mam wrazenie ze grupy pomylilem ...

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Ojejku jak fajnie