Okap - jak często włączacie?

Data: 2009-12-25 18:52:22
Autor: Marek Dyjor
Okap - jak często włączacie?
DFpawel wrote:
Witam,

Interesuje mnie, jak często włączacie wentylatorki w okapie? Bo z
moich obserwacji u rodziców wynika że najczęściej jest zapalane
światełko żeby podświetlić pod garnkami. A normalnie okap jest
włączany rzadko (w zasadzie to jest pochłaniacz bo piec jest przy
oknie prawie).
Pytam o to, bo podsunięto mi rozwiązanie takie żeby zamiast okapu
kupić wentylatorek do kratki wwiewnej albo jakiś taki wysuwany
pochłaniacz kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie
bocznej (płyta indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie
kupiłem, mam pare dni do namysłu.

przy każdym gotowaniu  :)

Okap - jak często włączacie?