Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?

Data: 2009-11-27 11:05:35
Autor: pytas
Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
U mnie w instrukcji pochłaniacza napisali ze za pochłanianie zapachów odpowiada filtr weglowy ktory trzeba wymieniac raz na poł roku i za niego płacić.

Czytałem gdzies o wentylacji grwitacyjnej i napisali ze powietrze powinno wchodzić przez otwory (lub nawiewniki) w oknach w najdalszych pokojach a wychodzic przez kratki w łazience i kuchni. Czyli ten Twój fachowiec ma trochę racji mowiac ze rura z okapu moze pogorszyc normalna wentylację.
Czy wgole masz otwarte te kratki w kuchni bo wiem ze czesto ludzie błednie je zamykają zeby ciepło nie uciekało.

Data: 2009-11-28 12:43:19
Autor: G.
Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
Ludzie blokują te kratki wentylacyjne, bo czasami zamiast odprowadzać "zanieczyszczenia" dmuchają do środka pomieszczenia.
Zdarza się też tak, że do jednego przewodu wentylacyjnego są podłączone mieszkania na różnych piętrach i jak ktoś ma okap tam podłaczony to nie tylko smród wychodzi kanałem do góry, ale i idzie poniżej, jest wtłaczane do innych mieszkań.

Data: 2009-11-28 16:00:07
Autor: NotBear
pytas wrote:
Czy wgole masz otwarte te kratki w kuchni bo wiem ze czesto ludzie błednie je zamykają zeby ciepło nie uciekało.

Oczywiscie mam otwarta, podobnie w lazience.

--
NotBear

Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?